⭐️IKM uke 25⭐️

Eggløsningstestene mine blir aldri positive de.... o_O
Skal ha El i dag, men mistenker at den kan ha flyttet på seg fordi jeg har vært veldig stresset... Noen som har opplevd det? Forrige PP var EL 6 dager forsinket, ikke skjedd før :confused:
Eg opplevde veldig mykje stress i januar og då blei EL utsatt i heile tre (!!) veker! Og fekk då heller ikkje mensen... Var utruleg frustrerande og åpenbart ikkje bra verken for kropp, sjel eller prøving. Du får prøva å stressa ned så godt du kan og sjå det an litt. Håpar EL dukkar opp snart!
 
Her har eg fått eggløsning bekrefta på tempen (yeah) og er no offisielt 3 DPO. «Kun» ni dagar til testing... Eg ventar i tillegg svar på om eg får draumejobben, så waiting is my game om dagen......!!! :banghead::banghead::banghead:
 
Hmm, mine er heller ikke alltid positive da jeg har så kort lh-topp.

Har du andre symptomer på eggløsning da? :) Har ikke opplevd forskjøvet el pga stress, men jeg hadde veldig uregelmessig syklus før jeg begynte på tabletter, så vet hvordan det er å vente på noe man ikke vet når kommer! Du har jo nylig hatt en MA, så da kan syklusene dessverre bli litt ustabile :/

Har veldig mye kiling/stikking nede i magen, hatt siden søndag. Men ikke fått El slim eller ømme pupper som jeg pleier å få mår egget løsner, så jeg tror ikke det har skjedd noe enda...
Du har jo rett i det, har bare hatt to sykluser siden MA, så det kan jo re derfor og :happy:
 
Eg opplevde veldig mykje stress i januar og då blei EL utsatt i heile tre (!!) veker! Og fekk då heller ikkje mensen... Var utruleg frustrerande og åpenbart ikkje bra verken for kropp, sjel eller prøving. Du får prøva å stressa ned så godt du kan og sjå det an litt. Håpar EL dukkar opp snart!

Leste at det kan bli forsinket ved stress ja.... Får holde litt utkikk, evt bare ha jevnlig sex en stund fremover :rolleyes:
 
Har dere ikke søkt om utredning etter så lang tid?
Nei vi har ikke gjort det. Vi har liksom ikke hatt noe stress og prøvd å kose oss sammen i prøvetiden, men vi angrer litt etter litt nå når vi kjenner mer på ønsket og stresset med å få det til. For søker vi etter hjelp nå så kommer jo sikkert det også til å ta litt tid..

Men det positive er at jeg vertfall har EL i dag/i morgen i følge monitor. den viste maksimal i dag tidlig så eggløsningen er der!
 
Korleis går det med damene her? Nærmar EL seg? Her var nok EL for eit par dagar sidan, men ventar på å få det bekrefta på tempen... Waiting game som alltid! Mykje venting som prøvar... :banghead:
MAKSIMAL på fertilitetsmonitoren i dag tidlig! Håpe håpe håpe <3
 
Her har eg fått eggløsning bekrefta på tempen (yeah) og er no offisielt 3 DPO. «Kun» ni dagar til testing... Eg ventar i tillegg svar på om eg får draumejobben, så waiting is my game om dagen......!!! :banghead::banghead::banghead:
Den som venter på noe godt.. :D
 
Nei vi har ikke gjort det. Vi har liksom ikke hatt noe stress og prøvd å kose oss sammen i prøvetiden, men vi angrer litt etter litt nå når vi kjenner mer på ønsket og stresset med å få det til. For søker vi etter hjelp nå så kommer jo sikkert det også til å ta litt tid..

Men det positive er at jeg vertfall har EL i dag/i morgen i følge monitor. den viste maksimal i dag tidlig så eggløsningen er der!
Ja ser den.. Man vil jo klare det selv ja! Så skjønner hvor det kommer fra :sorry: Selv oppsøkte jeg lege etter 7 mnd, men jeg hadde svært uregelmessige sykluser da :hungover:

Woop woop! Happy humping til deg også da :D
 
Ja ser den.. Man vil jo klare det selv ja! Så skjønner hvor det kommer fra :sorry: Selv oppsøkte jeg lege etter 7 mnd, men jeg hadde svært uregelmessige sykluser da :hungover:

Woop woop! Happy humping til deg også da :D
Vil veldig gjerne klare selv, men vi har jo egentlig skjønt at det ikke kommer til å gå :/
Sliter du med uregelmessige sykluser enda?

Har hatt lik syklus siden jeg fikk mensen på ungdomsskolen, kun 1 dag fra eller til. Så alt er det samme som før jeg sluttet på pillen. Alikevel går det ikke...

Takk <3
 
Vil veldig gjerne klare selv, men vi har jo egentlig skjønt at det ikke kommer til å gå :/
Sliter du med uregelmessige sykluser enda?

Har hatt lik syklus siden jeg fikk mensen på ungdomsskolen, kun 1 dag fra eller til. Så alt er det samme som før jeg sluttet på pillen. Alikevel går det ikke...

Takk <3
Kanskje tiden snart er moden for å få litt hjelp? Eller en utredning i det minste. Er ikke sikkert det er så mye som skal til for å hjelpe dere :happy:
Nei nå har jeg fått tabletter som regulerer syklus, så nå er de 32 dager hver gang :) Håper det hjelper snart, er på 5. syklus med disse tablettene.
 
Er det noen som tar noen remedier eller gjør noen triks for å bli lettere gravid denne gangen da? :D

Jeg pleide å ligge med fua høyt i en halvtime før. Prøver å gjør det litt nå og da, men orker ikke ligge en halvtime lengre. Blir ca 10 min før jeg blir rastløs :rolleyes: Ellers gjør jeg lite med hverken kosthold eller remedier. Nå er vi jo i dpo-land, men lever som ikke-gravid og koser meg med et glass eller tre ikveld :)
 
Er det noen som tar noen remedier eller gjør noen triks for å bli lettere gravid denne gangen da? :D

Jeg pleide å ligge med fua høyt i en halvtime før. Prøver å gjør det litt nå og da, men orker ikke ligge en halvtime lengre. Blir ca 10 min før jeg blir rastløs :rolleyes: Ellers gjør jeg lite med hverken kosthold eller remedier. Nå er vi jo i dpo-land, men lever som ikke-gravid og koser meg med et glass eller tre ikveld :)


Denne gangen har vi hoppet i høyet mer enn vi noen gang har gjort. I tillegg har jeg prøvd og ligget i 15 min høøøyt med nedre halvdel av kroppen. Så det skal ikke stå på innsatsen i alle fall :D

Jeg koser meg som normalt inntil jeg får positiv test!
 
Denne gangen har vi hoppet i høyet mer enn vi noen gang har gjort. I tillegg har jeg prøvd og ligget i 15 min høøøyt med nedre halvdel av kroppen. Så det skal ikke stå på innsatsen i alle fall :D

Jeg koser meg som normalt inntil jeg får positiv test!
Det høres lovende ut :D Må gjøre det en kan, og forhåpentligvis blir det baby utav det :)

Enig i det :)
 
Joiner her :) Mista i SA for to uker siden, fikk positiv EL-test i dag. og da er det bare å vente i spenning :nailbiting:

Smiiil92 - 26 - B2 - PP2 - EL 08.06.19 - IKM 22.06.19
 
Joiner her :) Mista i SA for to uker siden, fikk positiv EL-test i dag. og da er det bare å vente i spenning :nailbiting:

Smiiil92 - 26 - B2 - PP2 - EL 08.06.19 - IKM 22.06.19
Trist å høre med SA'en :Heartred Hvor langt var du på vei?
Krysser fingrene for det bedre utfall denne gangen :happy:
 
Trist å høre med SA'en :Heartred Hvor langt var du på vei?
Krysser fingrene for det bedre utfall denne gangen :happy:

Ja, det var tungt. Men var heldigvis veldig tidlig på vei. Var bare 5+5. Så godt at kroppen ordnet fort opp. Nå krysser vi fingrene for bedre lykke ❤️
 
Back
Topp