⭐️ IKM UKE 40 ⭐️

Fortsatt ingen tr.
Siden jeg tok ut spiralen i mai har tr kommet på dag 27 hver gang. Får bare håpe den ikke kommer snikende nå..
 
Så kult med positiv test, Sitron90!! ❤️ Håpar me er mange som følgjer etter. Men føler dessverre mest at TR er på veg, men håpar eg tar feil... Lykke til med symptomjakt og testing, folkens!
 
Fortsatt ingen mens (er på 3 dag forsinket) men fikk negativ test i går kveld... skjønner nada. Skal ta digital i morgen tidlig og se om det hjelper med morgen urin.. jeg håper så inderlig at drt er en spire der.
 
Fortsatt ingen mens (er på 3 dag forsinket) men fikk negativ test i går kveld... skjønner nada. Skal ta digital i morgen tidlig og se om det hjelper med morgen urin.. jeg håper så inderlig at drt er en spire der.
Ingen tr her heller...Men ganske sikker på den kommer...Men går å kjøper en test imorgen
 
*mumle-når-skal-de-få-skikk-på-forumappen*

Forrige måned gikk jeg en uke over tiden med mens for første gang i mitt liv. Tenkte det var litt krøll siden det var andre eller tredje mens etter at jeg fikk den tilbake. Tok utgangspunkt i at denne mnd kom til å bli vanlig, men nei... IKM i går, negativ test, ikke rare symptomer på at den dukker opp heller, kanskje jeg har fått lengre syklus og må hoppe over til neste uke... (ting gikk ikke helt som planlagt denne mnd så hadde liten tro på å bli gravid uansett). Akkja, hvis syklusen er forlenget fra 28 + 7, når burde jeg begynne å ta EL-tester?
 
Og der kom tanta to dager på etterskudd denne gangen og jeg kan strykes av listen. Egentlig lettet over at jeg slapp å vente en hel uke over denne måneden og. Kanskje det blir ny julibaby?
 
Back
Topp