.

ehh-det var da voldsomt[8|]
Jeg har aldri ødelagt noen ting, men jeg har kalt han dum, idiot, og andre lite flatterende ting.

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: lykkepillen

Vel.. en gang så bytta jeg ut ukedagsokkene hans.. Tok en mandagssokk og byttet den ut med en tirsdagssokk.. Slik at han måtte gå med en mandagssokk, og en tirsdagssokk en HEL dag...[&:] OMG!

Hehe, nå måtte jeg le. [8D]

jadda.. du ler.. Men du hadde nok ikke ledd hvis du hadde sett hvor lei seg han var, og hvor mye han gråt, og ba om tilgivelse...[8D]

OJ, det hørtes litt voldsomt ut![&:] Det verste jeg har gjort må vell at jeg har gjemt ps3 og pc hans...[8D][8D]

ORIGINAL: *Lilly

Håper dere ikke oppfører dere på denne måten foran barna deres! Det er ikke bra for barna å oppleve slike heftige krangler mellom foreldrene, og absolutt ikke bra å lære at når vi er sinte så er det vanlig å ødelegge ting for andre. Bli voksne sier jeg bare!!

ORIGINAL: 3xS

vi klarer heldigvis å oppføre oss vi [8|] er ikke vanlig å oppføre seg sånn selvom man er gravid, tror du bør søke hjelp!

jeg har kalt han drittkæll..

Dro til legen og fikk hjelp med en gang jeg var ferdig med graviditeten ja..
Alt er helt bra nå [:)][8D]

Såpass...[8|] Aldri gjort noe i nærheten av dette!

jeg kasta ei pute mot han i det jeg gikk ut av rommet...... LYN forbannet!

ORIGINAL: Totenspiren

jeg kasta ei pute mot han i det jeg gikk ut av rommet...... LYN forbannet!

Traff du? Det er litt avgjørende her føler jeg [8D][;)]

ORIGINAL: lykkepillen

Vel.. en gang så bytta jeg ut ukedagsokkene hans.. Tok en mandagssokk og byttet den ut med en tirsdagssokk.. Slik at han måtte gå med en mandagssokk, og en tirsdagssokk en HEL dag...[&:] OMG!

Hahahah[:D]

Høres ikke bare ut som graviditetshormoner det der!!

Har aldri vært i nærheten av å gjøre noe sånt her i huset. Det hadde verken han eller jeg funnet oss i.. Å prate sammen er en fin ting!

Var en gang jeg var sint og frustrert på han og i sinne tok jeg opp en blyant og smelte den i gulvet. Den spratt så videre å traff han på nesen [:-] Da gapskratta vi begge to, og ja, han fikk litt vondt [X(] Ellers han jeg kalt han forskjellig mindre pene ting [:-] Har aldri klikka helt å ødelagt ting [8D]

pakket mine ting og d var dagen før bryllupet men han innså fort poenget i d jeg mente

Oisann. [8|]

Jeg har hatt lyst til å gjøre sånt som å knuse hele dritt xboxen en og to ganger, men har aldri gjort det [8D] Verste jeg har gjort er å hyle og vræle og kle på meg å dra ut. [:D]

Hahaha, jeg dør litt når jeg tenker på det: jeg har høygravid, med bekkenløsning og hadde ikke lappen. Det var snø og vind ute og jeg gikk ut på et kjøpesenter borti her, og angret som en hund for jeg ante ikke hvordan jeg skulle komme meg hjem igjen fordi jeg hadde så vondt i bekkenet!! Høyrere makter derimot hjap meg, jeg støtte på svigerinnen og svogeren min og de kjørte meg hjem igjen etter at vi spiste sammen ute [8D]

Oi. Ja, dette var heftig. Har vel egentlig ikke gjort så mye verre mot min nåværende kjæreste enn å kritisere ham på feil tidspunkt eller rekke tunge til ryggen hans.

Kastet tannbørsten til en ex i do. (Han måtte plukke den opp selv, da, så han pusset ikke tennene med den), og klapset til en annen ex med flat hånd da han hadde vært utro....Det er vel det verste. Ellers lite voldsomheter herfra.

ORIGINAL: Burger

Kjørte over han[&o] Ikke med vilje da, men han sto i veien[>:]

Lever'n?[8D]

Håper dere ikke oppfører dere på denne måten foran barna deres! Det er ikke bra for barna å oppleve slike heftige krangler mellom foreldrene, og absolutt ikke bra å lære at når vi er sinte så er det vanlig å ødelegge ting for andre. Bli voksne sier jeg bare!!

Selvfølgelig ikke.. Eldste var hos faren sin og minste i magen..

ORIGINAL: Kattekvinnen

Hørtes jo ikke helt.., ehm.. sunt ut...[8|]

ORIGINAL: Miss Claymore!

..når du har krangla med din mann/kjæreste?

Jeg var veeeldig hissig da jeg gikk gravid, så her føyk ps3'en hans ned trappa en gang jeg var litt sinna.. Han kjøpte seg ny, men den gikk ned trappa et par mnd etterpå den og[:-] Også hadde vi en superkrangel en gang, og da KNUSTE han solariumet og iPoden min, så da tok jeg fatt i en veldig hard og spiss pynteting og løp ut og skrapa opp panseret på hans elskede bil[&:] Hadde han ikke stoppa meg hadde jeg sikkert drept hele bilen hans[:-]
Haha, bra jeg ikke er gravid lenger[8D]

Herre jesus[8D]
Håper du tuller[:D]

Vi krangler ikke lenger,men før vi fikk jenta vår så ble jeg bare veeeeldig sur å sa mye idiotisk så gikk det over etter et par timer[:)]

Back
Topp