1+1=3?

CD 26 - PP 2
8 DPO

Siden jeg hadde en test med på tur, så måtte jeg nesten bruke den. Ikke noe poeng i å ha ekstra bagasje med hjem, vel? Hahaha, var ikke det en godkjent grunn for å teste tidlig så vet ikke jeg. ;)
Uansett, testen var vel negativ, men om jeg vred og vendte på den under lyset så kunne jeg skimte strek. Sååå spennende!
Symptomene er de samme som de har vært de siste dagene, men kan muligens legge til at jeg er ekstremt trett! Har sovna klokka 9 flere kvelder! Men det kan også bare være feriemodus. Jeg er glad i å sove.. ;)
Det blir i alle fall veldig spennende å teste igjen de neste dagene. :)
*krysserfingreneforspiredennegang*
 
ImageUploadedByBV Forum1440905310.702054.jpg

Legger ved et bilde av den hvite testen, bare for min egen del.

8 DPO (Tror jeg i alle fall. Testa ikke etter EL denne mnd.)
 
Jeg kjente jeg hadde lyst til å vri og vende på testen din jeg og :p
Synes jeg kaaaanskje skimter en liten skygge der!! :)
 
Jeg kjente jeg hadde lyst til å vri og vende på testen din jeg og :p
Synes jeg kaaaanskje skimter en liten skygge der!! :)
Får ikke til å se noe på bilde selv, men jeg er ikke i tvil om at jeg så "noe" i virkeligheten. Men om jeg bare vred den slik at jeg så der det er meningen streken skal komme, og det er litt annen farge der, det vet jeg ikke. ;) Satser på at det ikke er tvil på tirsdag. :D
 
Får ikke til å se noe på bilde selv, men jeg er ikke i tvil om at jeg så "noe" i virkeligheten. Men om jeg bare vred den slik at jeg så der det er meningen streken skal komme, og det er litt annen farge der, det vet jeg ikke. ;) Satser på at det ikke er tvil på tirsdag. :D

Hehe.. Er litt sånn. At en ser "noe" uansett - mest fordi en vil se noe :p
Får holde håpet oppe :D
 
CD 28 - PP 2
10 DPO

Testa på nytt idag, stirret nesten hull i testen, og følte denne fantasistreken jeg så for to dager siden var litt lettere å finne idag. Mulig det var pga. klokka var 04.30, og jeg var så trett at jeg bare så dobbelt av kontrollstreken? Haha! :p
Jeg gikk i alle fall og la meg igjen, og da jeg sto opp til normal tid og testen var tørr, kunne jeg faktisk skimte noe da også. Hmm.. Spennende, selv om det ikke er gyldig resultat... :)
 
CD 28 - PP 2
10 DPO

Testa på nytt idag, stirret nesten hull i testen, og følte denne fantasistreken jeg så for to dager siden var litt lettere å finne idag. Mulig det var pga. klokka var 04.30, og jeg var så trett at jeg bare så dobbelt av kontrollstreken? Haha! :p
Jeg gikk i alle fall og la meg igjen, og da jeg sto opp til normal tid og testen var tørr, kunne jeg faktisk skimte noe da også. Hmm.. Spennende, selv om det ikke er gyldig resultat... :)

Spennende! Får håpe det blir vår tur denne gang :D
Stemmer forresten for at du legger ut bilde, sånn at jeg kan få myyyse etter streker på dine tester også :p
 
Spennende! Får håpe det blir vår tur denne gang :D
Stemmer forresten for at du legger ut bilde, sånn at jeg kan få myyyse etter streker på dine tester også :p
Jeg får ta et bilde når jeg kommer hjem fra jobb å legge ut. ;) Ble ikke til at jeg tok bilde av den i dag tidlig. :)
 
Nå er jeg så spent på testing i morgen, at det er rett før jeg går å legger meg nå kl 20.00, bare for at det da blir litt kortere til testetid. Hahaha :p
 
Nå er jeg så spent på testing i morgen, at det er rett før jeg går å legger meg nå kl 20.00, bare for at det da blir litt kortere til testetid. Hahaha :p

Krysser fingrene for sterkere strek i morgen!! :)
 
Her er testene fra 10 DPO nederst (tørket), og fra idag, 11 DPO.

ImageUploadedByBV Forum1441172500.115116.jpg
 
Jeg seer!! :D Spennende.. :))
 
Back
Topp