Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: giggsy
ORIGINAL: lykkepillen
Vel.. en gang så bytta jeg ut ukedagsokkene hans.. Tok en mandagssokk og byttet den ut med en tirsdagssokk.. Slik at han måtte gå med en mandagssokk, og en tirsdagssokk en HEL dag...[&:] OMG!
Hehe, nå måtte jeg le. [8D]
ORIGINAL: *Lilly
Håper dere ikke oppfører dere på denne måten foran barna deres! Det er ikke bra for barna å oppleve slike heftige krangler mellom foreldrene, og absolutt ikke bra å lære at når vi er sinte så er det vanlig å ødelegge ting for andre. Bli voksne sier jeg bare!!
ORIGINAL: 3xS
vi klarer heldigvis å oppføre oss vi [8|] er ikke vanlig å oppføre seg sånn selvom man er gravid, tror du bør søke hjelp!
jeg har kalt han drittkæll..
ORIGINAL: *Sookie*
har ikke gjordt noe slikt jeg....
ORIGINAL: lykkepillen
Vel.. en gang så bytta jeg ut ukedagsokkene hans.. Tok en mandagssokk og byttet den ut med en tirsdagssokk.. Slik at han måtte gå med en mandagssokk, og en tirsdagssokk en HEL dag...[&:] OMG!
ORIGINAL: Burger
Kjørte over han[&o] Ikke med vilje da, men han sto i veien[>:]
ORIGINAL: *Lilly
Håper dere ikke oppfører dere på denne måten foran barna deres! Det er ikke bra for barna å oppleve slike heftige krangler mellom foreldrene, og absolutt ikke bra å lære at når vi er sinte så er det vanlig å ødelegge ting for andre. Bli voksne sier jeg bare!!
ORIGINAL: Miss Claymore!
..når du har krangla med din mann/kjæreste?
Jeg var veeeldig hissig da jeg gikk gravid, så her føyk ps3'en hans ned trappa en gang jeg var litt sinna.. Han kjøpte seg ny, men den gikk ned trappa et par mnd etterpå den og[:-] Også hadde vi en superkrangel en gang, og da KNUSTE han solariumet og iPoden min, så da tok jeg fatt i en veldig hard og spiss pynteting og løp ut og skrapa opp panseret på hans elskede bil[&:] Hadde han ikke stoppa meg hadde jeg sikkert drept hele bilen hans[:-]
Haha, bra jeg ikke er gravid lenger[8D]