Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miriel
Det var en jævlig rar ting å skryte av [8|]
ORIGINAL: Babyfacepsycho
ORIGINAL: Miss Claymore!
ORIGINAL: 3xS
vi klarer heldigvis å oppføre oss vi [8|] er ikke vanlig å oppføre seg sånn selvom man er gravid, tror du bør søke hjelp!
jeg har kalt han drittkæll..
Dro til legen og fikk hjelp med en gang jeg var ferdig med graviditeten ja..
Alt er helt bra nå [:)][8D]
Øhhhhmmm... Er ikke din minste bare 6 mnd? Blir litt som for en alkoholiker og si "jeg er avholds jeg", etter 6 måneders behandling... [8|]
vi klarer heldigvis å oppføre oss vi [8|] er ikke vanlig å oppføre seg sånn selvom man er gravid, tror du bør søke hjelp!
Øhhhhmmm... Er ikke din minste bare 6 mnd? Blir litt som for en alkoholiker og si "jeg er avholds jeg", etter 6 måneders behandling... [8|]
Er du dum eller? Kan ikke sammenlignes engang.
Jeg hadde kraftig svangerskapsdepresjon,og nå 6 mnd etter svangerskapet er alt bra jo!
Er du dum eller? Kan ikke sammenlignes engang.
Jeg hadde kraftig svangerskapsdepresjon,og nå 6 mnd etter svangerskapet er alt bra jo!
Jo jeg mener det kan sammenlignes. Man går ikke fra så "gal" til "normal" sånn rett opp og ned. Trengs nok bra mye mer enn 6 mnd.. Men så kjenner jeg flere som ikke er helt "trygge" i temperamentet da, og dem kan ha perioder hvor dem mener dem er helt bra og alt det der, men tenk så mange ganger dem har tatt feil og sklidd rett tilbake igjen gitt.
Så jo jeg mener godt det kan sammenlignes, akkurat på lik linje med andre psykiske lidelser, alkoholisme, dop misbruk, o.s.v o.s.v som ikke bare "går over" bare fordi man har vært bra i noen mnd.
Det som skurrer mest for meg er at du prøver og forsvare hvor bra alt er nå og at du nå er frisk fra dette gale beteende, hadde det nå vært så bra som du mener så hadde du selv forstått at dette er et problem som du trenger og jobbe med hver dag i lang tid fremover, kanskje til og med resten av livet dit. Da hadde du forstått hva jeg mente med den sammenlignelsen min.