.

Tja, smelt døra litt hardt igjen når jeg har gått ut for å lufte hodet litt kanskje...??[:)]

Nå skal det sies at jeg blir veldig sjeldent forbanna, blir mest sur jeg og trekker meg unna.

Nesten som eg følte meg som ei hormonlaus pingle no:D
Ehm,har egentlig ikkje gjort noke... Berre Furta...

ORIGINAL: Kattekvinnen

Hørtes jo ikke helt.., ehm.. sunt ut...[8|]

Har bare sagt solide nordnorske gloser til han jeg [8D] Og trampa inn på soverommet...kunne aldri falle meg inn å ødelegge invetar eller bil ol...[8|]

ORIGINAL: Miriel

Det var en jævlig rar ting å skryte av [8|]

HAHA ja for jeg skryter..
Jeg LER av det og tenker herregud så gal jeg var!

Det var en jævlig rar kommentar du kom med[8|]

Ene exen min var en skikkelig manipulerende dritt, og jeg har Aldri møtt noen som har fått meg så sinna som den der.... Såeh.. I sinne slang jeg en sko etter han (type litt tung sko med litt kraftig såle) og den traff han i nakken[8D] samme fyren fikk også ei datamus i overarmen, men begge delene var VELDIG fortjent i mine øyne.. [:@]

Mot min nåværende snille, gode forlovede har jeg nok ikke gjort "noe verre" enn å klaske han hardt på låret (det gjorde nok mest vondt i hånda mi[8D][;)]) da han fyrte på meg når jeg var gravid og ikke gav seg når jeg bad om det, og kalt han for en "forbanna tosk". Jeg er et kortluntet vesen, men jeg har det nok mer i kjeften enn fysisk. Kunne aldri falt meg inn å kaste noe etter han, med mindre vi "leker" og han fyrer meg opp sånn at jeg bare MÅÅ kaste en sokk el.l på ham[8D]

hahah... litt ekstremt da men[:D]

Verste jeg har gjort er vel å kaste skittentøyskurven etter han (av plast da[:)][8D])

Jeg kasta en blyant på han og han fikk en ripe i armen og jeg fikk verdens dårligste samvittighet [:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: lykkepillen

Vel.. en gang så bytta jeg ut ukedagsokkene hans.. Tok en mandagssokk og byttet den ut med en tirsdagssokk.. Slik at han måtte gå med en mandagssokk, og en tirsdagssokk en HEL dag...[&:] OMG!

Buttf***in' evil...

ORIGINAL: Babyfacepsycho

ORIGINAL: Miss Claymore!

ORIGINAL: 3xS

vi klarer heldigvis å oppføre oss vi [8|] er ikke vanlig å oppføre seg sånn selvom man er gravid, tror du bør søke hjelp!

jeg har kalt han drittkæll..

Dro til legen og fikk hjelp med en gang jeg var ferdig med graviditeten ja..
Alt er helt bra nå [:)][8D]

Øhhhhmmm... Er ikke din minste bare 6 mnd? Blir litt som for en alkoholiker og si "jeg er avholds jeg", etter 6 måneders behandling... [8|]

Er du dum eller? Kan ikke sammenlignes engang.
Jeg hadde kraftig svangerskapsdepresjon,og nå 6 mnd etter svangerskapet er alt bra jo!

Jeg er ikke den som kaster ting eller noe når jeg blir forbanna... Jeg blir en skikkelig kjerring i kjeften og sier veldig mye dumt jeg ikke mener. Alt for å såre han mest mulig liksom, men jeg angrer jo som en hund etterpå da! +at jeg er skikkelig god på silent treatment!

vi klarer heldigvis å oppføre oss vi [8|] er ikke vanlig å oppføre seg sånn selvom man er gravid, tror du bør søke hjelp!

Øhhhhmmm... Er ikke din minste bare 6 mnd? Blir litt som for en alkoholiker og si "jeg er avholds jeg", etter 6 måneders behandling... [8|]

Jeg hadde kraftig svangerskapsdepresjon,og nå 6 mnd etter svangerskapet er alt bra jo!

Jo jeg mener det kan sammenlignes. Man går ikke fra så "gal" til "normal" sånn rett opp og ned. Trengs nok bra mye mer enn 6 mnd.. Men så kjenner jeg flere som ikke er helt "trygge" i temperamentet da, og dem kan ha perioder hvor dem mener dem er helt bra og alt det der, men tenk så mange ganger dem har tatt feil og sklidd rett tilbake igjen gitt.

Så jo jeg mener godt det kan sammenlignes, akkurat på lik linje med andre psykiske lidelser, alkoholisme, dop misbruk, o.s.v o.s.v  som ikke bare "går over" bare fordi man har vært bra i noen mnd.

Det som skurrer mest for meg er at du prøver og forsvare hvor bra alt er nå og at du nå er frisk fra dette gale beteende, hadde det nå vært så bra som du mener så hadde du selv forstått at dette er et problem som du trenger og jobbe med hver dag i lang tid fremover, kanskje til og med resten av livet dit. Da hadde du forstått hva jeg mente med den sammenlignelsen min.

Har vel hylt og bannet ham i ansiktet en gang eller to, for så å storme inn på soverommet og smelle med dørene....
Og så gråte og komme krypende tilbake fordi han ikke kom og trøstet meg, hehe...

Sikkert den eneste som støtter Miss Claymore! her.. Var på akkuratt samme måten, sleit MYE ! Endte opp med innleggelse på psykiatrisk pga tempramange mitt... Og tempramanget igjen kom pga depresjoner og frustrasjon..

Verste jeg har gjort var vell og hive en brødkniv etter han..(Traff heldigvis ikke).

Og så har jeg gjort ting som å knuse tv'r, datamaskiner og mobiler i sinne.. Kunne være pga små filleting, som ene gangen jeg knuste dataen hans var for at han hadde spist min sjokolade..

Folk tror at man er helt gal, men det er ett problem, og er igrunnen umulig for folk som ikke har det problemet og sette seg inn i det.

Sliter fortsatt med tempramanget mitt, men får fortsatt hjelp for å takle det i hverdagen.. [:)]

Jo jeg mener det kan sammenlignes. Man går ikke fra så "gal" til "normal" sånn rett opp og ned. Trengs nok bra mye mer enn 6 mnd.. Men så kjenner jeg flere som ikke er helt "trygge" i temperamentet da, og dem kan ha perioder hvor dem mener dem er helt bra og alt det der, men tenk så mange ganger dem har tatt feil og sklidd rett tilbake igjen gitt.

Så jo jeg mener godt det kan sammenlignes, akkurat på lik linje med andre psykiske lidelser, alkoholisme, dop misbruk, o.s.v o.s.v  som ikke bare "går over" bare fordi man har vært bra i noen mnd.

Det som skurrer mest for meg er at du prøver og forsvare hvor bra alt er nå og at du nå er frisk fra dette gale beteende, hadde det nå vært så bra som du mener så hadde du selv forstått at dette er et problem som du trenger og jobbe med hver dag i lang tid fremover, kanskje til og med resten av livet dit. Da hadde du forstått hva jeg mente med den sammenlignelsen min.

Ja du har peil ja.[8|] Jeg gir blaffen i om du kjenner folk som har sklidd tilbake, det betyr da ikke at det vil skje med meg..

Det er så smart når folk plaprer i vei om ting de ikke vet noe om altså..

njaaaa...

Jeg har vurdert og gjøre sånne ting da[8D]

Ellers har jeg kasta ett dvd cover etter exen som skremte vannet av meg, men jeg har sagt det mange ganger, om man skremmer meg så leker man med livet, for jeg svartner og mister kontrollen på hva jeg gjør, så, det endte med att han fikk ett dvd cover i panna, og jeg fikk verdens dårligste samvittighet...

Kasta ett bilde i veggen en gang fordi jeg var sinna...

Også klabba jeg til en annen ex... Men nå hadde han klabba til meg med gjevne mellomrom en stund da, så det teller ikke...

Det verste jeg har gjort er vel å drikke rett av melkekartongen, og la han ta alle drittbleiene. Jeg "vet" jo ikke at hun har bæsja [8D][8D]

Men det aller verste jeg kan gjøre er "silent treatment".. [:(]  Da går han rundt og er lei seg til jeg blir blid igjen. Jeg får utrolig dårlig samvittighet, men akkurat det klarer jeg ikke å kontrollere. Når jeg blir stille og mutt altså.. Er bare sånn maks en gang i mnd da [:D]

Back
Topp