.

ORIGINAL: *Lilly

Såpass...[8|] Aldri gjort noe i nærheten av dette!

Nei, aldri skjedd her heller, kunne ALDRI falt meg inn, uansett tilstand må man vel prøve og beherske seg,...ellers kan man jo rett og slett være farlig![8|]

ORIGINAL: Totenspiren

ORIGINAL: hirly

ORIGINAL: Totenspiren

jeg kasta ei pute mot han i det jeg gikk ut av rommet...... LYN forbannet!

Traff du? Det er litt avgjørende her føler jeg [8D][;)]

nei traff ikke... [8D][8D]

pjuh!!

ORIGINAL: Miss Claymore!

ORIGINAL: 3xS

vi klarer heldigvis å oppføre oss vi [8|] er ikke vanlig å oppføre seg sånn selvom man er gravid, tror du bør søke hjelp!

jeg har kalt han drittkæll..

Dro til legen og fikk hjelp med en gang jeg var ferdig med graviditeten ja..
Alt er helt bra nå [:)][8D]

Øhhhhmmm... Er ikke din minste bare 6 mnd? Blir litt som for en alkoholiker og si "jeg er avholds jeg", etter 6 måneders behandling... [8|]

Jeg var ei MEGGE når jeg gikk gravid, men så det ikke selv DA, så ja, man kan skylde på gravid hormoner....å dere som ikke har hatt slike hormoner når dere gikk gravid vet jo ikke hva det vil si og ha det, så hvordan kan dere si at man IKKE kan skylde på det???

Bare luuuurer altså....

En annen ting, MÅ man alltid irettesette andre, hun ba dere jo ikke om deres MENINGER ang henne selv, hun spurte hva det værste dere hadde gjort....men enkelte greier vist aldri å holde seg til saken, her må man alltid påpeke sine meninger OM andre istedenfor å passe sine egne saker!!
Denne tråden er ett veldig godt eksempel på hvordan enkelte her inne på død å liv skal dømme andre istedenfor å svare på det som hovedinnlegger spør om!

Hehehe trodde det var sånnt man kun så på amerikansk tv jeg[8D]

Kommer ikke på annet enn at jeg har stappa skittentøyet hans inn i skapet igjen.

Han fikk valget om å legge det rett i kurven eller at jeg krølla det inn i skapet etter at det hadde slengt i flere dager.
Han valgte kurven, meeeen gjorde han det?? nei...
Også har det vel hvert noen verbale ting som egoist...ooooo skikkelig sterke greier hjemme hos oss[8D]

han påstår jeg kasta ei pizzaskorpe på han en gang[:-] kan jeg ikke huske!

Shit, det du forteller om der høres da ikke normalt ut. Dere har ikke vurdert å få profesjonell hjelp for å håndtere sinnet deres, begge to?[8D] Noe sånt kunne jeg ALDRI gjort, det værste jeg kan komme på må være at jeg en gang kalte kjæresten min for sjefete og så veldig stygt på han...[&:]

ORIGINAL: Insolita

Jeg var ei MEGGE når jeg gikk gravid, men så det ikke selv DA, så ja, man kan skylde på gravid hormoner....å dere som ikke har hatt slike hormoner når dere gikk gravid vet jo ikke hva det vil si og ha det, så hvordan kan dere si at man IKKE kan skylde på det???

Bare luuuurer altså....

En annen ting, MÅ man alltid irettesette andre, hun ba dere jo ikke om deres MENINGER ang henne selv, hun spurte hva det værste dere hadde gjort....men enkelte greier vist aldri å holde seg til saken, her må man alltid påpeke sine meninger OM andre istedenfor å passe sine egne saker!!
Denne tråden er ett veldig godt eksempel på hvordan enkelte her inne på død å liv skal dømme andre istedenfor å svare på det som hovedinnlegger spør om!

Men hallo, skrape opp bilen til kjæresten? Altså påføre skader for flere tusen? Det er ikke normalt, selv ikke om man er gravid! Jeg kunne også bli sint/følsom da jeg gikk gravid og da kunne jeg finne på å si stygge ting, men jeg hadde fortsatt kontroll over meg selv. Når man begynner å ødelegge kostbare ting, da har man krysset den berømte streken synes nå jeg!

"Du sliter meg ut!" er vel det verste jeg har sagt til han under en diskusjon.. Fordi jeg ble så oppgitt av at han ikke skjønte hva jeg mente..

han synes dust og tosk er ganske stygge ord, så må være forsiktig med hva man sier selv i sinte situasjoner her, hehe..

ORIGINAL: lykkelita*

ORIGINAL: Insolita

Bare luuuurer altså....

Men hallo, skrape opp bilen til kjæresten? Altså påføre skader for flere tusen? Det er ikke normalt, selv ikke om man er gravid! Jeg kunne også bli sint/følsom da jeg gikk gravid og da kunne jeg finne på å si stygge ting, men jeg hadde fortsatt kontroll over meg selv. Når man begynner å ødelegge kostbare ting, da har man krysset den berømte streken synes nå jeg!

Ja, men spurte hun deg om hva du syntes da?[;)][8D]

Jeg slengte ett Pitabrød med fyll i tryne på han!

Jeg kastet forlovelsesringen etter ham en gang for ørten år siden, dvs før vi ble gift. Og det er nok det mest utagerende jeg har gjort mot ham...

hehe, WORD!! [:D]
da jeg var i mine yngre år å ville tider var jeg sammen med en skikkelig dust! [:@] vi sloss alltid, engang kastet jeg en gryte etter han, full å flyy forbanna, 2 cm fra hodet, tålig glad jeg bommet ja [:-] (eller er jeg?[8D])
slo også igjennom glass døra engang han ikke ville slippe meg inn...
men han var ikke bedre. engang knuste han hele kleskapet mitt i små trebiter fordi han var pissed [:-][X(] jeg har vel også knust en del mobil telefoner å div ting [X(]

Skulle virkelig ønske at jeg og min kjæreste var så rolige og beherskede mennesker som alle perfekte bv par..! [:'(]

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Maanda

..tror ikke du kan legge all skylda på hormoner. Høres ut som du har et jævlig stort temperementsproblem..

Enig... Blir for "lett" å skylde på graviditeten til tider...

Må si mæ enig hær altså...

Det verste jeg har "gjort" er vel ting jeg har sagt. men prøver å ikke si ting jeg angrer på eller ikke kan stå for i ettertid. og JO man kan skylde på hormoner i svangerskapet. Jeg hisser meg så og si aldri opp når jeg ikke er gravid. men nå har vel igrunn pipa en annen lyd[X(][:-][8D] Har aldri ødelagt noe eller kasta noe her hjemme nei. Gidder ikke ødelegge mine egne ting liksom[8D] men alså nei. Hadde aldri kommet på å ødelegge noe fordiom jeg blir forbanna.

Men kasta en fjernkontroll på x`en en gang da. Hardt, og den traff[8D][:D]

har fika til ham på skulderen et par ganger i villt raseri i fylla, men sånn ellers går det mest i verbale ting som idiot og tosk og slikt..
en normal krangel her i huset foregår ved at jeg hyler og rister av sinne, mens mannen ler av meg.. [8D] heldigvis for meg krangler vi skjelden! [;)]

ORIGINAL: 3xS

vi klarer heldigvis å oppføre oss vi [8|] er ikke vanlig å oppføre seg sånn selvom man er gravid, tror du bør søke hjelp!

jeg har kalt han drittkæll..

Samme her!

Det var en jævlig rar ting å skryte av [8|]

Back
Topp