⭐️ IKM UKE 40 ⭐️

Så spennende! Jeg har blødd i 3 av 4 sv.skap, så har trua på at dette går veien!❤ lykke til:)

Det gikk ikke, men takk for gode ord❤️
I går begynte jeg å fossblør og syke magesmerter. Det var lett gjenkjennelig fra sist jeg mistet.... Fikk time på klinikken idag, og fikk bekreftet at jeg mistet igår. Utrolig kjipt. Hadde begynt å håpe at det gikk denne gangen. Trist.
 
ååååå nei så trist, fikk helt vondt på dine vegne, sender deg en stor klem :Heartred
Jeg er ruger nå, 3 dager siden innsett av blasto så blir da 8dpo på meg. Har testdato 1 november.....så nå ligger jeg vel å kjenner etter på hver minste ting og blir koko av å gå rundt å lure. Vurderer å starte med tidligtester snart.....

Ja veldig trist.... Er såååå lei alt dette.

Ønsker deg masse lykke til i rugetiden. Send meg gjerne en pm på hvordan det går videre. Spennende tid foran deg.
Kommer nok ikke til å være her inne så ofte, så veldig hyggelig om du sender på statusoppdateringer underveis.
Sender deg masse lykke tanker ❤️
 
I går begynte jeg å fossblør og syke magesmerter. Det var lett gjenkjennelig fra sist jeg mistet.... Fikk time på klinikken idag, og fikk bekreftet at jeg mistet igår. Utrolig kjipt. Hadde begynt å håpe at det gikk denne gangen. Trist.

Hvordan går det med deg?
Nei så trist å høre, en god klem sendes :Heartbigred
 
Det gikk ikke, men takk for gode ord❤️
I går begynte jeg å fossblør og syke magesmerter. Det var lett gjenkjennelig fra sist jeg mistet.... Fikk time på klinikken idag, og fikk bekreftet at jeg mistet igår. Utrolig kjipt. Hadde begynt å håpe at det gikk denne gangen. Trist.
Dette var utrolig trist! Håper du sitter med en spire snart som klamrer seg fast til målstreken❤ ta godt vare på deg selv:)
 
Back
Topp