⭐️IKM uke 25⭐️

Rjente22 - 26 år - b1 -pp 35++ - el ca 5./6. Juni - ikm ca 20.06

2. Periode med fertilitetsmonitor, forrige mnd viste helt normal eggløsning/syklus med 2 dager med maximal..

Flere her som bruker monitor?
Jepp, bruker også monitor! Satsar på full klaff denne gongen for oss begge og alle andre i IKM25!! ;)
 
Svigerfar kommer vist på besøk fra i dag til søndag. Han sover på barnerommet og 2åringen sovet med oss. Spørs om det ikke blir noe aksjelegging i tide til el:rolleyes:
 
Nei, fordi jeg har få egg (lav amh). Tror det skal stimulere eggene/eggløsningen? Jeg har veldig stabile sykluser, 24-26 dager.
Ja det stimulerer eggløsningen :) Men har skjønt at man kan få det av litt ulike grunner. Håper det blir noen letrozolbabyer i uke 25 da :love017
 
Svigerfar kommer vist på besøk fra i dag til søndag. Han sover på barnerommet og 2åringen sovet med oss. Spørs om det ikke blir noe aksjelegging i tide til el:rolleyes:
Typisk!! Irriterende å få overnattingsgjester midt i el-tiden :hilarious: Håper dere får inn en runde eller to tross besøk :shy:
 
Typisk!! Irriterende å få overnattingsgjester midt i el-tiden :hilarious: Håper dere får inn en runde eller to tross besøk :shy:
På sykt kort varsel også. 2 åringen og jeg er begge syk, dvs hun er hyper og jeg utslitt og leiligheten ser helt bombet ut. Er tredje gang siden påske, han kjører fra Oslo til Trondheim.
Men føler ikke vi kan si nei enda heller, kona døde i julen og han begynner å kunne være sosial igjen nå og vli tydeligvis ikke være hjemme i tomt hus.
 
På sykt kort varsel også. 2 åringen og jeg er begge syk, dvs hun er hyper og jeg utslitt og leiligheten ser helt bombet ut. Er tredje gang siden påske, han kjører fra Oslo til Trondheim.
Men føler ikke vi kan si nei enda heller, kona døde i julen og han begynner å kunne være sosial igjen nå og vli tydeligvis ikke være hjemme i tomt hus.
Kan kjenna igjen dette med å vera utslitt, ha bomba hus og ein tass som legg beslag på mykje tid... Legg til masse stress på jobb, så er det ikkje alltid så lett å få tid til denne prøvinga... Tidsklemma, altså!! :dead:
 
Kan kjenna igjen dette med å vera utslitt, ha bomba hus og ein tass som legg beslag på mykje tid... Legg til masse stress på jobb, så er det ikkje alltid så lett å få tid til denne prøvinga... Tidsklemma, altså!! :dead:
Jeg jobber hjemmefra og måtte jobbe litt i dag i tillegg:schocked028:sleep011
 
Temmelig sikker på at el var på onsdag, så da er jeg 2 dpo allerede :eek:
Satte jo eggløsningsprøyte på onsdag, men hadde veldig vondt i hele underlivet den dagen, og har ikke hatt det siden. Så den sprøyta var vel kanskje bortkastet :p
 
Last edited:
Back
Topp