Ja, fikk noen fine bilderFornøyd med ultralydklinikken? [emoji3] tenkte å gå dit selv når jeg (forhåpentligvis) er komt så langt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, fikk noen fine bilderFornøyd med ultralydklinikken? [emoji3] tenkte å gå dit selv når jeg (forhåpentligvis) er komt så langt!
Ja, fikk noen fine bilderVeldig hyggelig dame (samme damen som tok 3D ul av storebror for 7 år siden
) Spurte om vi var fornøgde, eller om vi ville se mer, om det var noe spesielt vi lurte på osv
![]()
Ja, vi er fornøgdeBle du fornøyd? [emoji4]
Var der selv i går og syns hun var veldig hyggelig og forklarte godt. Fikk og ny gratis time om to uker siden bildene ikke ble noe bra fordi babyen gjemte seg i bekkenet [emoji4]
Var på Volvat på tul, og det var ti ganger bedre på Ultralydklinikken syns jeg [emoji4]
PS. Helt enig med deg ang bilde på nett [emoji6]
Ja, vi er fornøgdeLillemor var ikke så veldig fotogen, men fikk noen fine vilder likevel
![]()
Uuuh, heldig! Når (hvilken svangerskapsuke) skal du tilbake?![]()
Får håpe den lille vil vise seg litt mer frem neste gangHun prøvde veldig med oss, men fikk tilslutt kun et som var noenlunde OK. Så bra dere fikk fine bilder! [emoji4]
Er vel 28+1 når vi skal tilbake. Hun sa det ikke burde være senere pga morkaken ligger foran, så satser på vi får et par fine bilder da[emoji4]
TakkHurra for ny uke[emoji322]
Det er ikke så lenge til hun kommer nå. Syns du tiden går fort eller sakte?
TakkNei, nå er det ikke så innmari lenge til
Tja, tiden går vel igrunn fort, rekner med at ukene og dagene snegler seg av gårde når det nærmer seg termin..spesielt dersom det blir overtid denne gangen også
![]()
Ja, tenker at julen og nyttårsfeiring gjør susenJa, føler alle sier at tiden før termin er den som går mest sakte[emoji85] håper det hjelper å ha litt jul og nyttår oppi all ventinga. [emoji23]
Ja, tenker at julen og nyttårsfeiring gjør susenVerre når en er ferdig både med jul og nyttår, og fortsatt venter på den lille - da kommer dagene til å gå sakte tenker jeg
![]()
Hehe, hååper vi slipper altfor mange dager på overtid!Skrekk og gru. Vi er jo invitt samme "bås". Tror vi kommer til å gå overtid. Men tenk når nyttårsdagene er over. Julen er ferdig, nyttår er ferdig og vi er på overtid[emoji33] da er vi sikkert morro å være rundt[emoji23][emoji23]
Begynner å gå unna nå ja. Snart bare 10 uker til termin!Gratulerer med ny uke! Nå går det jo så fort!![]()