⭐️IKM uke 25⭐️

Hei alle,

Da havner jeg i denne gruppen.

xtal - 35 - B2 - PP2 - EL: 8/6 - IKM 23/6.

Veldig kjedelig å ha EL og IKM helt i slutten i uka, føle at man må vente så lenge.
Ja har vært helt på slutten noen ganger jeg og :p Testetrangen tar deg tidligere når alle andre i IKM-gruppa begynner :rolleyes: Men på den positive siden så sparer du kanskje den beste overraskelsen helt til slutt :)
 
Korleis går det med damene her? Nærmar EL seg? Her var nok EL for eit par dagar sidan, men ventar på å få det bekrefta på tempen... Waiting game som alltid! Mykje venting som prøvar... :banghead:
 
Korleis går det med damene her? Nærmar EL seg? Her var nok EL for eit par dagar sidan, men ventar på å få det bekrefta på tempen... Waiting game som alltid! Mykje venting som prøvar... :banghead:

Hmm, jeg vet ikke! Jeg har ikke fått elslim enda og eltestene mine er ganske sterke i fargen, men ikke positive. Jeg prøver å tempe, men er i en periode der jeg sover litt urolig, så tempen blir jo ikke riktig. MEN samboeren og jeg hopper i høyet hver dag nå(!!) i tilfelle el kommer. Planen er å «gønne» på så lenge vi klarer :hilarious:
 
Da var testen plutselig positiv. Får ikke lagt inn så mye aksjer denne gangen men får håpe det er nok
 

Vedlegg

  • received_340781866594590.jpeg
    received_340781866594590.jpeg
    6 KB · Visninger: 52
6 dpo idag, og dagene sneiler seg avgårde.
Kan ikke teste før på søndag, 11 dpo, pga ovitrelle :p
The struggle is real!
 
Korleis går det med damene her? Nærmar EL seg? Her var nok EL for eit par dagar sidan, men ventar på å få det bekrefta på tempen... Waiting game som alltid! Mykje venting som prøvar... :banghead:
Tror jeg er 1dpo idag utifra el-tester og symptomer, legger aksjer idag og om et par dager til, så gir vi oss for denne gang :) CD17 idag, nederste el-test er fra igår, og allerede synkende fra CD15 :)
 

Vedlegg

  • cd16.jpg
    cd16.jpg
    22,2 KB · Visninger: 57
Eggløsningstestene mine blir aldri positive de.... o_O
Skal ha El i dag, men mistenker at den kan ha flyttet på seg fordi jeg har vært veldig stresset... Noen som har opplevd det? Forrige PP var EL 6 dager forsinket, ikke skjedd før :confused:
 
Da fikk jeg endelig i kveld positiv eggløsningstest! Streken var mye sterkere enn kontrollstreken!!:eek: Den var negativ til morgenen idag. Blir gøy å følge med på tempen de neste dagene :smiley-bounce022
Herlig! :) Da er el rett rundt hjørnet! Happy humping :D
 
Eggløsningstestene mine blir aldri positive de.... o_O
Skal ha El i dag, men mistenker at den kan ha flyttet på seg fordi jeg har vært veldig stresset... Noen som har opplevd det? Forrige PP var EL 6 dager forsinket, ikke skjedd før :confused:
Hmm, mine er heller ikke alltid positive da jeg har så kort lh-topp.

Har du andre symptomer på eggløsning da? :) Har ikke opplevd forskjøvet el pga stress, men jeg hadde veldig uregelmessig syklus før jeg begynte på tabletter, så vet hvordan det er å vente på noe man ikke vet når kommer! Du har jo nylig hatt en MA, så da kan syklusene dessverre bli litt ustabile :/
 
Ganske sikker på at jeg hadde litt tidlig el, på søndag. Lå å kjente på el smerter rett etter sex så håper vi traff for det var eneste gangen vi rakk:hilarious:
 
Back
Topp