.

Lil-17

Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Grattis med ny uke ❤️
 
.
 
Last edited:
Fant denne fine boken på bokhandelen i dag. Måtte bare kjøpe den. Utrolig fin, og kjekt å ha å se tilbake på :)
IMG_20170706_221044.jpg
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Kjente jeg et lite dult?:woot: Eller?o_O Meget usikker!
Med førstemann kjente jeg to bobler veldig tydelig(19+1) og etter de kjente jeg liv hver dag.
16 dager til OUL, håper å kjenne liv før det. Kommende storebror må være med på OUL, så om jeg kjenner liv, så vet jeg at det meste er bra på ul'en også. Alt var jo i sin skjønneste orden på TUL 11+6, så.

Spennende :D De første sparkene føler jeg man alltid er usikker på, selv om man har vært gravid før også. Håper du får bekreftelse på at det var dult snart :D
 
Spennende :D De første sparkene føler jeg man alltid er usikker på, selv om man har vært gravid før også. Håper du får bekreftelse på at det var dult snart :D
Ja, håååper å kjenne det i løpet av uka eller neste uke :)
 
16+0!
Yey! Enda en ny uke! Magen vokser litt og litt :)
Er veldig plaget med mareritt.. alt i fra at jeg drømmer at jeg fossblør når jeg er på do, til at alle som er i kirken må hoppe fra galleriet for å se om de overlever eller ikke, og om terroristangrep på soverommet:confused: Våkner jo heller ikke, så drømmene varer lenge.. håper de forsvinner snart. Vis vedlegget 229074 Vis vedlegget 229075
Fiiine magen[emoji7][emoji7][emoji173] Hurra for ny uke[emoji8][emoji1]
 
Kjente jeg et lite dult?:woot: Eller?o_O Meget usikker!
Med førstemann kjente jeg to bobler veldig tydelig(19+1) og etter de kjente jeg liv hver dag.
16 dager til OUL, håper å kjenne liv før det. Kommende storebror må være med på OUL, så om jeg kjenner liv, så vet jeg at det meste er bra på ul'en også. Alt var jo i sin skjønneste orden på TUL 11+6, så.
Så spennende[emoji7] Håper du kjenner liv snart[emoji173]
 
Så spennende[emoji7] Håper du kjenner liv snart[emoji173]
Er jo enda litt tidlig kanskje? Men virker som at ''alle'' kjenner fra uke 13-14ish.
Vente, vente :p
 
Er jo enda litt tidlig kanskje? Men virker som at ''alle'' kjenner fra uke 13-14ish.
Vente, vente :p
Kjenner nada jeg[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Bare bekkenløsningen[emoji85][emoji85][emoji85] 13+1 jeg[emoji1]
 
.
 
Last edited:
Samme her, og nøyaktig 3 uker lenger enn deg ;)
Har du vært hos lege/jordmor? :) Jordmor mener jeg er 15+6 i følge terminhjulet hun bruker, ut i fra innsett og første tul er jeg 16+1, mens tul 11+6 viste at jeg i dag er 16+2. Selv om jm tar utgangspunkt i termin 29/12, som er riktig, får jeg ulikt hvor langt jeg er på vei. Jeg synes det er litt irriterende [emoji14]
Hva gjør du? Bruker din egen utregning? :)
Jordmor forholder seg til uttaksdagen som 2+0[emoji4] Så termin blir ikke endra her selv om ul alltid har målt lille til 2-3 dager lengre enn hva jeg er[emoji23] Mannen sin side av familien har større hodeomkrets enn vanlig så jeg er spent[emoji26][emoji85][emoji1]
 
Så for å oppsummere hun bare forholder seg til min utregning og det samme gjorde legen[emoji4]
 
Er jo enda litt tidlig kanskje? Men virker som at ''alle'' kjenner fra uke 13-14ish.
Vente, vente :p

"Alle" gjelder ikke meg iallefall. Var ganske seint te med å kjenne i forrige svangerskap, så forventer ikke noe tidligere nå heller. Selv om det var tredje og dette fjerde :)
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Back
Topp