⭐ IKM UKE 43 ⭐

Vis vedlegget 310307 Ser en slags skygge her etter en time da, så nå er jeg veldig spent på om det forblir skygge/evt strek :)nailbiting:) i morgen, eller er blankt. Har lest om at mange får skygge på disse etter fristen, så tenker Ikke veldig på at dette betyr noe :) Det er jo bare ved å virkelig myse at man ser den, men greit å registrere ifht hvordan testene er.
Ser streken, men ville ikke stolt på en tørket test. Skjønner at det er fristende å sjekke da :rolleyes:
 
Noen som kjenner noe enda?
6 dpo her. Venter i spenning på om jeg kanskje får de mytiske festesmertene eller en festeblødning. Hahaha.
 
Hehe - ble ingen test på meg i dag. Mannen har lyst til å være med når jeg tester neste gang:). Så vi kan ha test date på lørdag/søndag :p:rolleyes:
Men så hyggelig da! Haaha uff nå følte jeg meg slem..:rolleyes: Jeg har sagt til gubben at jeg ikke tester før søndag jeg, for å filme reaksjonen hans eather way :shy:. Han bryr seg ikke så mye om å være med å teste da, til mitt forsvar :p Men da har vi testedate i helgen ja!
 
Ser streken, men ville ikke stolt på en tørket test. Skjønner at det er fristende å sjekke da :rolleyes:
Hadde det vært wondfo hadde jeg trodd det nok var noe, men med disse har jeg lest at mange får skygge etter fristen, så regner det som blankt. - skjønt jeg kan innrømme at jeg ble hakket mer nervøs her nå da :nailbiting::p
 
wow, creapy.. :hilarious: :p :nailbiting:.. Ei venninne delte nettopp en sånn teit greie på fb, der det stod ei liste, og at det som stod på vår bursdagsmnd, var det som ville skje for oss i 2020. På min pg mannens mnd stod det hva? Jo, nettopp. Pregnancy!!! :wideyed: Jeg er overhodet ikke overtroisk heldigvis, men lell :D
 
Noen som kjenner noe enda?
6 dpo her. Venter i spenning på om jeg kanskje får de mytiske festesmertene eller en festeblødning. Hahaha.
Kjenner murringer og stikk! 7DPO. Men var mye mer øm i puppene sist.
 
wow, creapy.. :hilarious: :p :nailbiting:.. Ei venninne delte nettopp en sånn teit greie på fb, der det stod ei liste, og at det som stod på vår bursdagsmnd, var det som ville skje for oss i 2020. På min pg mannens mnd stod det hva? Jo, nettopp. Pregnancy!!! :wideyed: Jeg er overhodet ikke overtroisk heldigvis, men lell :D
Haha! Sånt tror jeg litt på da :hilarious: må jo det, jeg skal visst vinne i lotto :hilarious:
 
Noen som kjenner noe enda?
6 dpo her. Venter i spenning på om jeg kanskje får de mytiske festesmertene eller en festeblødning. Hahaha.
Jeg er 12 dpo i dag, kjenner ikke annet enn murringer i magen og ryggen. Kanskje litt mørkere rundt pattene .. :rolleyes::pompus: :nicethread
 
Men så hyggelig da! Haaha uff nå følte jeg meg slem..:rolleyes: Jeg har sagt til gubben at jeg ikke tester før søndag jeg, for å filme reaksjonen hans eather way :shy:. Han bryr seg ikke så mye om å være med å teste da, til mitt forsvar :p Men da har vi testedate i helgen ja!

Hehe - det er du ikke. Jeg gjorde det samme ved sist graviditet - for jeg ville overraske han - tror han likte å få nyheten på den måten :p. Han hadde nok ikke tatt det så alt for tungt on jeg hadde testa uten han må heller - men nå prøver jeg å holde meg selv i tøylene:hilarious:
Blir nok koselig både for deg og mannen med overraskelse av positiv test :D:D
 
Hadde det vært wondfo hadde jeg trodd det nok var noe, men med disse har jeg lest at mange får skygge etter fristen, så regner det som blankt. - skjønt jeg kan innrømme at jeg ble hakket mer nervøs her nå da :nailbiting::p
Ville ikke selv stolt på en skyggestrek så lenge etter fristen, men må jo innrømme at jeg har kikka på tester selv etter de har tørket :rolleyes: Spennende tid framover da :D
 
Noen som kjenner noe enda?
6 dpo her. Venter i spenning på om jeg kanskje får de mytiske festesmertene eller en festeblødning. Hahaha.

Jeg føler jeg har murringer, men dette kan liksågodt være luft :hilarious: Ikke veldig mye utenom dette. Tester vel onsdag neste uke om mensen ikke har kommet. 8 DPO i dag.
 
Last edited:
Kjenner jeg har litt murringer nå, med litt stråling nedover bena. Ikke kjent det utenom mens før, har en dårlig feeling nå :rolleyes:
9 dpo.
 
Ville ikke selv stolt på en skyggestrek så lenge etter fristen, men må jo innrømme at jeg har kikka på tester selv etter de har tørket :rolleyes: Spennende tid framover da :D
Jeg har så og si stolt på wondfo sine skyggestreker, for jeg har 6 graviditeter (4 barn) bak meg, hvor vi slet lenge med et par av dem, og i alle de pp-ene fikk jeg kun én skygge som ikke stemte! Men dette er babyplan, så stoler ikke like mye på det da.
 
Hehe - det er du ikke. Jeg gjorde det samme ved sist graviditet - for jeg ville overraske han - tror han likte å få nyheten på den måten :p. Han hadde nok ikke tatt det så alt for tungt on jeg hadde testa uten han må heller - men nå prøver jeg å holde meg selv i tøylene:hilarious:
Blir nok koselig både for deg og mannen med overraskelse av positiv test :D:D
Veldig koselig å gjøre det slik ja, har gjort forskjellige overraskelser alle gangene her. Men nå håper jeg på negativ test da.. Og gubben også. Så ser mer for meg sånn litt panikk-latter.. Tipper jeg ikke er gravid egentlig, men skal være litt slem og late som jeg er det uansett, for å se den reaksjonen :rolleyes: :eek: :p.. Klarer ikke dy meg.. Skal lage rosa og blå melis og ha på noen muffins, og komme inn i stuen på kvelden og servere ham og spørre hvilken han vil ha, tenkte jeg.. :hilarious:
 
Back
Topp