.

KOM DEG UNNA!!!!

Han har ingen rett til å behandle deg på denne måten!
Psyko, som du ikke bør være i nærheten av.
Hadde ikke hat interesse av å prøve å redde forholdet en gang!

FLYTTE... Uten tvil.... 

er ikke noe å tenke på. Pakk sakene og dra.. Tenk på ditt og barnet ditts beste! Han har sviktet deg og barnet deres. Barnet har det ikke bra i ett sånt familieforhold

Dra og meld han!!

pakk kofferten til deg og ungen og dra til noe familie og venner...

ORIGINAL: Furteguri og sønn

er ikke noe å tenke på. Pakk sakene og dra.. Tenk på ditt og barnet ditts beste! Han har sviktet deg og barnet deres. Barnet har det ikke bra i ett sånt familieforhold

kan ikke bli mer enig!!

DRA!!! om ikke for deg selv, så dra for barnet deres sin skyld...

ORIGINAL: *Schmoopy*

Selvfølgelig kommer alle her til å si at du skal dra...

Er du ikke enig?

ORIGINAL: ReveEnka

Jeg er redd for min egen kjæreste... Han sier han aldri vil gjøre noe sånt igjen, men det spiller ingen rolle.. Gjort er gjort..

Jeg er redd for å dra også...!! Hva skal jeg gjøre ?!

(Har opprettet anonym bruker)

Tenke på barnet deres (foruten deg selv), og da bør du frykte et liv med kjæresten mer enn et liv uten.

Jeg skal ikke prøve, men det kan være heldig for meg i forhold til mekling senere fikk jeg beskjed om på nav............

Neida. Det vil ikke under noen omstendighet være heldig å prøve med en som er voldelig. Kom deg unna.

ORIGINAL: *Schmoopy*

Selvfølgelig kommer alle her til å si at du skal dra...

Det er ikke et spørsmål, mer et behov for å få ting ut.. Jeg har ingen venner eller familie jeg vil dele dette med.. Beklager om det for deg er nok en "synd-på-meg"-tråd...

Kom deg vekk! hvis du er redd å dra når han er til stede så dra når han er på jobb eller avgårde. dra til en nabo by eller no å ta inn på hotell og fiks ting derifra. ved å ringe en organisasjon og familie osv. kanskje du kjenner noen du har gått på skole med i en annen del av landet og dra ditt.

Han bruker argumenter som at skilsmissebarn aldri får et bra liv og aldri vil føle tilhørighet noe sted.. AAt selvmordsstatistikken viser at det er fler skilsmissebarn enn "vanlige" som tar livet av seg osv.. Jeg blir gal.. Jeg er kvalm, jeg er helt ferdig... Jeg er redd for å dra.. Må gjøre det når han er på jobb evt.. Og når det blir vet jeg ikke.. Han jobber offshore...

Dette gjør han KUN for å psyke deg ned..
Har du inegn som kan hjelpe deg med flyttingen når han er på sjøen?

Ser faktisk situasjoen din, hadde det slik i 7år selv(vold etc)... jeg prøvde, kjempet med mebb og klør... det er IKKE lett når man er glad i vedkommende (jeg haddde ikke barn da...) Men jeg angrer ikke ett sekund i dag på at jeg dro!!!!!!!
og husk... du har ikke bare deg selv men også mini :)

Lykke til klem!

Han bruker argumenter som at skilsmissebarn aldri får et bra liv og aldri vil føle tilhørighet noe sted.. AAt selvmordsstatistikken viser at det er fler skilsmissebarn enn "vanlige" som tar livet av seg osv.. Jeg blir gal.. Jeg er kvalm, jeg er helt ferdig... Jeg er redd for å dra.. Må gjøre det når han er på jobb evt.. Og når det blir vet jeg ikke.. Han jobber offshore...

Argumentet ditt (overfor deg selv, ikke han - han bør du ikke argumentere med) bør være hva dere utsetter barnet for når dere lever SAMMEN. Det er mye verre for barnet

Back
Topp