Frk.Musehus
Elsker forumet
ORIGINAL: Marlu
Dra på krisesenter. De hjelper deg på veien videre! Og du får et trygt sted å være.
Sånn skal du ikke ha det, og det vet du jo også selv.
Masse lykke til [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Marlu
Dra på krisesenter. De hjelper deg på veien videre! Og du får et trygt sted å være.
Sånn skal du ikke ha det, og det vet du jo også selv.
ORIGINAL: littleM
FLYTTE... Uten tvil....
ORIGINAL: Juliette
ORIGINAL: ReveEnka
Han bruker argumenter som at skilsmissebarn aldri får et bra liv og aldri vil føle tilhørighet noe sted.. AAt selvmordsstatistikken viser at det er fler skilsmissebarn enn "vanlige" som tar livet av seg osv.. Jeg blir gal.. Jeg er kvalm, jeg er helt ferdig... Jeg er redd for å dra.. Må gjøre det når han er på jobb evt.. Og når det blir vet jeg ikke.. Han jobber offshore...
Argumentet ditt (overfor deg selv, ikke han - han bør du ikke argumentere med) bør være hva dere utsetter barnet for når dere lever SAMMEN. Det er mye verre for barnet
Jeg skal ikke prøve, men det kan være heldig for meg i forhold til mekling senere fikk jeg beskjed om på nav............
Frk.Musehus:
Jeg har mange som kan hjelpe meg å flytte.. Jeg er bare så redd... Redd for hva som skal skje, redd for at jeg skal bli fordi det er lettere enn å dra.. Men jeg MÅ komme meg vekk!!! Jeg kan ikke utsette mini for en slik oppvekst.. Jeg har flere ganger håpet at han aldri skal komme hjem fra jobb.. Bor i et fengsel!
Han bruker argumenter som at skilsmissebarn aldri får et bra liv og aldri vil føle tilhørighet noe sted.. AAt selvmordsstatistikken viser at det er fler skilsmissebarn enn "vanlige" som tar livet av seg osv.. Jeg blir gal.. Jeg er kvalm, jeg er helt ferdig... Jeg er redd for å dra.. Må gjøre det når han er på jobb evt.. Og når det blir vet jeg ikke.. Han jobber offshore...