25ml er Babyplan sine stavtester mens strimmeltestene er tidligtester på 10mlEr de stavene 25 eller 10 ml? De så veldig fine ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
25ml er Babyplan sine stavtester mens strimmeltestene er tidligtester på 10mlEr de stavene 25 eller 10 ml? De så veldig fine ut
Åååh!!! Nå tør jeg å si GRATULERER ♡♡♡Testetøs
det har blitt en vane å tisse i en kopp og teste
Tusen takkÅååh!!! Nå tør jeg å si GRATULERER ♡♡♡
Testetøs
det har blitt en vane å tisse i en kopp og teste
Jeg heier på deg fremdeles håp helt til TR forhåpentligvis ikke dukker oppSiden jeg fikk negativ test i går har jeg mista helt troen her. Synes det er så unødvendig med stikkende pupper, hodepine hver dag, og mensmurringer i ukesvis (siden el) om det ikke skal komme noe godt ut av det Orker ikke ta ny test og bli skuffa mer, venter på tr i stedet og skyndter meg å tisse i do så jeg ikke rekker å ta ny test fremover. Det er planen.
Kjedelig at du går rundt sånn! Håper at du er gravid, bare at kroppen din produserte veldig sent HCGSiden jeg fikk negativ test i går har jeg mista helt troen her. Synes det er så unødvendig med stikkende pupper, hodepine hver dag, og mensmurringer i ukesvis (siden el) om det ikke skal komme noe godt ut av det Orker ikke ta ny test og bli skuffa mer, venter på tr i stedet og skyndter meg å tisse i do så jeg ikke rekker å ta ny test fremover. Det er planen.
Jeg heier på deg fremdeles håp helt til TR forhåpentligvis ikke dukker opp
Kjedelig at du går rundt sånn! Håper at du er gravid, bare at kroppen din produserte veldig sent HCG
Håper for deg jeg uansettTusen takk!!
Veldig kjedelig Går litt i dvale her med trege dager frem mot tr og en kropp som holder på med sitt. Håper veldig at jeg tar feil, og at det kan gå veien likevel..
Håper for deg jeg uansett
Ikke gravidHvordan går det med deg?
Kjenner m10 DPO, venting er et mareritt og jeg fyrer av tester som jeg uansett vet ikke vil gi utslag så tidlig
Kjenner meg igjen i deg ja. En kropp som sender ut en haug med signaler, så blir man oppgitt av å gå rundt å føle seg dritt for ingenting evt!!!Tusen takk!!
Veldig kjedelig Går litt i dvale her med trege dager frem mot tr og en kropp som holder på med sitt. Håper veldig at jeg tar feil, og at det kan gå veien likevel..
Har nettopp laget meg en dagbok her inne
Flere av dere som har det eller?
Hyggelig å kunne følge hverandre på reisen, for å heie på hverandre, støtte hverandre og gi litt oppmuntrende ord når veien blir litt tung innimellom
Gå inn på dagbøker og opprett tråd derDet tror jeg faktisk jeg skal gjøre jeg også!! Kommer (forhåpentligvis) til å bli gøy å se tilbake på men hvordan gjør man det?
Har du testet i dag?Kjenner m
Kjenner meg igjen i deg ja. En kropp som sender ut en haug med signaler, så blir man oppgitt av å gå rundt å føle seg dritt for ingenting evt!!!
Itillegg hadde jeg litt brun spotting på truseinnlegget og rosa på papir. Følte at nå kom mensen plutselig 3 dager for tidlig. Fikk jo et lite mentaltsammenbrud for har lyst å gi opp hele greien. Fikk litt trøst av samboer, som nå har tatt på seg rollen som klovn for å få meg i godt humør igjen..
Så var jeg på do igjen. Ingenting på papiret!! Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. For en berg og dalbane på en syklus
Nydelig med 2-3Ikm i dag, og litt deilig å få 2-3 på digital håper virkelig dette går veien
GratulererIkm i dag, og litt deilig å få 2-3 på digital håper virkelig dette går veien