⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Krysser fingrene for at du har sterkere tester :Heartpink

Så skal jeg ta meg en god kopp te og roe meg ned :shy: Vi har jo alle våre grunner, som du skriver så fint. Så skal jeg vurdere en blodprøve hos fastlegen. Det skader jo ikke det heller.
Hadde det vært et alternativ å ta blodprøve hos fastlegen så hadde jeg gjort det selv:):Heartred
 
3 dag med oppkast etter barnehagelevering. Heldigvis zoom møte idag :hilarious:

Svak rosa strek på Rfsu. Men stoler ikke helt på de etter rykter her. Begynner å mistenke at jeg er 11 dpo og ikke 12. Så får vel bare smøre meg med tålmodighet :wtf:

Skulle ønske jeg hadde mange babyplan tester :shy:
Du skulle bestilt babyplan tidligere i syklusen :rolleyes:
 
Du skulle bestilt babyplan tidligere i syklusen :rolleyes:
Jaaa I knooow. Bestilte bare 5 stk når jeg fikk mensen. De er jo brukt opp for lengst. Litt vel optimistisk :hilarious: Skulle aldri begynt så tidlig å teste. Men får nå vite nå snart uansett. Verdens treigeste dager :eek:
 
Jaaa I knooow. Bestilte bare 5 stk når jeg fikk mensen. De er jo brukt opp for lengst. Litt vel optimistisk :hilarious: Skulle aldri begynt så tidlig å teste. Men får nå vite nå snart uansett. Verdens treigeste dager :eek:
Nå er jeg veldig usikker på om jeg synes at dpo-land eller de første ukene i ett svangerskap er treigest - føles ut som om jeg har vært gravid i evigheter, samtidig jeg enda ikke har kommet til ikm :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Er det lørdag du har ikm?
 
Nå er jeg veldig usikker på om jeg synes at dpo-land eller de første ukene i ett svangerskap er treigest - føles ut som om jeg har vært gravid i evigheter, samtidig jeg enda ikke har kommet til ikm :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Er det lørdag du har ikm?
Ja trodde jeg hadde eggløsning Fredag. Men ikm er Lørdag. Så får se :nailbiting:

Hahaha stakkars deg :Heartpink
Du er inne på noe der. Syntes og jeg husker tilbake på 1 trimester som en tid full i skumle følelser :Heartblue Men dette skal gå bra :Heartpink
 
Ja trodde jeg hadde eggløsning Fredag. Men ikm er Lørdag. Så får se :nailbiting:

Hahaha stakkars deg :Heartpink
Du er inne på noe der. Syntes og jeg husker tilbake på 1 trimester som en tid full i skumle følelser :Heartblue Men dette skal gå bra :Heartpink
Ulempen med å teste tidlig :hilarious:


Men da håper jeg rfsu streken blir tydeligere og at du blir med i Mai-gruppa :angelic::rolleyes:
 
Kan settes på TR. Ingen tegn til blødning, men negativ CB digital.
 
10 DPO, venting er et mareritt og jeg fyrer av tester som jeg uansett vet ikke vil gi utslag så tidlig:sorry:
 
Testetøs :smiley-ashamed008

det har blitt en vane å tisse i en kopp og teste :hungover::hilarious:
 

Vedlegg

  • 2DA9C7E6-8994-442A-8E11-F9133F5670FD.jpeg
    2DA9C7E6-8994-442A-8E11-F9133F5670FD.jpeg
    814,8 KB · Visninger: 96
Back
Topp