⭐️ IKM UKE 40 ⭐️

Takk.

Har fått svake positive tester før som har endt negativt. Såkalt kjemisk... så tør ikke håpe på noe som helst.

CB viste ikke gravid i displayet...
Vet ikke om dere klarer å se den svake streken på billigtesten...

Er jo egentlig ikke før tirsdag som er testdagen.

Denne er sterkere enn den jeg hadde da jeg tok CB early! Testet igjen?
 
Denne er sterkere enn den jeg hadde da jeg tok CB early! Testet igjen?

Har ikke testet noe mer.
Imorgen er blodprøvedagen...
Har fortsatt litt mensensmerter.

Har en CB test som jeg tenkte å ta imorgen tidlig. Usikker på om det er noe poeng, for jeg trur TR kommer i løpet av morgendagen. :(
 
Jeg er med i to ikm-grupper! El ble noe forsinket, og ikm ble flyttet til mandag/tirsdag som kommer!
I går satt jeg med denne :Heartred
Vis vedlegget 277120

Juhu, gratulerer så mykje!!! Fantastisk! [emoji173]️

Her er nok TR dessverre like rundt hjørnet, sannsynlegvis i morgon. Testa negativt 11 DPO, så reknar med at håpet er ute denne PP. [emoji20]
 
Våknet med TR i dag, 4 dager på etterskudd:(
Kjedelig å begynne arbeidsuka med mensen:dead:
 
Har ikke testet noe mer.
Imorgen er blodprøvedagen...
Har fortsatt litt mensensmerter.

Har en CB test som jeg tenkte å ta imorgen tidlig. Usikker på om det er noe poeng, for jeg trur TR kommer i løpet av morgendagen. :(
Men får du ikke murringer av progesteron støtten da?
Er du inne på assistert også? Fant deg ikke på listen der
 
Last edited:
49551BE4-79DF-40B2-BF66-5C3E3674B155.jpeg
Men får du ikke murringer av progesteron støtten da?
Er du inne på assistert også? Fant deg ikke på listen der

CB testen viste positiv
Har vært å tatt blodprøve idag, spent på HCG verdiene. De 3 andre gangene jeg har fått positiv test så har verdiene vært veldig lave og endt negativt ut...

Jeg har ikke hatt så mye murringer denne gangen, mer liknende vanlige mensensmerter og litt stikninger.

Er ikke assistert en lukket gruppe?
 
Vis vedlegget 277265

CB testen viste positiv
Har vært å tatt blodprøve idag, spent på HCG verdiene. De 3 andre gangene jeg har fått positiv test så har verdiene vært veldig lave og endt negativt ut...

Jeg har ikke hatt så mye murringer denne gangen, mer liknende vanlige mensensmerter og litt stikninger.

Er ikke assistert en lukket gruppe?
Wooohooo gratulerer så mye.
Nei det er ikke lukket gruppe. Vi er en hel gjeng der som tar ICSI og ivf, så du må bli med oss der. Kom til oktober gruppa

https://forum.babyverden.no/threads/oktober-2018.1942370/page-40#post-24858982
 
Takk, men klarer liksom ikke helt glede meg ennå, med tanke på tidligere erfaringer.

Hva slags type gruppe er det? Hva er temaene der?
Krysser fingrene mine for deg.

Temaene er alt mulig, tanker og ting vi lurer på angående Ivf, ICSI, spørsmål angående medisiner osv. Masse støtte å få fra andre som er i lik situasjon. Noen er ferske i ivf, andre har hatt mange forsøk og noen er gravide.
Gå inn å les litt ;)
 
Krysser fingrene mine for deg.

Temaene er alt mulig, tanker og ting vi lurer på angående Ivf, ICSI, spørsmål angående medisiner osv. Masse støtte å få fra andre som er i lik situasjon. Noen er ferske i ivf, andre har hatt mange forsøk og noen er gravide.
Gå inn å les litt ;)

Takk.
Fikk svar på HCG prøven. Den var på 15 Er ikke det utrolig lavt? Da skjer det samme sikkert omigjen :(
 
Jeg er meget frustrert fordi mensen konmer ikke å testen jeg tok noen dager siden er negativ. 6 dager forsinket er den nå, kan jeg være gravid bare at testene ikke viser av en eller annen merkelig grunn? Eller bare lurer kroppen min meg.. om jeg ikke er gravid så vil jeg bare ha mensen å bli ferdig så vi kan prøve på nytt.
 
Jeg er meget frustrert fordi mensen konmer ikke å testen jeg tok noen dager siden er negativ. 6 dager forsinket er den nå, kan jeg være gravid bare at testene ikke viser av en eller annen merkelig grunn? Eller bare lurer kroppen min meg.. om jeg ikke er gravid så vil jeg bare ha mensen å bli ferdig så vi kan prøve på nytt.
Tenker enten at du er en av som ikke har så høy hcg stigning i starten, eller så har du bommet på EL ved at den er kommet senere enn det du tror, tok du EL tester?
 
Back
Topp