⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Krysser fingrene for at du har sterkere tester :Heartpink

Så skal jeg ta meg en god kopp te og roe meg ned :shy: Vi har jo alle våre grunner, som du skriver så fint. Så skal jeg vurdere en blodprøve hos fastlegen. Det skader jo ikke det heller.
Hadde det vært et alternativ å ta blodprøve hos fastlegen så hadde jeg gjort det selv:):Heartred

3 dag med oppkast etter barnehagelevering. Heldigvis zoom møte idag :hilarious:

Svak rosa strek på Rfsu. Men stoler ikke helt på de etter rykter her. Begynner å mistenke at jeg er 11 dpo og ikke 12. Så får vel bare smøre meg med tålmodighet :wtf:

Skulle ønske jeg hadde mange babyplan tester :shy:
Du skulle bestilt babyplan tidligere i syklusen :rolleyes:

Du skulle bestilt babyplan tidligere i syklusen :rolleyes:
Jaaa I knooow. Bestilte bare 5 stk når jeg fikk mensen. De er jo brukt opp for lengst. Litt vel optimistisk :hilarious: Skulle aldri begynt så tidlig å teste. Men får nå vite nå snart uansett. Verdens treigeste dager :eek:

Jaaa I knooow. Bestilte bare 5 stk når jeg fikk mensen. De er jo brukt opp for lengst. Litt vel optimistisk :hilarious: Skulle aldri begynt så tidlig å teste. Men får nå vite nå snart uansett. Verdens treigeste dager :eek:
Nå er jeg veldig usikker på om jeg synes at dpo-land eller de første ukene i ett svangerskap er treigest - føles ut som om jeg har vært gravid i evigheter, samtidig jeg enda ikke har kommet til ikm :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Er det lørdag du har ikm?

Nå er jeg veldig usikker på om jeg synes at dpo-land eller de første ukene i ett svangerskap er treigest - føles ut som om jeg har vært gravid i evigheter, samtidig jeg enda ikke har kommet til ikm :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Er det lørdag du har ikm?
Ja trodde jeg hadde eggløsning Fredag. Men ikm er Lørdag. Så får se :nailbiting:

Hahaha stakkars deg :Heartpink
Du er inne på noe der. Syntes og jeg husker tilbake på 1 trimester som en tid full i skumle følelser :Heartblue Men dette skal gå bra :Heartpink

Ja trodde jeg hadde eggløsning Fredag. Men ikm er Lørdag. Så får se :nailbiting:

Hahaha stakkars deg :Heartpink
Du er inne på noe der. Syntes og jeg husker tilbake på 1 trimester som en tid full i skumle følelser :Heartblue Men dette skal gå bra :Heartpink
Ulempen med å teste tidlig :hilarious:

Men da håper jeg rfsu streken blir tydeligere og at du blir med i Mai-gruppa :angelic::rolleyes:

Kan settes på TR. Ingen tegn til blødning, men negativ CB digital.

Testetøs :smiley-ashamed008

det har blitt en vane å tisse i en kopp og teste :hungover::hilarious:

Vedlegg

• 2DA9C7E6-8994-442A-8E11-F9133F5670FD.jpeg
    2DA9C7E6-8994-442A-8E11-F9133F5670FD.jpeg
    814,8 KB · Visninger: 139
Back
Topp