Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjente jeg et lite dult? Eller? Meget usikker!
Med førstemann kjente jeg to bobler veldig tydelig(19+1) og etter de kjente jeg liv hver dag.
16 dager til OUL, håper å kjenne liv før det. Kommende storebror må være med på OUL, så om jeg kjenner liv, så vet jeg at det meste er bra på ul'en også. Alt var jo i sin skjønneste orden på TUL 11+6, så.
Ja, håååper å kjenne det i løpet av uka eller neste ukeSpennende De første sparkene føler jeg man alltid er usikker på, selv om man har vært gravid før også. Håper du får bekreftelse på at det var dult snart
Fiiine magen[emoji7][emoji7][emoji173] Hurra for ny uke[emoji8][emoji1]16+0!
Yey! Enda en ny uke! Magen vokser litt og litt
Er veldig plaget med mareritt.. alt i fra at jeg drømmer at jeg fossblør når jeg er på do, til at alle som er i kirken må hoppe fra galleriet for å se om de overlever eller ikke, og om terroristangrep på soverommet Våkner jo heller ikke, så drømmene varer lenge.. håper de forsvinner snart. Vis vedlegget 229074 Vis vedlegget 229075
Så spennende[emoji7] Håper du kjenner liv snart[emoji173]Kjente jeg et lite dult? Eller? Meget usikker!
Med førstemann kjente jeg to bobler veldig tydelig(19+1) og etter de kjente jeg liv hver dag.
16 dager til OUL, håper å kjenne liv før det. Kommende storebror må være med på OUL, så om jeg kjenner liv, så vet jeg at det meste er bra på ul'en også. Alt var jo i sin skjønneste orden på TUL 11+6, så.
Er jo enda litt tidlig kanskje? Men virker som at ''alle'' kjenner fra uke 13-14ish.Så spennende[emoji7] Håper du kjenner liv snart[emoji173]
Kjenner nada jeg[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Bare bekkenløsningen[emoji85][emoji85][emoji85] 13+1 jeg[emoji1]Er jo enda litt tidlig kanskje? Men virker som at ''alle'' kjenner fra uke 13-14ish.
Vente, vente
Jordmor forholder seg til uttaksdagen som 2+0[emoji4] Så termin blir ikke endra her selv om ul alltid har målt lille til 2-3 dager lengre enn hva jeg er[emoji23] Mannen sin side av familien har større hodeomkrets enn vanlig så jeg er spent[emoji26][emoji85][emoji1]Samme her, og nøyaktig 3 uker lenger enn deg
Har du vært hos lege/jordmor? Jordmor mener jeg er 15+6 i følge terminhjulet hun bruker, ut i fra innsett og første tul er jeg 16+1, mens tul 11+6 viste at jeg i dag er 16+2. Selv om jm tar utgangspunkt i termin 29/12, som er riktig, får jeg ulikt hvor langt jeg er på vei. Jeg synes det er litt irriterende [emoji14]
Hva gjør du? Bruker din egen utregning?
Er jo enda litt tidlig kanskje? Men virker som at ''alle'' kjenner fra uke 13-14ish.
Vente, vente