⭐ IKM UKE 43 ⭐

Tok en test nå, 2 dager etter den mystiske positive testen. Den var så svak så svak, så jeg tror ikke noe på at det kanskje går min vei denne PP. :sorry: er 11 dpo i dag... TR ventes søndag ish, kanskje til og med lørdag.
Eller kanskje dumt å miste håpet helt... Men altså ja.. tester sikkert både i morgen og lørdag også, bare for å kaste litt penger ut av vinduet :rolleyes:

Bilde? :)
 
Men da har vi en testedate i morgen da dere??? :p Så tar alle bilder og vi hjelper hverandre å myyyse.. Jeg skal prøve å ta bilde etter 3 min, og etter en stund :joyful: Håper alle dere andre får streken jeg helst ikke bør se!! :shy: Lykke til!

Skal ikke teste før neste uke, men hjelper gjerne til med å tyde deres tester - det er min favorittaktivitet om dagen :hilarious:
 
Jaha. Nå var den jo mer positiv, 2 timer etter... Hva skjer med verden.
Øverste er 9 dpo og nederst i dag. Tenkte å holde meg hardt frem til kl 8 i kveld, da er det 4 timer siden jeg tissa. Og prøve igjen
 

Vedlegg

  • IMG_20191017_175343.jpg
    IMG_20191017_175343.jpg
    12,6 KB · Visninger: 88
Men da har vi en testedate i morgen da dere??? :p Så tar alle bilder og vi hjelper hverandre å myyyse.. Jeg skal prøve å ta bilde etter 3 min, og etter en stund :joyful: Håper alle dere andre får streken jeg helst ikke bør se!! :shy: Lykke til!

Jeg er med på testedate i morgen tidlig - 10 dpo :hilarious::wideyed:
 
Klarte ikke holde meg til kl 8 haha! ..
Bildet er tatt etter 10 min ...
Ser ikke ut som den verken er mer eller mindre positiv. Så dette blir jeg ikke klok på. Hvis ikke mensen kommer ila helga så har jeg nå ihvertfall time hos gyn på tirsdag :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_20191017_192825.jpg
    IMG_20191017_192825.jpg
    14,2 KB · Visninger: 64
Last edited:
Klarte ikke holde meg til kl 8 haha! ..
Bildet er tatt etter 10 min ...

Kanskje du skulle dratt å målt hcg v/blodprøve? Det er jo ingen tvil om at du har hcg i deg hvert fall!
 
Kanskje du skulle dratt å målt hcg v/blodprøve? Det er jo ingen tvil om at du har hcg i deg hvert fall!
Ja, tenkt tanken hele tia. Men jobber sånn at jeg aldri rekker laben :wtf: crap! Hvis jeg ikke blir klokere over helga bærer det til legen :inpain:
 
haha It's a date!
Har ikke heelt troa siden jeg ikke har noen tidligtester og "bare" er 9 DPO i morgen.
Meen jeg er med!:)
Jeg har fått utslag i nesten samtlige graviditeter 9 dpo, med sånne vanlige tester på 25 i følsomhet. Varierer fra person til person da. Genialt, da håper vi du får strek!!
 
Klarte ikke holde meg til kl 8 haha! ..
Bildet er tatt etter 10 min ...
Ser ikke ut som den verken er mer eller mindre positiv. Så dette blir jeg ikke klok på. Hvis ikke mensen kommer ila helga så har jeg nå ihvertfall time hos gyn på tirsdag :rolleyes:
Jeg blir svært overrasket hvis du ikke er gravid altså.. Vanlig med doblingstid på to dager vet du, og jeg har hatt 5 der alt har vært normalt også! Dvs like tester 5 dager på rad..
 
Jeg har bare "vanlige" strimler, ikke tidlig-tester;
Når slutter det å være totalt bortkasta å bruke de? :p Altså, når skal de kunne gi utslag hvis det er noe?
Når hadde dere begynt å testet med de? (Ca dpo?)
Fra billig-tester.no
 
Jeg vil egentlig være med på testdate i morgen men bare 7 dpo da så er ikke vits :p
 
Positiv eggløsningstest 9. og 10. oktober, men sterkest på den 9. Eggløsningsslim 8. oktober. Bilde av pulsen under. Kan det være riktig at eggløsning var den 9.? Eller 10.? Har planer om å vente til mandag med å teste og lurer da på om jeg er 11 eller 12 dpo. :rolleyes:

Har dere kloke damer noen tanker?:D
 

Vedlegg

  • AD5E452E-F47D-409C-9F34-DDE6EAE4A664.jpeg
    AD5E452E-F47D-409C-9F34-DDE6EAE4A664.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 37
Positiv eggløsningstest 9. og 10. oktober, men sterkest på den 9. Eggløsningsslim 8. oktober. Bilde av pulsen under. Kan det være riktig at eggløsning var den 9.? Eller 10.? Har planer om å vente til mandag med å teste og lurer da på om jeg er 11 eller 12 dpo. :rolleyes:

Har dere kloke damer noen tanker?:D
EL er jo ETTER positiv test, 24-48 timer står det på pakkene. Jeg hadde også sterkest den 9., og regner da EL den 10. Skal teste i morgen 8 dpo, bli med på testedate da vel ;-)
 
Back
Topp