himmelskatt10
Forelsket i forumet
ORIGINAL: *Nothernstar*
ORIGINAL: blåtterflott
ORIGINAL: *Nothernstar*
ORIGINAL: blåtterflott
ORIGINAL: Legally blonde
Tror mange av dere misforstår overskriften jeg!
"kjefte høylytt"!!, ikke snakke med hevet stemme, eller snakke strengt!
Det gjør vel alle?
Jeg snakker om de som roper, kjefter, smeller, brøler osv.
Ser mange synes jeg er dømmende. Jeg kaller det ikke dømmende. Hvis dere hadde lest så mye om de psykiske skadene et barn kan få av "høylytt kjefting" som jeg har, så hadde flere av dere forstått hvor jeg kommer ifra [:)] Og dere som kjefter og smeller på barna må da tåle såpass? Litt kjeft fra meg fordi jeg ikke liker at barna blir redde... barna deres må jo tåle det..
Enig med deg! Forstår veldig godt hva du mener[:)]
Og du dømmer ingen! Men visst de føler seg dømt så er det kanskje noe viktig og sant i det du sier..?? [;)]
Man trenger da virkelig ikke føle seg skyldig fordi man føler seg dømt? Jeg kan vite at jeg gjør det rette for mine barn men likevel føle at andre dømmer meg. Føler meg forøvrig verken dømt eller skyldig i denne saken. Men er så irriterende at med en gang man ikke er enig eller prøver å forsvare seg selv så "føler man seg truffet".
Skal jeg si hva som er enda mer irriterende?
At med en gang man kommer med sine egene meninger, så blir man peppret med meldinger om at man dømmer!
Blir kvalm av det rett og slett[:'(]
Vist du ser på supernanny feks, så bruker de aldri kjefting som en del av oppdragelsen. Barn mister rett og slett respekten for foreldrene!
Jamen når du dømmer så dømmer du jo[8|] Dere rakker ned på de som kjefter, det er DØMMENDE! Finns ikke noe annet ord for det....
Er vel ingen som har sagt at kjefting og brøling er god barneoppdragelse[8|]
Kjefter man så er det som oftest i affekt og impulsivt. Ikke alle er like rolige og avbalanserte.
Dette blir for dumt.. Hvor gammel er du egentlig?
Har ikke rakket ned på noen!!!!!
Men vist de som kjefter mener det er en god oppdragelse så får de heller bare ta meg for dømmende, for det syns jeg er en feil måte å oppdra barn på [;)]