⭐ IKM UKE 43 ⭐

Har dere sex nå i venteperioden? Jeg har sagt at vi skal vente, frem til testing neste uke. Men det er sikkert bare dumt, det er vel ingen evt risiko forbundet med sex og tidlig graviditet?

Ja, dette tenker jeg ikke over i det hele tatt og så vidt meg bekjent er det ingen risiko knyttet til dette. Har aldri sett noen advarsler mot det heller :) En annen ting er jo om man har overskudd etter aksjemaraton rundt EL :hilarious:
 
Min går også opp og ned :p Var oppe på 65 igår, tilbake på 62 idag. Hvor llenge skulle du stå på ovitrelle? :)

Enten til tr kommer eller til uke 12, mener jeg legen sa :wacky:
 
Skikkelig stikk og murringer i dag! Dette er spennende! Klarte å la vær å teste i morges. Men, kan godt være jeg ryker på i morgen tidlig. 6 (7) DPO. Håper bare jeg klarer å ikke bli skuffet hvis den er blenda...
så at sist hadde jeg svak strek kvelden 9DPO så skal hvertfall teste da igjen!
 
Hadde jo bestemt meg for å ikke teste i morgen 7 dpo, men nå kløøør det i testetrangen!!!!!! :banghead: Etter all erfaring er det bare å svi av en av mine 6 tester til ingen nytte.. Fått skygge 7 dpo et par ganger, men blir så sinnsyk mysing bare.. Nei, måå vente til 8 dpo!! Men så ufattelig nysgjerrig nå.. Er heftig forskjell på 4 og 5 barn for vår del. Og de blir i såfall kjempetette! Må ha ny bil også kom jeg på nå:facepalm:. Har mye utflod idag, til at TR skal komme snart, det er vanligvis tørt rundt nå..... Og magen styrer på, men kan like gjerne være at jeg er så utrolig nervøs:p
 
Skikkelig stikk og murringer i dag! Dette er spennende! Klarte å la vær å teste i morges. Men, kan godt være jeg ryker på i morgen tidlig. 6 (7) DPO. Håper bare jeg klarer å ikke bli skuffet hvis den er blenda...
så at sist hadde jeg svak strek kvelden 9DPO så skal hvertfall teste da igjen!

Hvis du klarer å holde deg er nok det det beste - vet det er lett å si :hilarious: Tror nesten aldri jeg har lest om noen som har fått positiv så tidlig? Selv om man vet at det er for tidlig, så blir man jo skuffa som du sier. Greit å spare seg det :)
 
Hvis du klarer å holde deg er nok det det beste - vet det er lett å si :hilarious: Tror nesten aldri jeg har lest om noen som har fått positiv så tidlig? Selv om man vet at det er for tidlig, så blir man jo skuffa som du sier. Greit å spare seg det :)
Jaaaa!! Er såååå enig!! Huff. Må tenke litt på det :hilarious:
 
Er det et symptom å få myyye utflod/slim nå? 10 dpo hihi :happy::rolleyes:
 
Skikkelig stikk og murringer i dag! Dette er spennende! Klarte å la vær å teste i morges. Men, kan godt være jeg ryker på i morgen tidlig. 6 (7) DPO. Håper bare jeg klarer å ikke bli skuffet hvis den er blenda...
så at sist hadde jeg svak strek kvelden 9DPO så skal hvertfall teste da igjen!
Har en del stikk og murringer jeg også :rolleyes::nailbiting:håper ikke det er mens murringer :sorry:
 
Er det et symptom å få myyye utflod/slim nå? 10 dpo hihi :happy::rolleyes:

Både og! Jeg har hatt det uten og være gravid, dessverre! Men lest om flere som har hatt økt utflod før ikm som et tegn!:happy: håper på det!
 
Er det et symptom å få myyye utflod/slim nå? 10 dpo hihi :happy::rolleyes:
Ja, for mange er det det, inkludert meg. Fått litt mer jeg også nå, vanligvis er det tørrere dess nærmere IKM jeg er, så er litt nervøs nå kjenner jeg. Men altså, alt kan jo variere også da, så alt av symptomer må man alltid ta med en klype salt ;-)
 
Woop! Klarte å "glemme" å samle urin ved dagens første dobesøk, så nå sparte jeg en test :D
Målet er, som nevnt tidligere, å ikke ta første test før tidligst 10 dpo (helst senere). Begynner å kjenne testetrangen, men den er ikke like mye tilstede som ved tidligere prøveperioder.
8 dpo i dag :happy:
Enn dere? Hvordan går det med testetrang og dpo-land? :)
 
Altså jeg kan like godt innrømme det!! Jeg røk på en test i morges! :sorry: Blende som forventet. Men er liksom noe i meg som sa kanskje kanskje du er en av de som ser noe 6dpo. Nope ikke det tydligvis :hilarious:
486C8BC6-5530-40AF-8F76-22D9A7BF4E6F.jpeg
5E837E3C-CD2A-4168-97C1-25B55AC95536.jpeg
 
Woop! Klarte å "glemme" å samle urin ved dagens første dobesøk, så nå sparte jeg en test :D
Målet er, som nevnt tidligere, å ikke ta første test før tidligst 10 dpo (helst senere). Begynner å kjenne testetrangen, men den er ikke like mye tilstede som ved tidligere prøveperioder.
8 dpo i dag :happy:
Enn dere? Hvordan går det med testetrang og dpo-land? :)
Har 20 tester liggende så jeg gav etter for test trangeren i går.. Selvfølgelig helt blenda, men det hjalp på test abstinensene da - nå holder jeg ut til søndag ( 10 DPO) :p
 
Back
Topp