Kjennes sånn ut [emoji14] Er ikke så god på sånt, hehe, har ikke tålmodighet til å se mer enn et par episoder.Har du runda netflix enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjennes sånn ut [emoji14] Er ikke så god på sånt, hehe, har ikke tålmodighet til å se mer enn et par episoder.Har du runda netflix enda?
Aner ikke. Nesten så jeg må inn og snoke...Haha, hva skriver de om?
Er alle sykemeldte?
De er vel hjemme i permisjon hele gjengenHaha, hva skriver de om?
Er alle sykemeldte?
Tok feil. De har bare ca 120 innlegg i leker-forumet. Resten er på skjult!! Omg!!Aner ikke. Nesten så jeg må inn og snoke...
Tipper vel i grunn de har flere leker gående i hvert fall.
Kan det være at det rett og slett er flere som er med på "spillet" også? Så vidt jeg forsto er det bare innleggene til oss som har meldt oss på som teller med, og vi er vel bare 10-15 stk i denne gruppa.Tok feil. De har bare ca 120 innlegg i leker-forumet. Resten er på skjult!! Omg!!
Fine pusekatten <3 ja gress er skummelt, i startenJeg har fått luftet pus og meg på tur i hagen [emoji4] Pus er hellig overbevist om at gress under labbene er skumle saker, så her må det gradvis tilvenning til. 6 mnd gammel.
![]()
Det har jeg ikke sjekket. Det kan godt hende.Kan det være at det rett og slett er flere som er med på "spillet" også? Så vidt jeg forsto er det bare innleggene til oss som har meldt oss på som teller med, og vi er vel bare 10-15 stk i denne gruppa.
Å så fin pus ❤Jeg har fått luftet pus og meg på tur i hagen [emoji4] Pus er hellig overbevist om at gress under labbene er skumle saker, så her må det gradvis tilvenning til. 6 mnd gammel.
![]()
Ja, skjønner heller ikke helt hva de snakker om. Det er jo helt vanvittig mange innlegg..Hva er de snakker om?? Favoritt farge? Hvor høy er du osv? Blir helt målløs![]()
Uff, det hørtes ikke mye behagelig utDet skjønnet jeg! Jeg brakk 2 ben i ankelen og brøyt leddbåndet som holder de fast til kula for to år siden. Ble operert og fikk inn en plate og mange skruer. Den plager meg litt innimellom, mest på vinteren. Og er en del støvler eyc jeg ikke kan bruke lenger for da kommer en skrue i klem. Så jeg lurer skikkelig på hvordan det blir når jeg blir større og hvis jeg får vann i kroppen etterhvert! (Jeg skriver hvis, men jeg burde vel skrevet når siden jeg fikk det sist).

Det er jo meget muligKan det være at det rett og slett er flere som er med på "spillet" også? Så vidt jeg forsto er det bare innleggene til oss som har meldt oss på som teller med, og vi er vel bare 10-15 stk i denne gruppa.
si de er 40 stk... Da trenger de jo kun ehm... 100 innlegg hver for å nå den summen..Det må da vel være juks på noe vis? Er det noen som sjekker innholdet i innleggene eller er det bare å poste en og en bokstav? Blir jo helt meningsløst!Altså. Jeg kommer ikke helt over juni 2016-gruppa med 4000 innlegg på et drøyt døgn.
Men allikevel.. det er jo fryktelig mange innlegg... Jeg synes jo 25 var mange å skrive for egen del.. Hvordan får man tid til fler liksom? Tror det er som fler sier at permisjonstiden og gjør utslag på mengde innlegg!Det er jo meget muligsi de er 40 stk... Da trenger de jo kun ehm... 100 innlegg hver for å nå den summen..

det var voldsomt tidlig å legge segHahahaha. NattaaaOi.. Dukket visst opp en utilsiktet "god natt" emoji på det innleggetdet var voldsomt tidlig å legge seg
![]()