21 mars

Herregud, på litt over et døgn (fra 8 i går til 9.30 i dag) hadde juni2016 4000 innlegg. Vi hadde ca 560 som holder til delt 9.plass.

1. 4000 innlegg
2. 2500 innlegg
3. 2000 innlegg
4. 1000 innlegg
5. 900 innlegg
6. 800 innlegg
7. 660 innlegg delt mellom to
9. 560 innlegg delt mellom tre
12.-14. De tre siste plassene fikk ikke tall

Altså. Jeg kommer ikke helt over juni 2016-gruppa med 4000 innlegg på et drøyt døgn.

Haha, hva skriver de om?
Er alle sykemeldte?

Jeg har fått luftet pus og meg på tur i hagen [emoji4] Pus er hellig overbevist om at gress under labbene er skumle saker, så her må det gradvis tilvenning til. 6 mnd gammel.

ea2d6a0361eed080714f15f44a9560e2.jpg

Tok feil. De har bare ca 120 innlegg i leker-forumet. Resten er på skjult!! Omg!!
Kan det være at det rett og slett er flere som er med på "spillet" også? Så vidt jeg forsto er det bare innleggene til oss som har meldt oss på som teller med, og vi er vel bare 10-15 stk i denne gruppa.

Jeg har fått luftet pus og meg på tur i hagen [emoji4] Pus er hellig overbevist om at gress under labbene er skumle saker, så her må det gradvis tilvenning til. 6 mnd gammel.

ea2d6a0361eed080714f15f44a9560e2.jpg
Fine pusekatten <3 ja gress er skummelt, i starten ;)

Kan det være at det rett og slett er flere som er med på "spillet" også? Så vidt jeg forsto er det bare innleggene til oss som har meldt oss på som teller med, og vi er vel bare 10-15 stk i denne gruppa.
Det har jeg ikke sjekket. Det kan godt hende.

Hva er de snakker om?? Favoritt farge? Hvor høy er du osv? Blir helt målløs :joyful:

Det skjønnet jeg! Jeg brakk 2 ben i ankelen og brøyt leddbåndet som holder de fast til kula for to år siden. Ble operert og fikk inn en plate og mange skruer. Den plager meg litt innimellom, mest på vinteren. Og er en del støvler eyc jeg ikke kan bruke lenger for da kommer en skrue i klem. Så jeg lurer skikkelig på hvordan det blir når jeg blir større og hvis jeg får vann i kroppen etterhvert! (Jeg skriver hvis, men jeg burde vel skrevet når siden jeg fikk det sist).
Uff, det hørtes ikke mye behagelig ut:eek: får håpe det ikke blir for mye vann i kroppen da...:shy:

Det er jo meget mulig:wideyed: si de er 40 stk... Da trenger de jo kun ehm... 100 innlegg hver for å nå den summen..

:goodnight
Det er jo meget mulig:wideyed: si de er 40 stk... Da trenger de jo kun ehm... 100 innlegg hver for å nå den summen..
Men allikevel.. det er jo fryktelig mange innlegg... Jeg synes jo 25 var mange å skrive for egen del.. Hvordan får man tid til fler liksom? Tror det er som fler sier at permisjonstiden og gjør utslag på mengde innlegg!:woot:

Oi.. Dukket visst opp en utilsiktet "god natt" emoji på det innlegget:wacky: det var voldsomt tidlig å legge seg:D

Back
Topp