⭐️IKM uke 25⭐️

Dere flinke damer som kan dette, trenger deres ekspertise :rolleyes:
Når på dagen tar dere eggløsningstest?
Syns det er så fryktelig vanskelig å ikke drikke for mye når den skal tas mellom 10 og 20...det er jo varmt på jobben og jeg drikker en del vann gjennom dagen. Også står det at man skal holde seg i 4timer før man tar den, det er ikke så lett:hilarious:

Har ikke testet så mye etter EL før, men nå er jeg litt utålmodig :D
 
Dere flinke damer som kan dette, trenger deres ekspertise :rolleyes:
Når på dagen tar dere eggløsningstest?
Syns det er så fryktelig vanskelig å ikke drikke for mye når den skal tas mellom 10 og 20...det er jo varmt på jobben og jeg drikker en del vann gjennom dagen. Også står det at man skal holde seg i 4timer før man tar den, det er ikke så lett:hilarious:

Har ikke testet så mye etter EL før, men nå er jeg litt utålmodig :D

Jeg pleier å ta ca klokken 17.00 hver dag. Men pleier ikke holde meg så lenge før jeg tar testen. Hos meg er ihvertfall testen tydelig positiv selv om det kun er 1 time siden jeg var på do når den først er positiv :)
 
Jeg pleier å ta ca klokken 17.00 hver dag. Men pleier ikke holde meg så lenge før jeg tar testen. Hos meg er ihvertfall testen tydelig positiv selv om det kun er 1 time siden jeg var på do når den først er positiv :)

Takk for svar, må kanskje prøve litt og se hvordan det funker gir meg :)
Får dere alltid to streker, bare at den ene er svakere helt til den blir positiv?
 
Hei!:greet025
Vil gjerne være med på denne gruppen :D
Krysser fingrene for at vi klarer det denne gangen!:smiley-angelic001
B3ccy - 27år - B1 - PP11 - EL 5/6 - IKM 20/6
 
Dere flinke damer som kan dette, trenger deres ekspertise :rolleyes:
Når på dagen tar dere eggløsningstest?
Syns det er så fryktelig vanskelig å ikke drikke for mye når den skal tas mellom 10 og 20...det er jo varmt på jobben og jeg drikker en del vann gjennom dagen. Også står det at man skal holde seg i 4timer før man tar den, det er ikke så lett:hilarious:

Har ikke testet så mye etter EL før, men nå er jeg litt utålmodig :D
Jeg tar med morgenurin, og evt på kvelden når jeg ser tydelig stigning på testene :) Da holder jeg meg bare litt med drikke og urin på kvelden :happy:
 
Hei!:greet025
Vil gjerne være med på denne gruppen :D
Krysser fingrene for at vi klarer det denne gangen!:smiley-angelic001
B3ccy - 27år - B1 - PP11 - EL 5/6 - IKM 20/6
Velkommen skal du være :D Vi er like gamle og like mange pp'er! Er også på B1. Håper det klaffer for oss :happy::Heartred
 
Har tatt noen ultrasvake el-tester siden cd9 (er nå cd12) som ikke er blitt sterkere. Men tappen har beveget seg nedover og begynner å bli mykere, så regner med det er et godt tegn :) Fant også noe som ligna el-slim, men usikker på om det kunne være rester :rolleyes: Tar utgangspunkt i slim, siden el snart skal være :D
 
Takk for svar, må kanskje prøve litt og se hvordan det funker gir meg :)
Får dere alltid to streker, bare at den ene er svakere helt til den blir positiv?

Ja får alltid to streker. Som regel har jeg ganske sterke tester rett etter mensen før testene blir svake igjen. Så blir de plutselig veldig sterke og positive :)
 
Velkommen skal du være :D Vi er like gamle og like mange pp'er! Er også på B1. Håper det klaffer for oss :happy::Heartred

Åh, så koselig:happy: jeg hadde en ma i fjor da, men har telt med pp alikavel. Da vi gikk rett på prøving igjen etterpå:)(er +/-1-2pp'er) hvis jeg skal telle "ut" den tiden, ikke alltid like greit å telle med!
Håper det klaffe for alle sammen! Er jaggu litt småstress dette greiene her! :wtf: tilslutt får vi en terminspire:Heartred can't waaait:happy093
 
Åh, så koselig:happy: jeg hadde en ma i fjor da, men har telt med pp alikavel. Da vi gikk rett på prøving igjen etterpå:)(er +/-1-2pp'er) hvis jeg skal telle "ut" den tiden, ikke alltid like greit å telle med!
Håper det klaffe for alle sammen! Er jaggu litt småstress dette greiene her! :wtf: tilslutt får vi en terminspire:Heartred can't waaait:happy093
Kjipt å høre om ma'en :Heartred Men nå skal det bli terminspire på oss!! :D Jeg har aldri vært eller blitt gravid, så håper det skjer noe snart :rolleyes:
 
Nå skjer det ting her :)

cd15.jpg
 
Ettermiddag/kveld :) Mellom 19-23. Drikker mye vann på jobb på dagtid men ”slutter” og drikke når jeg drar hjem og da går det fint og teste på kveldstid.


Takk for svar, det er godt å kunne spørre her inne og få høre andre erfaringer
 
Hei alle,

Da havner jeg i denne gruppen.

xtal - 35 - B2 - PP2 - EL: 8/6 - IKM 23/6.

Veldig kjedelig å ha EL og IKM helt i slutten i uka, føle at man må vente så lenge.
 
Back
Topp