⭐ IKM UKE 43 ⭐

Huff nå har symtomjakten startet litt her også... For jeg har hatt hodepine de siste tre dager (akkurat som med magemurringene), og hatt behov for å ta Paracet. Jeg har skjeldent hodeverk, kun dagen derpå :hilarious: Har ikke tenkt over det før nå at det kunne vært et tegn.. har aldri hatt hodepine i mer enn en dag! Tenk hvis :shy:
 
Jeg har bare "vanlige" strimler, ikke tidlig-tester;
Når slutter det å være totalt bortkasta å bruke de? :p Altså, når skal de kunne gi utslag hvis det er noe?
Når hadde dere begynt å testet med de? (Ca dpo?)
Fra billig-tester.no
Jeg hadde bare slike vanlige i alle mine andre graviditeter, og de fleste gangene fikk jeg begynnende streker/skygger fra 8 dpo (ofte etter tidsfristen hadde gått ut). De fleste vil vel ha en form for strek innen 12-isj dpo, men altså, ALT er relativt og forskjeller finnes fra person til person.. Så kommer an på om du er et av unntakene... Men de fleste har jo noe positiv test til IKM i alle fall, 14 dpo... Hvor tidlig du begynner kommer an på hvor mange tester du har, hvor tungt du tar det om du får en svak skygge som ikke var noe, hvor gøy/viktig det er å se den spede start til en strek osv... Jeg har alltid målt fra 7-8 dpo for å kunne begynne å aaaane streker, har hatt veldig moro med det. Og kun en eneste gang har jeg fått skygge og det ikke var noe.... Har da hatt masse billige tester. Og så er det mange som ikke orker se blenda tester flere dager på rad da. Du må bare tenke hva du vil selv :)
 
10 dpo og ingen tegn til strek :(:(:(
 

Vedlegg

  • 98F635DF-EA22-45E2-B13E-19D565715CC4.jpeg
    98F635DF-EA22-45E2-B13E-19D565715CC4.jpeg
    12 KB · Visninger: 65
SÅ fornøyd med pulshopp idag :hilarious:
Da kan jeg bevare håpet!:shy:

Blir med på testedate jeg! Men den er jo ugyldig uansett da pga. otrivelle:hilarious: haha
 
Husk alle tidligtestere at det enda er tidlig ❤️ Hcg-stigning avhenger av hvilken dag egget festet seg på :happy: Lykke til alle sammen!

er 10dpo idsg og klarte å motstå testetrangen! Aldri klart å holde meg så lenge :rolleyes:
 
Jeg blir svært overrasket hvis du ikke er gravid altså.. Vanlig med doblingstid på to dager vet du, og jeg har hatt 5 der alt har vært normalt også! Dvs like tester 5 dager på rad..
Godt å høre! Håpet kom litt tilbake nå. Og mannen ble sååååå glad, selv om han har vært veldig usikker om han vil. Nå håper vi begge at det er en spire der inne! :Heartred
 
Husk alle tidligtestere at det enda er tidlig ❤️ Hcg-stigning avhenger av hvilken dag egget festet seg på :happy: Lykke til alle sammen!

er 10dpo idsg og klarte å motstå testetrangen! Aldri klart å holde meg så lenge :rolleyes:
Oioi denne PP er jo virkelig spesiell da :Heartred krysser fingrene:notworthy
 
7DPO og ingenting fortsatt. Hehe. Mulig hvis denne prøvingen drar veldig ut ag jeg ikke holder på med så mye testing da. Men, enn så lenge er det gøy! Har hatt helt stabil puls de siste dagene. Så ingenting nytt å melde derfra. :shifty:
*dette er makesure sine tidlig tester

95828040-CE3F-4E0C-BBC3-E6663B1D65FA.jpeg
 
Ff sier el var 9. oktober og natural cycles sier 10. oktober. Hva tror dere? Om det var 10. så er vel løpet kjørt for oss denne pp. Fikk bare lagt inn aksjer 6. og 11.:(
 

Vedlegg

  • 845193E3-3021-401D-AE9C-6879F95DA783.jpeg
    845193E3-3021-401D-AE9C-6879F95DA783.jpeg
    61,4 KB · Visninger: 25
  • 8AF20657-E726-4B3D-A441-40DC3585AC71.png
    8AF20657-E726-4B3D-A441-40DC3585AC71.png
    98,7 KB · Visninger: 27
EL er jo ETTER positiv test, 24-48 timer står det på pakkene. Jeg hadde også sterkest den 9., og regner da EL den 10. Skal teste i morgen 8 dpo, bli med på testedate da vel ;-)
:DTakk, da har jeg tenkt ganske riktig. Har en nysgjerrig 6-åring på badet med meg om morgenen, så ble ikke noe test i dag. Men skal vurdere i helga.:p Spent på dere andres tester! :D
 
_20191018_074500.JPG
Ser en slags skygge her etter en time da, så nå er jeg veldig spent på om det forblir skygge/evt strek :)nailbiting:) i morgen, eller er blankt. Har lest om at mange får skygge på disse etter fristen, så tenker Ikke veldig på at dette betyr noe :) Det er jo bare ved å virkelig myse at man ser den, men greit å registrere ifht hvordan testene er.
 
Men da har vi en testedate i morgen da dere??? :p Så tar alle bilder og vi hjelper hverandre å myyyse.. Jeg skal prøve å ta bilde etter 3 min, og etter en stund :joyful: Håper alle dere andre får streken jeg helst ikke bør se!! :shy: Lykke til!
Hehe - ble ingen test på meg i dag. Mannen har lyst til å være med når jeg tester neste gang:). Så vi kan ha test date på lørdag/søndag :p:rolleyes:
 
Ff sier el var 9. oktober og natural cycles sier 10. oktober. Hva tror dere? Om det var 10. så er vel løpet kjørt for oss denne pp. Fikk bare lagt inn aksjer 6. og 11.:(
Jeg tenker at du har truffet begge dagene uansett, så dere har gode sjanser :happy:
 
Back
Topp