GratulererEndelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererEndelig
Nydelig med 2-3
Har en god følelse for deg
Her derimot. Kunne såvidt skimte noe på makesure. Liten blødning imorges. Oppkast og kvalme igjen imorges. Testene skulle vært mye sterkere nå hvis jeg er gravid. Kjempe bekymret for kroppen jeg nå. Skjønner ingenting. Så får bare vente å se om mensen kommer nå eller om det er kjemisk eller hva som skjer
Ja kroppen er helt på tur iallefall!! Det er sikkert og visst... Har Googlet meg IHJEL idag!!! Har heldigvis en veeeldig rolig mann som fikk roet meg ned et par hakk. Det er bare så kjedelig å ikke vite hvorfor kroppen er så plaget. Men får vel vite snart uansett. Så fortsetter å teste hver morgen til evt mensen kommer Føles som den kommer HELE tiden siden det murrer så sinnsykt.Dette er litt i overkant spennende! Så rart med oppkast og kvalme i tillegg, du må jo være gravid fremdeles vel?! Spent på de neste dagene. Tester du i morgen eller lørdag om ikke tr kommer?
Ja kroppen er helt på tur iallefall!! Det er sikkert og visst... Har Googlet meg IHJEL idag!!! Har heldigvis en veeeldig rolig mann som fikk roet meg ned et par hakk. Det er bare så kjedelig å ikke vite hvorfor kroppen er så plaget. Men får vel vite snart uansett. Så fortsetter å teste hver morgen til evt mensen kommer Føles som den kommer HELE tiden siden det murrer så sinnsykt.
Hva er din status da? Venter du i spenning?
skal jeg sette deg på TR?Håper veldig at du er gravid
Jeg har IKM i dag, tok digital: ikke gravid
skal jeg sette deg på TR?
Da krysser vi fingrene for sen eggløsning å posetiv test di kommende dageneHar ikke fått TR enda
hvordan går det med deg?Hei gjengen,
Jeg har fulgt med på gruppen her en stund nå og vil gjerne kaste meg på i siste liten. For en fin gjeng dere er som støtter og heier på hverandre
Fjellgeita94 - 27 - PP15 (2 x MA) - B1 - EL 7.9 - IKM 21.9
Tok en test i går kveld, 10 dpo og ble positivt overrasket over testen. Men tok ny i dag tidlig, 11 dpo og ble litt bekymret :/ Noen som har erfaring med mye svakere strek dagen etter?
Hvordan står det til? Fått mensen eller positiv test?Ja kroppen er helt på tur iallefall!! Det er sikkert og visst... Har Googlet meg IHJEL idag!!! Har heldigvis en veeeldig rolig mann som fikk roet meg ned et par hakk. Det er bare så kjedelig å ikke vite hvorfor kroppen er så plaget. Men får vel vite snart uansett. Så fortsetter å teste hver morgen til evt mensen kommer Føles som den kommer HELE tiden siden det murrer så sinnsykt.
Hva er din status da? Venter du i spenning?
Kan nok sette meg på TR. Ingen symptomer på TR enda, men negativ test i dag Krysser fingrene for at det sitter neste periode for alle det ikke klaffet for nåhvordan går det med deg?
Ser du har IKM i morgen.
Hvordan går det med deg?Jeg blir med
Landus - 30 - PP2 - B1 - EL 14.08 - IKM 21.08
Mensen kom for fullt idag Fikk såvidt en mini strek på en babyplan jeg fikk i posten igår. Så vet ikke om det er kjemisk eller hva. Iallefall skuffet. Har ikke orket å teste idag..Hvordan står det til? Fått mensen eller positiv test?
Ånei, så kjedelig håper det klaffer neste PP godt du klarer å se det positive i det, men håper virkelig det klaffer snartMensen kom for fullt idag Fikk såvidt en mini strek på en babyplan jeg fikk i posten igår. Så vet ikke om det er kjemisk eller hva. Iallefall skuffet. Har ikke orket å teste idag..
Så får vi se om vi går inn med fullt mot etterhvert, må bare la skuffelsen gå over av en kropp som har vært helt ute. Kvalm idag og!!! Men kjente at jeg plutselig hadde mer overskudd igår. Var helt merkelig følelse. Blir spennende å se om det blir en vanlig mens eller rar mens, siden jeg har spottet i noen dager nå. Ikke godt å si lenger.
Skal ut å kjøpe grapefruktkjerneekstrakt iallefall
Positive sidene: Blir fullvaksinert på Mandag! Kan drikke i bryllup neste helg! Og i fin form i praksis forhåpentligvis