.

ORIGINAL: Burger

Kjørte over han[&o] Ikke med vilje da, men han sto i veien[>:]

HAHAhahHaha seriøst?.. kjørte OVER han?[:-][8D] haha

ORIGINAL: Burger

Kjørte over han[&o] Ikke med vilje da, men han sto i veien[>:]

Hahaha sorry at eg ler [8D][8D]

Tok alle tingene exen hadde slengt fra seg rundt i huset, la de på hans side av senga .. det var lite plass til han der da, så han måtte pent rydde før han kunne legge seg. Med nåværende trøkte jeg alt oppi skoene hannes, ikke en jævla tom sko i hele gangen [8|]

Hva hadde han gjort for å få deg "litt" sinna...?

ORIGINAL: håper_på_klaff

dere driter tydeligvis penger...

det verste jeg har gjort er å kalle han for mindre fine ting i krangler.

jeg driter hvertfall ikke penger.. Hva han driter vet jeg ikke noe om[:-]

Har brukt stygge ord mot han og så klippet jeg i stykker noen fine bh er han hadde kjøpt til meg og brant dem i ovnen
Så har jeg kjørt mye i sinne og smelt døra i depresjonstider

ORIGINAL: Maanda

..tror ikke du kan legge all skylda på hormoner. Høres ut som du har et jævlig stort temperementsproblem..

Enig... Blir for "lett" å skylde på graviditeten til tider...

Mot sambo har det egentlig bare vært litt kjeftig og at jeg ikke har snakka til han [8D]

Mot en ex stappa jeg noen av klærne hanna i do[:-]

ORIGINAL: Natural Beauty

ORIGINAL: Miss Claymore!

..når du har krangla med din mann/kjæreste?

Jeg var veeeldig hissig da jeg gikk gravid, så her føyk ps3'en hans ned trappa en gang jeg var litt sinna.. Han kjøpte seg ny, men den gikk ned trappa et par mnd etterpå den og[:-] Også hadde vi en superkrangel en gang, og da KNUSTE han solariumet og iPoden min, så da tok jeg fatt i en veldig hard og spiss pynteting og løp ut og skrapa opp panseret på hans elskede bil[&:] Hadde han ikke stoppa meg hadde jeg sikkert drept hele bilen hans[:-]
Haha, bra jeg ikke er gravid lenger[8D]

Oi oi, kanskje dere bør gå på terapi for SINNE BEHERSKELSE.

vurderte det en stund altså, men slapp.. Nå er jeg heldigvis aldri sint lenger..[:)]

Jeg får helt maniac sinne når jeg er gravid.Har skjedd begge gangene. Du store min tid[:o] Jeg har også vært plaget med PMS sinne så lenge jeg har hatt mensen. (En god grunn til å ikke ha det).
Jeg pleier riktig nok ikke å bli veldig fysisk da,jeg står som regel og tripper knallrød i toppen.
Det værste jeg gjorde var vel å kaste en slippers på eksen min en gang da han terget meg så utrolig!Han ble ikke skadet da,holdt mer på å le seg skakk ihjel. (Som dere sikkert kan tenke dere gjorde saken veldig mye bedre[X(])

ORIGINAL: hirly

ORIGINAL: Totenspiren

jeg kasta ei pute mot han i det jeg gikk ut av rommet...... LYN forbannet!

Traff du? Det er litt avgjørende her føler jeg [8D][;)]

nei traff ikke... [8D][8D]

[8|]Tja... Det verste jeg har gjort må vel være da jeg serverte fiskeboller til middag i 13 dager i strekk...
Var dritt lei av å høre "Finn på noe du" hver gang jeg lurte på hva vi skulle ha til middag[8D][:D].
Det pussige var vel egentlig at jeg fikk rådet av gubbens bestemor - og at jeg spiste min middag hos besteforeldrene til gubben hver dag i den 13 dagers perioden[:D].
[&o]Savner snille "mor".

Oisann[:-]

Jeg har kalt han dust, inni meg. Men det er faktisk det verste[:)] Har ikke så heftige krangler at det gjør noe, så har nok noe med det å gjøre...

det værste jeg har gjort var å spytte han i tryne en gang da jeg gikk gravid med Amelia.. Har fortsatt veldig dårlig samvittighet pga det og kommer ALDRI til å gjøre det igjen!!

ORIGINAL: Kattekvinnen

Hørtes jo ikke helt.., ehm.. sunt ut...[8|]

Jeg hadde engang en nydelig forlovelsesring..... [X(]

ORIGINAL: MICAmor

[8|]Tja... Det verste jeg har gjort må vel være da jeg serverte fiskeboller til middag i 13 dager i strekk...
Var dritt lei av å høre "Finn på noe du" hver gang jeg lurte på hva vi skulle ha til middag[8D][:D].
Det pussige var vel egentlig at jeg fikk rådet av gubbens bestemor - og at jeg spiste min middag hos besteforeldrene til gubben hver dag i den 13 dagers perioden[:D].
[&o]Savner snille "mor".

hahah, det var lurt [:D]
Gjorde det da jeg var gravid sist, da var det 3 uker med fiskeboller. MEN mannen fikk lage seg noe annet [8D]

Har ei venninne som blir "farlig" under graviditet, veldig rolig person til vanlig.

Ellers er det værste jeg har gjort..... Dro til x'en da han hadde vært utro, jeg dro til han med gulvkluten. Den var klissvåt og kluten gikk rundt hodet hans[;)].
Og en gang jeg var sur på mannen min (PMS) sparket jeg ei full vaskebøtte etter han, rett igjennom hele huset(d er 9 m langt). Traff han ikke og jeg måtte tørke opp alt vannet. Men der og da var d DEILIG[8D]

[&:] noe sånnt har jeg aldri gjort!!

men jeg kan være veldig slem med ting jeg sier[&o]

Back
Topp