Iben__
Blir kjent med forumet
Da håper jeg at jeg får 2-3 i morgen når jeg er 4+0
Jeg heier og krysser fingrene
Husk å oppdater med en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da håper jeg at jeg får 2-3 i morgen når jeg er 4+0
Will doJeg heier og krysser fingrene
Husk å oppdater med en gang
Hadde det vært et alternativ å ta blodprøve hos fastlegen så hadde jeg gjort det selvKrysser fingrene for at du har sterkere tester
Så skal jeg ta meg en god kopp te og roe meg ned Vi har jo alle våre grunner, som du skriver så fint. Så skal jeg vurdere en blodprøve hos fastlegen. Det skader jo ikke det heller.
Du skulle bestilt babyplan tidligere i syklusen3 dag med oppkast etter barnehagelevering. Heldigvis zoom møte idag
Svak rosa strek på Rfsu. Men stoler ikke helt på de etter rykter her. Begynner å mistenke at jeg er 11 dpo og ikke 12. Så får vel bare smøre meg med tålmodighet
Skulle ønske jeg hadde mange babyplan tester
Jaaa I knooow. Bestilte bare 5 stk når jeg fikk mensen. De er jo brukt opp for lengst. Litt vel optimistisk Skulle aldri begynt så tidlig å teste. Men får nå vite nå snart uansett. Verdens treigeste dagerDu skulle bestilt babyplan tidligere i syklusen
Nå er jeg veldig usikker på om jeg synes at dpo-land eller de første ukene i ett svangerskap er treigest - føles ut som om jeg har vært gravid i evigheter, samtidig jeg enda ikke har kommet til ikmJaaa I knooow. Bestilte bare 5 stk når jeg fikk mensen. De er jo brukt opp for lengst. Litt vel optimistisk Skulle aldri begynt så tidlig å teste. Men får nå vite nå snart uansett. Verdens treigeste dager
Ja trodde jeg hadde eggløsning Fredag. Men ikm er Lørdag. Så får seNå er jeg veldig usikker på om jeg synes at dpo-land eller de første ukene i ett svangerskap er treigest - føles ut som om jeg har vært gravid i evigheter, samtidig jeg enda ikke har kommet til ikm
Er det lørdag du har ikm?
Ulempen med å teste tidligJa trodde jeg hadde eggløsning Fredag. Men ikm er Lørdag. Så får se
Hahaha stakkars deg
Du er inne på noe der. Syntes og jeg husker tilbake på 1 trimester som en tid full i skumle følelser Men dette skal gå bra
Ja håper virkelig det . Har en digital, kjøpt make sure osv. Så nå skal det testes de neste dageneUlempen med å teste tidlig
Men da håper jeg rfsu streken blir tydeligere og at du blir med i Mai-gruppa
Ånei, har det vært en kjemisk/ SA igjen? Du hadde jo fine testerKan settes på TR. Ingen tegn til blødning, men negativ CB digital.
Åå neeei Huff så utrolig kjedelig. En enormt stor klem til degKan settes på TR. Ingen tegn til blødning, men negativ CB digital.
Er i allefall ikke gravid, så da er det vel en SA på vei…Ånei, har det vært en kjemisk/ SA igjen? Du hadde jo fine tester
nå ble jeg bekymra!
Tusen takkÅå neeei Huff så utrolig kjedelig. En enormt stor klem til deg
Sender deg en stor styrkeklem og håper det klaffer neste gangEr i allefall ikke gravid, så da er det vel en SA på vei…
Tusen takk
Sååå deilig å se så fine strekerTestetøs
det har blitt en vane å tisse i en kopp og teste
Det var lettere å se økning på disse vanlige babyplan testene enn tidligtestene så i morgen ryker første digitalSååå deilig å se så fine streker
Er de stavene 25 eller 10 ml? De så veldig fine utDet var lettere å se økning på disse vanlige babyplan testene enn tidligtestene så i morgen ryker første digital