Oii.. Den er jo tydelig og fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii.. Den er jo tydelig og fin
Ser det bare slik ut, eller er A1 testen mye.. tydeligere enn stripsene?
Drister meg til å si gratulerer!!
Ja den er mye tydeligere. Men jeg så ikke skikkelig på den innen fristen..., så er jo litt usikker. Men den er rosa og fin IRL selv om den ser litt fargeløs ut på bilde.Enig med Lillafrosk, den er mye tydeligere Så gøy!
12 DPO
Denne var det vanskelig å være i tvil om..
IKM er på lørdag, så det blir nok litt nerver til over helgen. Men jeg har en god følelse på at dette skal gå bra.
Vis vedlegget 133942
Gratulerer!!! :-D ❤
Gratulerer så mye <3
Takk for detKommer litt etter men Gratulerer så mye
Hvordan går det med deg..?
Tatt noe flere tester..?
Testene fra 13-15 DPO er nesten helt like, noe som muligens bekymrer meg litt for mye... De blir sterkere og sterkere, men det er så liten forskjell at den nesten ikke er synlig.Gratulerer så masse Ugle, håper det går bra med deg
Testene viser jo bare styrke etter hvor mye hcg det er i urinenTestene fra 13-15 DPO er nesten helt like, noe som muligens bekymrer meg litt for mye... De blir sterkere og sterkere, men det er så liten forskjell at den nesten ikke er synlig.
Tenkte at hvis jeg bare slutter å teste nå, så får jeg bare se hva som skjer.. Er 16 DPO idag, og første dag jeg ikke har testa, men kjenner egentlig at jeg veeeldig gjerne skulle sett. Tenk om den hadde vært litt sterkere, så hadde jeg kunne slått meg litt mere til ro... Æsj altså, dette er så stressende. Vil jo sååå gjerne at det skal gå bra.
På den andre siden er det ingenting annet som tilsier at det ikke skal gå bra. Jeg har murringer, små uggen hele dagen, puppene har begynt å bli ømme og jeg er veeeldig trett. Jeg har heller ikke spotta noe som helst. Så det må jo være et godt tegn.
Tusen takk.Testene viser jo bare styrke etter hvor mye hcg det er i urinen
da du tar testen, ikke nøyaktig hvor mye hcg du produserer,
i tillegg så er det jo ofte litt forskjell i mengde fargestoff.
Så mest sannsynlig er alt bra, men skjønner godt du blir stressa av det, hadde blitt stressa selv.
Høres bra ut med symptomene da og ingen spotting.
Sikkert lurt å droppe testinga
Krysser fingrene for at dette går bra.
Testene fra 13-15 DPO er nesten helt like, noe som muligens bekymrer meg litt for mye... De blir sterkere og sterkere, men det er så liten forskjell at den nesten ikke er synlig.
Tenkte at hvis jeg bare slutter å teste nå, så får jeg bare se hva som skjer.. Er 16 DPO idag, og første dag jeg ikke har testa, men kjenner egentlig at jeg veeeldig gjerne skulle sett. Tenk om den hadde vært litt sterkere, så hadde jeg kunne slått meg litt mere til ro... Æsj altså, dette er så stressende. Vil jo sååå gjerne at det skal gå bra.
På den andre siden er det ingenting annet som tilsier at det ikke skal gå bra. Jeg har murringer, små uggen hele dagen, puppene har begynt å bli ømme og jeg er veeeldig trett. Jeg har heller ikke spotta noe som helst. Så det må jo være et godt tegn.