Ebbihåpet
Glad i forumet
aaaah, tusen takk for svar. Jeg har liksom tenkt på det å kunne ikke komme på hva det kunne være forKameraet skal visstnok fokusere bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aaaah, tusen takk for svar. Jeg har liksom tenkt på det å kunne ikke komme på hva det kunne være forKameraet skal visstnok fokusere bedre
Ser definitivt antydning til strekTok denne i dag, 9 dpo
Syns jeg kanskje ser "noe" på den øverste her. Men tidlig enda daWæ, gjør du? tok denne nå, tror ikke jeg ser noe[emoji848]
Ser strekTok denne i dag, 9 dpo
Syns jeg skimter noeBilde 1 test tatt i dag tidlig. Bilde 2, samme bilde i negativ. Bilde 3 er den fra i dag tidlig øverst og en fra i kveld under.
Synes også jeg skimter noe mn er så svak at dt er vanskelig å se om det er skygge eller strek..spennendeSyns jeg skimter noe
Veldig spennendeSynes også jeg skimter noe mn er så svak at dt er vanskelig å se om det er skygge eller strek..spennende
Sånn strek fikk jeg på 4 av 6 slike tester forrige DPO men var dessverre negativ.. Håper så klart din strek blir sterkere de neste dagene, men vil bare forberede deg på at det kan skje Krysser fingrene!
Syns jeg kanskje ser "noe" på den øverste her. Men tidlig enda da
Hjelper å få dyttet den opp litt ja.Ikke sikkert de har fått med seg denne tråden? Håper noen legger ut snart her også
Tror det kan være noe der ja. Spennende å se videre!Tok denne i går, 7 dpo
GratulererTok denne i dag, 9 dpo
Jeg ser!Wæ, gjør du? tok denne nå, tror ikke jeg ser noe[emoji848]
Veldig usikker. Får se videre utover.Bilde 1 test tatt i dag tidlig. Bilde 2, samme bilde i negativ. Bilde 3 er den fra i dag tidlig øverst og en fra i kveld under.
Gratulerer
IKM i går, så hadde det vært noe burde den vel vært positivVeldig usikker. Får se videre utover.
Gjorde detHjelper å få dyttet den opp litt ja.