H
Hanne1090
Guest
Spennende! Skal du teste i morgen?
Jeg tror jeg venter til lørdag 14 DPO da, og da skal man vel teoretisk sett ha mensen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Skal du teste i morgen?
Jada. Fikk 12 dager i hvertfall neste pp er nok mannen på jobb under el, sååå.. æsj..
Hurra,gratulerer!:-D
Det røyk faktisk tre tester hos meg i dag tidlig. Det er jeg glad for! [emoji16] Så deilig med klar tale ift streker [emoji23]
Gratulerer så mye [emoji1]
Det røyk faktisk tre tester hos meg i dag tidlig. Det er jeg glad for! [emoji16] Så deilig med klar tale ift streker [emoji23]
Så kjedelig.. Lykke til i ny pp.Da våknet jeg til lav temp, kramper og tr besøk. Litt kjedelig i og med at vi skal på ferie en uke nå. Da starter vi på den 11 mnd med prøving. Nå kan jeg snart ta kontakt med gyn igjen for å få hjelp
Ser at det begynner å komme inn flere positive tester her nå, det er supert! Gratulerer så mye til dere!!
De som er i samme bås som meg sender jeg varme klemmer og krysser fingrene for klaff neste pp
Tempen sniker seg nedover. Game over
Japp :-/ tanta kom for fullt i dag...Hva er det jeg leser?! Tok meg noen dager fri og leser inne her nå og da er gleden snudd??!!
NeeeeiJapp :-/ tanta kom for fullt i dag...
Tror jeg er ferdig med å gråte nå. Nå er jeg bare tom og uten følelser..Neeeei
Fuck! Går det greit med deg? Jeg gråt nonstop hele dagen, helt jævlig.
Tror jeg er ferdig med å gråte nå. Nå er jeg bare tom og uten følelser..
Tror jeg er ferdig med å gråte nå. Nå er jeg bare tom og uten følelser..
ÆsjTR har stille og forsiktig meldt sin ankomst her i dag.
TR har stille og forsiktig meldt sin ankomst her i dag.