⭐️IKM uke 52 ⭐️

Jeg hiver meg på her:

Romara - 34 år - PP4 - B2 (fikk en dødfødt datter juli 2019, født over termin) - EL 12.12 - IKM 26.12

Og jeg er gravid! Det er nesten ikke til å tro! Nå håper jeg sorgen over tapet vårt i sommer gradvis erstattes av glede over det nye livet som har startet. :Heartred For en julegave!
 

Vedlegg

  • IMG_1054.jpg
    IMG_1054.jpg
    20,8 KB · Visninger: 153
Har hatt noe brunt på papiret i dag, men ikke noe i trusa. hadde forventer TR i dag, men dette er definitivt ikke TR. får vente å se, er lov å håpe på festeblødning.. :bookworm:
Hvordan går det i dag?? ❤️
 
Jeg hiver meg på her:

Romara - 34 år - PP4 - B2 (fikk en dødfødt datter juli 2019, født over termin) - EL 12.12 - IKM 26.12

Og jeg er gravid! Det er nesten ikke til å tro! Nå håper jeg sorgen over tapet vårt i sommer gradvis erstattes av glede over det nye livet som har startet. :Heartred For en julegave!
Gratulerer! Kan ikke forestille meg å miste så sent :( vet bare hvor vondt det gjør å miste "bare" i uke 9. Ses i september forum! ❤️
 
9 dpo i dag, blank g-test i går, rødbrunt slim på formiddagen i dag:rolleyes: Enten er det noe som foregår eller så har spottingen før tr begynt..

:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Testet noe mer Lillebompi? ❤️
 
Jeg hiver meg på her:

Romara - 34 år - PP4 - B2 (fikk en dødfødt datter juli 2019, født over termin) - EL 12.12 - IKM 26.12

Og jeg er gravid! Det er nesten ikke til å tro! Nå håper jeg sorgen over tapet vårt i sommer gradvis erstattes av glede over det nye livet som har startet. :Heartred For en julegave!

Huff, så forferdelig at du har opplevd en dødfødsel :) Gratulerer med ny graviditet ☺️❤️
 
Gratulerer! Kan ikke forestille meg å miste så sent :( vet bare hvor vondt det gjør å miste "bare" i uke 9. Ses i september forum! ❤️
Ja, jeg har også hatt en SA i uke 11, før svangerskapet som endte med dødfødsel. Trist, det også! Vi snakkes der, ja!
 
Hvordan går det i dag?? ❤️
Takk som spør ❤️ nei, jeg har ikke hatt noe mer farge eller noe som helst. Er 13/14 DPO nå og har alltid fått TR 12 DPO. Ikke noe på G-test ( men en utvanna test jeg tok nå nettopp) tenker jeg tester i morgen tidlig igjen. :)
 
Takk som spør ❤️ nei, jeg har ikke hatt noe mer farge eller noe som helst. Er 13/14 DPO nå og har alltid fått TR 12 DPO. Ikke noe på G-test ( men en utvanna test jeg tok nå nettopp) tenker jeg tester i morgen tidlig igjen. :)
Så spennende!! Oppdater i morgen da! Håper håper håper ❤️ Romjulsdrøm :love7
 
Testet noe mer Lillebompi? ❤️

Ja, testet på morgenen i dag 12 dpo. Heldigvis antydning til strek i alle fall!! :) Tør ikke slippe jubelen løs enda, pga den kjemiske jeg opplevde tidlig i november....

:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 20191228_104323.jpg
    20191228_104323.jpg
    30,3 KB · Visninger: 151
  • 20191229_013500.jpg
    20191229_013500.jpg
    26,3 KB · Visninger: 164
Ja, testet på morgenen i dag 12 dpo. Heldigvis antydning til strek i alle fall!! :) Tør ikke slippe jubelen løs enda, pga den kjemiske jeg opplevde tidlig i november....

:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Oioi se på den streken ❤️ 25mlu test også?? :notworthy
 
Dagene går så sakte:shifty: Har alle de samme symptomene som sist, men vet ikke om jeg kanskje bare innbiller meg det:( Har en digital test igjen, tenkte å vente til nyttårsaften med å ta den om ikke tr har dukket opp..
 
Føler med deg. Er på PP7, og hadde veldig godfølelse for denne prøveperioden. Men blank tidligtest 11 DPO, så nå har jeg gitt opp håpet.. siden jeg sluttet med prevensjon i mai hadde jeg ikke trodd det ikke skulle skje før jul/nyttår..:( Håper det snart blir vår tur :Heartred

Hei, har tenkt en del på denne kommentaren i jula. Prøving er innmari tøft for kropp og sjel, og kanskje ekstra tøft i jula? Jeg har kjent en del på at jula egentlig er til for barna på mange måter, og at noe av det føles litt meningsløst uten... Selv om vi bare har vært prøvere i 6 måneder har ønsket om et barn vært der i mange år allerede. Håper jula di har vært og fortsatt er litt fin, tross det store ønske om en liten spire. Også tenker jeg at 2020 blir vårt år, da vi får oppleve to strek på testen :Heartred
 
Jeg har en dårlig følelse nok en gang :( Som nevnt tidligere, svak strek også i dag, og merket at det var lys rød farge på det jeg tørket etter sex nå.. Hoff, frykter at det ikke fikk festet seg godt denne gangen heller:(
 
Jeg har en dårlig følelse nok en gang :( Som nevnt tidligere, svak strek også i dag, og merket at det var lys rød farge på det jeg tørket etter sex nå.. Hoff, frykter at det ikke fikk festet seg godt denne gangen heller:(
Huff, sender deg en varm klem og håper det er helt uskyldig ❤️❤️
 
Back
Topp