⭐️ IKM UKE 40 ⭐️

Og der kom tanta to dager på etterskudd denne gangen og jeg kan strykes av listen. Egentlig lettet over at jeg slapp å vente en hel uke over denne måneden og. Kanskje det blir ny julibaby?
Godt du slapp og vente en hel uke! Krysser Fingrene forJuli spire <3
 
Mye uflaks i denne IKM- gruppa og helt sykt hvor mange som hoppet over til uke 41 [emoji17] Lykke til neste pp alle sammen [emoji173]️
 
Jeg er 2 dager over IKM, men får negative tester. Tok en RFSU test tidlig i dag, ikke på morgenurin og det kom to streker, men teststreken forsvant i løpet av 30 sekunder så var nok bare lureri. Har hatt med murringer i flere dager nå.
 
Liten oppdatering...

Har testet helt blankt frem til idag. Idag kom det en svak strek på 3 strimler (billigtester) (ikke morgen urin)
Skulle hatt mensen igår.
hmmm... tør ikke håpe for mye, da strekene var veldig svake.
Har fortsatt øm mage, og kjennes som mensen er på vei.
 
Liten oppdatering...

Har testet helt blankt frem til idag. Idag kom det en svak strek på 3 strimler (billigtester) (ikke morgen urin)
Skulle hatt mensen igår.
hmmm... tør ikke håpe for mye, da strekene var veldig svake.
Har fortsatt øm mage, og kjennes som mensen er på vei.
svake streker er jo positivt :) legg ut bilder :)
 
Jeg er 2 dager over IKM, men får negative tester. Tok en RFSU test tidlig i dag, ikke på morgenurin og det kom to streker, men teststreken forsvant i løpet av 30 sekunder så var nok bare lureri. Har hatt med murringer i flere dager nå.
Mange som har klaget på de rfsu testene. Håper tr ikke kommer!!!
 
Har vært å handlet en CB test nå. Må vente til jeg skal på do. Kjøpte en digitaltest. Er spent på hva den viser. Kjøpte to, slik at jeg kan ta en i morgen tidlig også. Man blir jo helt kokko av dette «kjøret»
spennende, lykke til :)
 
Her har TR ankommet, og jeg vandrer videre til IKM uke 45. :happy:
 
spennende, lykke til :)

Takk.

Har fått svake positive tester før som har endt negativt. Såkalt kjemisk... så tør ikke håpe på noe som helst.

CB viste ikke gravid i displayet...
Vet ikke om dere klarer å se den svake streken på billigtesten...

Er jo egentlig ikke før tirsdag som er testdagen.
 

Vedlegg

  • 29DBB2A4-3845-44B7-B4E4-31592B4F66EC.jpeg
    29DBB2A4-3845-44B7-B4E4-31592B4F66EC.jpeg
    294,2 KB · Visninger: 56
Jeg er med i to ikm-grupper! El ble noe forsinket, og ikm ble flyttet til mandag/tirsdag som kommer!
I går satt jeg med denne :Heartred
33BEF4AA-6645-4915-B200-A4B05BDBFD04.jpeg
 
Back
Topp