⭐️IKM uke 52 ⭐️

Har helt ærlig aldri kjent på tappen, så aner ikke hvordan det skal kjennes ut :rolleyes: Denne slimproppen, er det noe man bare får dersom man er gravid?
Ja. Rett før mensen blir den mer åpen. Søk på "tappen gjennom syklusen"
 
Hmmm, var ikke bare utvannet urin? Jeg har dårlig konsentrasjon av hCG på morgenen tror jeg, sterkere tester på kvelden. Prøv å ta en igjen i ettermiddag på 4 timer urin?? ❤️❤️❤️❤️ :(
Tok den på morgningen, rett etter jeg sto opp... tatt flere tidligstrimmler i dag, men tror de er av et elendig merke, så stoler ikke helt på dem. Pluss de er kun holdbare til 01.2020 om det kan ha noe å si.
Men har enda ikke startet å blø, livmortappen er enda høy og har en del murringer, ikke mensmurringer, men mer sånn gravidmurringer. Forstår ingenting.
Har kun vært gravid to ganger på 1 og 1/2 år, og forrige graviditet endte også med sa dagen etter positiv test, men startet å blø dagen etter da.
 
2B1EC0AE-B5FA-412A-85D1-B6A441DF6DAF.jpeg
Rebekka_TTA - 27år - PP3 - B3 - EL usikker - IKM 23.12 Jeg trodde ikke det var sjanse denne perioden, så jeg har bare ventet på TR. Siden den ikke har kommet så tok jeg en test nå ikveld. Hva tror dere? Betyr den svake streken at jeg er gravid, eller kan det komme sånn strek på CB sine uten at det trenger å bety noe? Er helt forfjamset her.
 
Vis vedlegget 315494 Rebekka_TTA - 27år - PP3 - B3 - EL usikker - IKM 23.12 Jeg trodde ikke det var sjanse denne perioden, så jeg har bare ventet på TR. Siden den ikke har kommet så tok jeg en test nå ikveld. Hva tror dere? Betyr den svake streken at jeg er gravid, eller kan det komme sånn strek på CB sine uten at det trenger å bety noe? Er helt forfjamset her.
Fin sterk strek. Gratulerer!!
 
Vis vedlegget 315494 Rebekka_TTA - 27år - PP3 - B3 - EL usikker - IKM 23.12 Jeg trodde ikke det var sjanse denne perioden, så jeg har bare ventet på TR. Siden den ikke har kommet så tok jeg en test nå ikveld. Hva tror dere? Betyr den svake streken at jeg er gravid, eller kan det komme sånn strek på CB sine uten at det trenger å bety noe? Er helt forfjamset her.

Dette er ikke en skygge :) Gratulerer!
 
Gode hjelpere,
Er 11/12 DPO og hadde stor tro på denne perioden. Har tenkt jeg blir svært lett gravid da dette har skjedd oss to ganger før tiden vi skulle starte prøvingen. (Uten prevensjon, men med å ikke ha samleie i perioden rundt eggløsning) Hva tror dere «rosa» på papiret kan bety før mensen? Har ingen som helst murringer som tilsier TR skal komme. Har hatt rosa på papiret store deler av gårsdagen, og frem til formiddag i dag. (Hadde samleie i går morges, men aldri hatt noe farge på papiret av den grun før) Ingen tegn til frisk blod. G-test i går (10/11 DPO) var negativ, har ikke tatt etter det.
 
Vis vedlegget 315494 Rebekka_TTA - 27år - PP3 - B3 - EL usikker - IKM 23.12 Jeg trodde ikke det var sjanse denne perioden, så jeg har bare ventet på TR. Siden den ikke har kommet så tok jeg en test nå ikveld. Hva tror dere? Betyr den svake streken at jeg er gravid, eller kan det komme sånn strek på CB sine uten at det trenger å bety noe? Er helt forfjamset her.
Det er nok en babystrek! Gratulerer ❤️ si ifra hvis jeg skal sette deg på gravid ❤️
 
Gode hjelpere,
Er 11/12 DPO og hadde stor tro på denne perioden. Har tenkt jeg blir svært lett gravid da dette har skjedd oss to ganger før tiden vi skulle starte prøvingen. (Uten prevensjon, men med å ikke ha samleie i perioden rundt eggløsning) Hva tror dere «rosa» på papiret kan bety før mensen? Har ingen som helst murringer som tilsier TR skal komme. Har hatt rosa på papiret store deler av gårsdagen, og frem til formiddag i dag. (Hadde samleie i går morges, men aldri hatt noe farge på papiret av den grun før) Ingen tegn til frisk blod. G-test i går (10/11 DPO) var negativ, har ikke tatt etter det.
Kan det være festeblødning?? Vanlig det 10/11 dpo :)
 
Vis vedlegget 315494 Rebekka_TTA - 27år - PP3 - B3 - EL usikker - IKM 23.12 Jeg trodde ikke det var sjanse denne perioden, så jeg har bare ventet på TR. Siden den ikke har kommet så tok jeg en test nå ikveld. Hva tror dere? Betyr den svake streken at jeg er gravid, eller kan det komme sånn strek på CB sine uten at det trenger å bety noe? Er helt forfjamset her.
Denne streken er nok en babystrek. Gratulerer!:smiley-bounce012
 
Fikk denne i dag:Heartred
 

Vedlegg

  • 37116447-931D-44A6-A83B-9E77D81C83D9.jpeg
    37116447-931D-44A6-A83B-9E77D81C83D9.jpeg
    13,4 KB · Visninger: 87
Åhhh Stinky!! Så fantastisk!! :Heartred:Heartred:Heartred

klarer ikke helt glede meg så mye ennå, men det kommer nok! Er selvfølgelig glad for positiv test:Heartpink håper bare det går bra nå:)
 
Kan hende jeg har glemt noen, så tagg meg hvis dere vil bli satt på gravid ❤️

Er en del som ikke har gitt lyd fra seg, veldig spent ❤️ krysser alt jeg har for dere ❤️ ha en fin romjul ❤️
 
TR her:rolleyes: Gratulerer til alle med fine streker, og bedre lykke neste gang til oss andre:Heartred
 
TR har kommet nok en gang.. skikkelig skuffet og lei meg.. vi er tydeligvis ikke så gode på å lage barn :shifty: æsj, begynner å miste trua på at det skal gå i det hele tatt.. Men gratulerer til alle dere andre med to streker:Heartred
 
TR har kommet nok en gang.. skikkelig skuffet og lei meg.. vi er tydeligvis ikke så gode på å lage barn :shifty: æsj, begynner å miste trua på at det skal gå i det hele tatt.. Men gratulerer til alle dere andre med to streker:Heartred
Sender varme tanker og håper at 2020 blir deres år:Heartbigred
 
Back
Topp