⭐️ IKM uke 3 ⭐️


Eller, jeg er litt usikker på hva som skjer... Har bare blødd et par dråper i går og i dag, trenger ikke truseinnlegg engang..... Såååå TR har ikke kommet allikevel, jeg har bare spottet litt. Jeg har aldri spottet før mensen før, utenom den ene gangen det viste seg at jeg var gravid! Så nå lever jeg i håpet igjen! Har ikke testet siden jeg er i Roma og ikke vil bli lei meg og deppe over en negativ test. Skal hjem i morgen, så jeg tester i morgen tidlig, om ikke TR faktisk har kommet.
 
Eller, jeg er litt usikker på hva som skjer... Har bare blødd et par dråper i går og i dag, trenger ikke truseinnlegg engang..... Såååå TR har ikke kommet allikevel, jeg har bare spottet litt. Jeg har aldri spottet før mensen før, utenom den ene gangen det viste seg at jeg var gravid! Så nå lever jeg i håpet igjen! Har ikke testet siden jeg er i Roma og ikke vil bli lei meg og deppe over en negativ test. Skal hjem i morgen, så jeg tester i morgen tidlig, om ikke TR faktisk har kommet.

Åh, da krysser jeg virkelig fingrene for at du får positiv test hjemme :)
 
Eller, jeg er litt usikker på hva som skjer... Har bare blødd et par dråper i går og i dag, trenger ikke truseinnlegg engang..... Såååå TR har ikke kommet allikevel, jeg har bare spottet litt. Jeg har aldri spottet før mensen før, utenom den ene gangen det viste seg at jeg var gravid! Så nå lever jeg i håpet igjen! Har ikke testet siden jeg er i Roma og ikke vil bli lei meg og deppe over en negativ test. Skal hjem i morgen, så jeg tester i morgen tidlig, om ikke TR faktisk har kommet.
Spennende:-D
 
ImageUploadedByBV Forum1485040730.485394.jpg


Det ser faktisk ut som om jeg kanskje kan begynne å håpe på at dette har gått veien denne måneden!!!![emoji2] Fler en meg som ser streken??[emoji2][emoji2] den er fin og rosa i virkeligheten! Hadde IKM på fredag[emoji4] testen tatt 3 timer etter jeg forrige gang var på toalettet :)
 
Last edited:
Her har endelig kroppen klart å få til EL.. klarte det ikke første gangen denne PP så da får jeg svar lenge etter uke 3.. men henger nok litt her inne å følger med alikevel. Krysser fingrene for dere som foreløpig ikke har fått svar enda. Lykke til i neste PP dere som fikk TR og gratulerer til dere som har fått to streker. :D:D
 
Eller, jeg er litt usikker på hva som skjer... Har bare blødd et par dråper i går og i dag, trenger ikke truseinnlegg engang..... Såååå TR har ikke kommet allikevel, jeg har bare spottet litt. Jeg har aldri spottet før mensen før, utenom den ene gangen det viste seg at jeg var gravid! Så nå lever jeg i håpet igjen! Har ikke testet siden jeg er i Roma og ikke vil bli lei meg og deppe over en negativ test. Skal hjem i morgen, så jeg tester i morgen tidlig, om ikke TR faktisk har kommet.
Gleder meg til oppdatering! Krysser fingrene for deg!
 
Der kom tanta snikende for meg også. Hele 5 dager på overtid og til tross for svake streker på tester.
Var vel litt for godt til å være sant at spira skulle sitte på PP1 etter SA :(
 
Her kom TR for fullt i går. Ganske sikker på at jeg har hatt en kjemisk denne pp, ting var ikke som normalt. Har ikke orka å teste, siden jeg begynte å blø. :(
 
Her kom TR for fullt i går. Ganske sikker på at jeg har hatt en kjemisk denne pp, ting var ikke som normalt. Har ikke orka å teste, siden jeg begynte å blø. :(
Sender deg den varmeste klemmen jeg har ❤❤
 
Back
Topp