1+1=3?

Ser det bare slik ut, eller er A1 testen mye.. tydeligere enn stripsene?
Drister meg til å si gratulerer!! :)
Enig med Lillafrosk, den er mye tydeligere :D Så gøy!
Ja den er mye tydeligere. Men jeg så ikke skikkelig på den innen fristen..., så er jo litt usikker. Men den er rosa og fin IRL selv om den ser litt fargeløs ut på bilde. :)
 
12 DPO

Denne var det vanskelig å være i tvil om.. :D
IKM er på lørdag, så det blir nok litt nerver til over helgen. Men jeg har en god følelse på at dette skal gå bra. :D

ImageUploadedByBV Forum1441256477.348871.jpg
 
Gratulerer!!! :-D ❤
 
CD 30 - PP2
12 DPO

Fikk altså positiv Clear Blue digital idag, der det sto Gravid 1-2. Jeg er da 3+6 (ifølge Babyverden sin kalkulator).
Var helt skjelven etter at jeg hadde tatt testen! Jeg trodde egentlig ikke det var nok hcg i kroppen til at den skulle slå ut, siden stripsene var såpass svake, men de har hatt en fin stigning for hver dag fra 10 DPO, så jeg tok kjangsen.
IKM er på lørdag, altså om to dager, så litt nervøs er jeg jo, men jeg har en veldig god følelse på at dette skal gå bra hele veien. :)

Symptomene jeg har nå er murringer/stikninger, ellers ingenting. :) Dette har vel vært sånn helt siden rundt 6-7 DPO tror jeg. Da var jeg også ekstremt trett og ekstra oppblåst, men det har gått over de siste dagene. Føler meg helt normal ellers. :)

Jeg er så utrolig spent, glad og litt nervøs for dette. Krysser alt jeg har for at dette går bra.
Tenk så fantastisk da, baby som er laget på bryllupsreisen! <3
 
Jeg er litt nervøs for jeg synest testene mine er så svake, selv om det er stigning hver dag, så idag ringte jeg legen for å høre om jeg kunne komme å ta en hCG prøve.
Jeg skulle komme rett etter jobb, og var selvsagt forberedt på å ta en blodprøve.
Men da jeg kom var det kun urinprøve! Etter en hel dag på jobb der jeg drikker mye vann, og må også ofte på do i disse dager.., så sa det seg jo selv at en urinprøve ikke ville være noe konsentrert!
Hun sa den var negativ for hun så ikke noen strek, men jeg så streken da, selv om jeg bare såvidt fikk se på testen.
Skikkelig nedtur!
Jeg spurte om jeg ikke skulle ta blodprøve, men fikk til svar at det gjorde de ikke!?
Æsj, altså. Ødela resten av min dag ja!

Kjenner også at jeg gruer meg litt til å teste i morgen tidlig nå, tilfelle testen er svakere, selv om jeg har mer symptomer idag enn tidligere.
 
13 DPO

Fremdeles svak test, men litt stigning fra igår er det jo.
Idag fikk jeg for første gang kjenne på kvalmen også. Skikkelig kvalm om morgenen, og både før og etter måltider.

Likevel er jeg veldig negativ idag, spesielt etter det som skjedde hos legen. Se forrige innlegg..

Håper stigningen fortsetter, og at imorgen blir en bedre dag. Imorgen er det forresten IKM, mest sannsynlig. Krysser fingrene for at TR holder seg LANGT unna!
 
For ei kjerring..
Men, du får bare fortsette å ta tester en stund fremover, og se at de blir sterkere :)
Om de enda om en ukes tid fortsatt bare har svak økning, så ville jeg ha ringt legen på nytt og sagt alle nøkkelordene jeg kunne (nevnt at jeg fryktet sv.skap utenfor livmor eller MA..), og derfor ville sjekke hcg-stigning via blodprøve..
Men det er enda tidlig. Kan fort hende at hcg-en din plutselig skyter i været :))
 
Testene fra 10-13 DPO, alle tørket.

ImageUploadedByBV Forum1441380040.077803.jpg

A1, 11 DPO
ImageUploadedByBV Forum1441380083.264163.jpg

CBDigital, 12 DPO

ImageUploadedByBV Forum1441380127.452771.jpg
 
4+4

Både testen fra 14 og 15(idag) DPO er ganske så like den fra 13 DPO.
Kan ikke si jeg liker det noe særlig... :(
Blir veldig bekymra når jeg ikke kan se noen stigning...
Av symptomer har jeg enda litt mensmurringer, uggen spesielt når jeg er sulten og når jeg er mett, og så har puppene begynt å bli litt ømme, men ikke veldig mye.
Dustelege som ikke ville ta blodprøve!
Jeg har jo ikke spotta noenting enda, og symptomene er jo like eller blir flere.., så det er vel fortsatt håp..?
Testene er billige Ebay-tester fra Kina, så jeg kan jo håpe på at de er elendige? Kanskje jeg skulle kjøpt meg en ny CBDigital..?
 
Hvordan går det med deg..?
Tatt noe flere tester..?
 
Hvordan går det med deg..?
Tatt noe flere tester..?
Gratulerer så masse Ugle, håper det går bra med deg :)
Testene fra 13-15 DPO er nesten helt like, noe som muligens bekymrer meg litt for mye... De blir sterkere og sterkere, men det er så liten forskjell at den nesten ikke er synlig.
Tenkte at hvis jeg bare slutter å teste nå, så får jeg bare se hva som skjer.. Er 16 DPO idag, og første dag jeg ikke har testa, men kjenner egentlig at jeg veeeldig gjerne skulle sett. Tenk om den hadde vært litt sterkere, så hadde jeg kunne slått meg litt mere til ro... Æsj altså, dette er så stressende. Vil jo sååå gjerne at det skal gå bra.

På den andre siden er det ingenting annet som tilsier at det ikke skal gå bra. Jeg har murringer, små uggen hele dagen, puppene har begynt å bli ømme og jeg er veeeldig trett. Jeg har heller ikke spotta noe som helst. Så det må jo være et godt tegn. :)
 
Testene fra 13-15 DPO er nesten helt like, noe som muligens bekymrer meg litt for mye... De blir sterkere og sterkere, men det er så liten forskjell at den nesten ikke er synlig.
Tenkte at hvis jeg bare slutter å teste nå, så får jeg bare se hva som skjer.. Er 16 DPO idag, og første dag jeg ikke har testa, men kjenner egentlig at jeg veeeldig gjerne skulle sett. Tenk om den hadde vært litt sterkere, så hadde jeg kunne slått meg litt mere til ro... Æsj altså, dette er så stressende. Vil jo sååå gjerne at det skal gå bra.

På den andre siden er det ingenting annet som tilsier at det ikke skal gå bra. Jeg har murringer, små uggen hele dagen, puppene har begynt å bli ømme og jeg er veeeldig trett. Jeg har heller ikke spotta noe som helst. Så det må jo være et godt tegn. :)
Testene viser jo bare styrke etter hvor mye hcg det er i urinen
da du tar testen, ikke nøyaktig hvor mye hcg du produserer,
i tillegg så er det jo ofte litt forskjell i mengde fargestoff.
Så mest sannsynlig er alt bra, men skjønner godt du blir stressa av det, hadde blitt stressa selv.
Høres bra ut med symptomene da og ingen spotting.
Sikkert lurt å droppe testinga :)
Krysser fingrene for at dette går bra.
 
Testene viser jo bare styrke etter hvor mye hcg det er i urinen
da du tar testen, ikke nøyaktig hvor mye hcg du produserer,
i tillegg så er det jo ofte litt forskjell i mengde fargestoff.
Så mest sannsynlig er alt bra, men skjønner godt du blir stressa av det, hadde blitt stressa selv.
Høres bra ut med symptomene da og ingen spotting.
Sikkert lurt å droppe testinga :)
Krysser fingrene for at dette går bra.
Tusen takk. :)
 
Testene fra 13-15 DPO er nesten helt like, noe som muligens bekymrer meg litt for mye... De blir sterkere og sterkere, men det er så liten forskjell at den nesten ikke er synlig.
Tenkte at hvis jeg bare slutter å teste nå, så får jeg bare se hva som skjer.. Er 16 DPO idag, og første dag jeg ikke har testa, men kjenner egentlig at jeg veeeldig gjerne skulle sett. Tenk om den hadde vært litt sterkere, så hadde jeg kunne slått meg litt mere til ro... Æsj altså, dette er så stressende. Vil jo sååå gjerne at det skal gå bra.

På den andre siden er det ingenting annet som tilsier at det ikke skal gå bra. Jeg har murringer, små uggen hele dagen, puppene har begynt å bli ømme og jeg er veeeldig trett. Jeg har heller ikke spotta noe som helst. Så det må jo være et godt tegn. :)

De blir nok sterkere etterhvert :)
Tipper det bare er hcg-en i urinen som ikke er helt etter skjema. Skjønner godt du uroer deg, men som du sier selv; det er ingenting som tilsier at det skal være noe annet enn helt OK! Og så lenge strekene blir litt sterkere, så produserer du jo hcg!
Mener du skrev lenger opp at det var ebay-tester og..? Kan trøste deg med at mange ebay-tester er temmelig trege i oppfattelsen.. Hvis du først skal ta en neste test i morgen eller så, kan du kanskje heller ta en ny A1, og sammenligne der..? :)

Uansett et veldig godt tegn at du har symptomer og ingen blødning!! :)
Masse lykke til ♡ Kommer til å gå så fint, så! :)
 
Back
Topp