.

ORIGINAL: Marlu

Dra på krisesenter. De hjelper deg på veien videre! Og du får et trygt sted å være.

Sånn skal du ikke ha det, og det vet du jo også selv.

Masse lykke til [:)]

Kom deg unna, fort som fy. Det er ikke bra for hverken den lille eller deg å leve under slike forhold.

Han sier at han ikke skal gjøre sånn igjen, men når en person først har krysset den grensen det faktisk er å ty til vold, så er det meget vanskelig å komme seg over på rett side av den grensen igjen. Så sannsynligheten for at dette vil skje igjen, selv om han har lovet å ikke gjøre det, ja den er stor.

Jeg blir kvalm av å lese tråden din, du må gjøre det som er best for deg og barnet - DRA! Ikke noe å vente på, du må komme deg unna. Tenk den dagen da han denger deg foran ungen, og hun ser det?

Tro meg, det har jeg opplevd og det er helt forferdelig! Jeg var to år da, og jeg har inntil noen år siden bare trodd det var en drøm. Fortalte min mor om denne såkalte drømmen, hvorpå hun kunne fortelle meg at det var ekte, og at det hadde skjedd med henne mens jeg så på.

Kom deg unna, du skader ikke bare deg selv, men det stakkars barnet [&o]

Jeg blir kvalm av å lese tråden din, du må gjøre det som er best for deg og barnet - DRA! Ikke noe å vente på, du må komme deg unna. Tenk den dagen da han denger deg foran ungen, og hun ser det?

Tro meg, det har jeg opplevd og det er helt forferdelig! Jeg var to år da, og jeg har inntil noen år siden bare trodd det var en drøm. Fortalte min mor om denne såkalte drømmen, hvorpå hun kunne fortelle meg at det var ekte, og at det hadde skjedd med henne mens jeg så på.

Kom deg unna, du skader ikke bare deg selv, men det stakkars barnet [&o]

Vil også selvfølgelig påpeke at det er ikke DEG jeg blir kvalm av, men den usle unnskyldningen av en mann du har [:@]

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: ReveEnka

Han bruker argumenter som at skilsmissebarn aldri får et bra liv og aldri vil føle tilhørighet noe sted.. AAt selvmordsstatistikken viser at det er fler skilsmissebarn enn "vanlige" som tar livet av seg osv.. Jeg blir gal.. Jeg er kvalm, jeg er helt ferdig... Jeg er redd for å dra.. Må gjøre det når han er på jobb evt.. Og når det blir vet jeg ikke.. Han jobber offshore...

Argumentet ditt (overfor deg selv, ikke han - han bør du ikke argumentere med) bør være hva dere utsetter barnet for når dere lever SAMMEN. Det er mye verre for barnet

Det er det også, men han ler av det og mener jeg kun tenker på meg selv, ikke barnet.. Jeg VET jo hva som er best for henne...!

Jeg skal ikke prøve, men det kan være heldig for meg i forhold til mekling senere fikk jeg beskjed om på nav............

da syntes jeg du skal "prøve", siden nav sa det, men dra etter det.. ikke la noen røre deg på den måten. seksuelt sett vil jeg nesten kalle det et overgrep jeg altså.. nei er nei!! huff, lykke til[8|]

Frk.Musehus:
Jeg har mange som kan hjelpe meg å flytte.. Jeg er bare så redd... Redd for hva som skal skje, redd for at jeg skal bli fordi det er lettere enn å dra.. Men jeg MÅ komme meg vekk!!! Jeg kan ikke utsette mini for en slik oppvekst.. Jeg har flere ganger håpet at han aldri skal komme hjem fra jobb.. Bor i et fengsel!

Jeg skjønner deg så godt, har vært igjennom det samme.
Er han på jobb nå? Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt krisesenter i morgen. De har mange råd til deg om veien videre og du kan være der om du ikke har noe annet sted..
Bare send PM om du lurer på noe [:)]

Lykke til og håper det ordner seg for deg og mini hvertfall[:)]

Han bruker argumenter som at skilsmissebarn aldri får et bra liv og aldri vil føle tilhørighet noe sted.. AAt selvmordsstatistikken viser at det er fler skilsmissebarn enn "vanlige" som tar livet av seg osv.. Jeg blir gal.. Jeg er kvalm, jeg er helt ferdig... Jeg er redd for å dra.. Må gjøre det når han er på jobb evt.. Og når det blir vet jeg ikke.. Han jobber offshore...

Det samme sa x samboern min også og masse mer. Du må bare lukke ørene for det og fokusere på målet ditt. Du må ikke la noen argumenter slippe inn, barnet kommer til å få det helt fint!

jeg er skillsmisse barn om jeg kan kalle meg det :p...Jeg fikk ett MYE bedre forhold til min mor og min far etter at de skilte seg. Jeg kan snakke med min far om problemer, noe jeg ikke kunne tenke tanken på når de bodde sammen. Og Jeg har det kjempe fint, og er ikke noe "unormal" av den grunn [:)]

Håper du finner ut av det og at det ordner seg for deg din barnet ditt[:)]

ORIGINAL: Delightful

KOM DEG UNNA!!!!

Han har ingen rett til å behandle deg på denne måten!
Psyko, som du ikke bør være i nærheten av.
Hadde ikke hat interesse av å prøve å redde forholdet en gang!

pakk med deg ungen(e) å dra NUH! ungene blir "skadet" av å se sånn![:@]

har bare lest HI..

Det gjør vondt å lese..burde ikke være sånn..
Jeg forstår at du er redd..men har du bestemt deg så må du bare være sterk og gjennomføre det[:)]
Bare ikke la han fatte mistanke, men ta det med ro.. Du får dette til, det vil sikkert være vanskelig men det går bra[;)]

[:(] Er ikke sånn et forhold skal være... Og det er et slikt forhold jeg mener bare kan ta slutt.

DU og BARNET deres MÅ ut av dette! Før det går enda lengre og blir enda verre å komme seg vekk!!! Du må bare hoppe i det og reise! Snakk med noen du føler hjelper deg når som helst, og be de hjelpe deg vekk! Skaff deg gjerne bevis for neste gang han er voldelig mot deg (det vil garantert skje desverre), slik at du har større sjans til å få eneansvar over ungen... HÅPER jeg!!!!!!!

Kom deg bort så fort som mulig mens du har sjangsen!
Og for guds skyld tenk på barna`s beste!

Ps. (Ikke bagateliser hendelsene oppi hodet ditt etterhvert som du tenker på dem!)

Jeg ville svart at dette er en vanskelig situasjon, og at du bare må være sterk og komme deg unna... men med en gang jeg leste at han hadde brukt vold mot deg foran deres barn-STOPP!!! Jeg hadde sneket meg ut midt på natta om det var det som måtte til[:(]

lykke til!

Godeste du!

Kom deg vekk! Skån degselv slik at det ikke får bli en vane å leve slikt! Du fortjener en mann som bærer deg på armene sine, ikke en som slenger deg i gulvet foran datteren deres. Av alt du gjør, kom deg vekk!

Beste ønsker til deg!

vær så snill ikke tenk "ja men, ja men" bare gjør det. Kom dere vekk.. Sånna mannfolk er livsfarlige, og når han i tillegg går til angrep på deg inne på barnerommet....jah hva skal jeg si, har ikke ord...Men for gudskyld ikke hør på det han sier, jeg er selv skillsmisse barn og kjenner maaaaaange skillsmisse barn og vi kan ha det like godt som barn med begge foreldrene under samme tak...

Jeg har selv blitt utsatt for vold av en x o,(da var det heldigvis ikke noen barn inni bildet) Men du har en enda større grunn til å komme deg vekk fortere enn lynet, nemlig ungen din..

Vær så snill å hør på deg selv om at du vil vekk nå. Ikke drøy, det blir bare værre..
Masse lykke til..

Å bli for å "kjempe" gjør deg ikke sterk eller til en "helt" men å pakke sammen å dra vil gjøre det. Hvem har sagt at det kommer til å se dårlig ut på megling? Om du har gjentatte ganger opplevd fysisk overfall og flere ganger sexuelt(det er ett overfall om du sier nei) burde du vel ha ditt på det tørre? Ring noen som har peil på dette og fortell då de kan råde deg vidre.får helt vondt av deg, det må jo tære på forstanden å ha det sånn?!? Nei jenta mi, kom deg vekk jo før jo heller. Ikke la han få gleden ved å ha makt over deg lenger!!

Back
Topp