1+1=3?

10/11 DPO

Siden jeg begynte å teste i går, så fortsatte jeg likegreit idag også.
Den var nok helt blank, men i noen minutter var jeg sikker på at jeg kunne skimte en ultrasvak antydning til strek. Jeg håpet såå at den skulle bli sterkere, men etter 10 minutter var den helt vekk igjen. Det var sikkert bare søvnen i øynene mine som spillte meg et puss. :p
Jeg har ikke gitt helt opp enda da. Planen var jo at jeg ikke skulle teste før i morgen, og IKM er jo ikke før tirsdag... *håååper*

Det er så typisk at man skimter strek i alle tester :p Gjør det selv. Vrir og vender på testene til jeg TROR jeg skimter streker. :p
Får håpe at det kommer ordentlige streker snart :D
 
Det er så typisk at man skimter strek i alle tester :p Gjør det selv. Vrir og vender på testene til jeg TROR jeg skimter streker. :p
Får håpe at det kommer ordentlige streker snart :D
Ja. Men har mine tvil denne PP'en...
 
11/12 DPO

Like blendahvis test i dag også. Tror nok ikke det ble noe denne PP'en. Det er vel enda håp da, men tenker at det burde jo vist noe til nå...
 
12/13 DPO

Nok en blendahvit test (ja, jeg måtte jo teste i dag også.. :p ). Har også typiske TR murringer, så da er det bare å gjøre seg klar til PP 2. :)
Kanskje likegreit på mange måter. :) Tror nok jeg vil bli mer skuffet neste PP om ikke spiren sitter, til tross for at det bare blir 2. PP...
 
Satser på at det går bra neste PP :)
Skal krysse fingrene for deg jeg også! :)
 
DPO 13/14

Jeg hadde så mye og vanlige TR murringer i går, at jeg var så sikker på at TR kom i dag at jeg ikke så poenget i å teste.. Men TR har enda ikke dukket opp..?
Jeg har ganske ustabile sykluser, men de to siste har vært på 29 og 31 dager, og jeg er nå på CD 33... Kanskje det er et håp likevel?
Det blir plutselig litt spennende å teste i morgen, om ikke TR dukker opp før den tid. :)
 
CD1 - PP2

Da var TR på plass. En dag etter det appen hadde regnet ut. Da ble det altså 33 dager. Med ca. 14 dager lutealfase. Det må vel være greit? :)
Jeg var jo ganske forberedt på at TR skulle komme, så jeg ble ikke så veldig skuffet denne gang. :)
Men NÅ er det siste gang TR er velkommen på en stund... Krysser fingre og tær for at det går denne PP'en. :D
 
CD1 - PP2

Da var TR på plass. En dag etter det appen hadde regnet ut. Da ble det altså 33 dager. Med ca. 14 dager lutealfase. Det må vel være greit? :)
Jeg var jo ganske forberedt på at TR skulle komme, så jeg ble ikke så veldig skuffet denne gang. :)
Men NÅ er det siste gang TR er velkommen på en stund... Krysser fingre og tær for at det går denne PP'en. :D
Jepp, nå kan tanta pakke sakene sine og bli borte lenge! Lykke til i denne pp'n :-D
 
Lykke til!
Krysser fingrene for at det klaffer for deg denne pp'en, og at TR holder seg unna lenge etter denne gang! :D
 
CD 8 - PP2

Da var alle spor etter TR borte, og vi kan se frem til å begynne prøvingen. Denne måneden SKAL det gå. Det hadde vært sååå bra. :D *håperhåperhååååper* :p
 
CD 16 - PP 2

Tror det begynner å nærme seg EL. Er sååå spent på denne PP'en! Det er nesten sånn at jeg ikke tror det kommer til å skje denne PP'en, bare fordi det hadde vært så perfekt..
Hva hadde vært bedre enn å bli gravid på selveste bryllupsreisen. :) Men jeg har ikke for store forhåpninger. For hva er vel oddsen for det?
 
CD 16 - PP 2

Tror det begynner å nærme seg EL. Er sååå spent på denne PP'en! Det er nesten sånn at jeg ikke tror det kommer til å skje denne PP'en, bare fordi det hadde vært så perfekt..
Hva hadde vært bedre enn å bli gravid på selveste bryllupsreisen. :) Men jeg har ikke for store forhåpninger. For hva er vel oddsen for det?

Krysser fingrene for at det blir spire denne måneden! :D
August er en fin måned, så det skulle jaggu bare mangle!! :p
 
CD 20 - 2 DPO

Ifølge kalenderen var EL på lørdag, CD 18, selv om jeg hadde en følelse av at det var dagen før..? Testa ikke denne gang, så for alt jeg vet kan det ha vært dagen etter også. Ikke vet jeg.
Men jeg er i alle fall ganske sikker på at den har vært nå, og at jeg er i dpo-land. Alltid like spennende. :D
Planen er å ta første test neste fredag, dagen før IKM, dersom ikke tant dukker opp før det. :)
 
CD 22 - PP 2
4 DPO

Woah! Tiden går så saaaakte i DPO-land... Jeg er fast bestemt på at det klaffer denne PP'en, så om TR dukker opp i slutten av neste uke kommer jeg til å bli så utrolig skuffa. :( Men det skal den jo ikke, så da er det ikke noe å tenke på. Haha! ;) Positive tanker!
 
CD 22 - PP 2
4 DPO

Woah! Tiden går så saaaakte i DPO-land... Jeg er fast bestemt på at det klaffer denne PP'en, så om TR dukker opp i slutten av neste uke kommer jeg til å bli så utrolig skuffa. :( Men det skal den jo ikke, så da er det ikke noe å tenke på. Haha! ;) Positive tanker!
Krysser fingre for deg :) Dpo land er spennende men også så laaang :D
 
Krysser fingre for deg :) Dpo land er spennende men også så laaang :D
Tusen takk :D Ja, utrolig hvor sent dagene går. Eller, egentlig går dagene fort nå når vi er på ferie, men hver morgen når jeg tenker over hvor mange DPO, så blir jeg like skuffa av at det ikke er gått lengre tid. Haha ;)
 
CD 22 - PP 2
4 DPO

Woah! Tiden går så saaaakte i DPO-land... Jeg er fast bestemt på at det klaffer denne PP'en, så om TR dukker opp i slutten av neste uke kommer jeg til å bli så utrolig skuffa. :( Men det skal den jo ikke, så da er det ikke noe å tenke på. Haha! ;) Positive tanker!

Jeg er en dag foran deg, ser jeg. Og helt motsatt. Jeg er kjempenegativ, og blir veldig overrasket om TR IKKE kommer...
Men er likevel helt enig; tiden går supersakte i Dpo-land. Herregud, hvem skulle trodd at dager kunne bli SÅ lange som de etter EL?
 
CD 24 - PP 2
6 DPO

Ingen andre enn de vanlige dpo-symptomene enda heller... Kvalm om nettene, og stikninger/murringer hele dagen.
Denne ventingen og uvitheten er uutholdelig!
 
Back
Topp