Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Schmoopy*
Selvfølgelig kommer alle her til å si at du skal dra...
ORIGINAL: ReveEnka
Jeg er redd for min egen kjæreste... Han sier han aldri vil gjøre noe sånt igjen, men det spiller ingen rolle.. Gjort er gjort..
Jeg er redd for å dra også...!! Hva skal jeg gjøre ?!
(Har opprettet anonym bruker)
Jeg skal ikke prøve, men det kan være heldig for meg i forhold til mekling senere fikk jeg beskjed om på nav............
Han bruker argumenter som at skilsmissebarn aldri får et bra liv og aldri vil føle tilhørighet noe sted.. AAt selvmordsstatistikken viser at det er fler skilsmissebarn enn "vanlige" som tar livet av seg osv.. Jeg blir gal.. Jeg er kvalm, jeg er helt ferdig... Jeg er redd for å dra.. Må gjøre det når han er på jobb evt.. Og når det blir vet jeg ikke.. Han jobber offshore...
Han bruker argumenter som at skilsmissebarn aldri får et bra liv og aldri vil føle tilhørighet noe sted.. AAt selvmordsstatistikken viser at det er fler skilsmissebarn enn "vanlige" som tar livet av seg osv.. Jeg blir gal.. Jeg er kvalm, jeg er helt ferdig... Jeg er redd for å dra.. Må gjøre det når han er på jobb evt.. Og når det blir vet jeg ikke.. Han jobber offshore...