Tusen takk [emoji2] [emoji173] er livredd, mistet to ganger i høst.Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji2] [emoji173] er livredd, mistet to ganger i høst.Gratulerer!
Tusen takk [emoji2] [emoji173] er livredd, mistet to ganger i høst.
Åå takk ja vi krysser alt vi har!! Får heldigvis oppfølging denne gangenDa skjønner jeg at du er redd, men denne gangen skal det gå!
Tempen sniker seg nedover. Game over
Jada. Fikk 12 dager i hvertfall neste pp er nok mannen på jobb under el, sååå.. æsj..Men du fikk da iallfall lengre lutealfase?! Har trua neste pp jeg assa.. Hold motet oppe<3
Gratulerer! [emoji7] og jeg ser nesten ikke streken på strimmel, så ekstra gøy med en som forteller i klartekst [emoji16]
*Klemme på* Får du samme dose Femar neste måned?Tempen sniker seg nedover. Game over
Jeg kunne bare ta så lenge jeg ville. Men hvis mannen er borte likevel så hopper jeg over. Kjører dobbel dose hver syklus*Klemme på* Får du samme dose Femar neste måned?
8 dpo idag. Fortsatt bare en skyggestrek , men innbiller meg at den er sterkere enn igår hva tror dere ? veldig vanskelig å få frem på bildet uten litt kontrast
Fikk du streken innen tidsfrist eller etter ?Lignedene tester som meg! Ser så vidt en strek hadde IKM i går jeg da
Fikk du streken innen tidsfrist eller etter ?
Spennende
Tusen takk ja, var litt synligere i realiteten tok strimmeltest i går, så enda svakere da, så måtte ha det svart på hvitt i dag [emoji1]Gratulerer! [emoji7] og jeg ser nesten ikke streken på strimmel, så ekstra gøy med en som forteller i klartekst [emoji16]
Jeg kan skimte noe!8 dpo idag. Fortsatt bare en skyggestrek , men innbiller meg at den er sterkere enn igår hva tror dere ? veldig vanskelig å få frem på bildet uten litt kontrast
Spennende! Skal du teste i morgen?Holy crap, jeg er nervøs IKM imorgen (men 14 dager siden EL på lørdag). Iiiik!