⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Så rart, på mitt vedlegg sto det 3 sekund. Håper du får en positiv overraskelse i morgen!
Så merkelig da. Forbereder meg på negativ jeg.
Guri så deilig det var i går når jeg fikk positiv. En hel dag med lykke <3 så gikk det over...

Er vell bare å vente på tanta.. digital test sier "ikke gravid".
Møkk...

Jeg ble vekt 3.45 i natt og var på do, så det var ikke noe vits å ta ny test i dag tidlig da jeg sto opp 5.30. Men jeg kikket på den fra i går, og jeg vet man ikke skal se på de etter tiden, men den var kjempeklar! Den jeg prøvde å legge ut bilde av. Jeg har hatt andre jeg har sett på etter tiden før (som i forrige pp, og de bare forble blanke). Så nå økte håpet mitt, så håper det blir ny test i morgen, eller kanskje tom i ettermiddag. :)

Er vell bare å vente på tanta.. digital test sier "ikke gravid".
Møkk...
Neeeei :( Jeg håpet så veldig på deg :Heartred Ser ut til at vi er to om det denne mnd! Testet negativt i dag. Spottet også litt (som jeg har gjort 10 dpo alle pp!). Nå er det en mnd til så har det gått ett år, da kan jeg endelig få hjelp.

Altså !! Testetøsa er tilbake etter SA i jula. Føler meg sååååå gravid igjen allerede så tok noen tester. Lurer på om jeg egentlig ikke er mer enn 7 dpo. Testene er tatt igår å idag. Er det noen som ser noe eller har jeg klikka ?
975081d478928faa7547e4a07fcfabc2.jpg

53357fcc70c0d03cdad6b9a2e1b70fbb.jpg

Oi ! Det ble skikkelig dårlig oppløsning ser jeg...

Altså !! Testetøsa er tilbake etter SA i jula. Føler meg sååååå gravid igjen allerede så tok noen tester. Lurer på om jeg egentlig ikke er mer enn 7 dpo. Testene er tatt igår å idag. Er det noen som ser noe eller har jeg klikka ?

Jeg ser dessverre ingenting, men jeg vet det er vanskelig å få frem på bilder selv om man ser i virkeligheten [emoji4]

Jeg ser noe der :) Svakt, men noe! Håper!

11 DPO, 2 dager til IKM. Føler på meg at kroppen kommer til å spille meg et puss, slik at jeg går over IKM uten at jeg er gravid.. Hadde negativ test igår.

IKM i dag. Ingen TR :D Testet med morgenurin.
Fikk svak positiv med en gang, etter 10 minutter ble den så lite synlig at kun jeg ser den. Sambo tror ingenting før jeg tar ny, ikke jeg heller i grunn.
Noen som har opplevd det samme? Jeg tenker jeg tester på nytt på fredag :)

Blenda test i dag, 11dpo. Pleier ikke teste før ikm, men denne gangen ga jeg etter. Det var det ikke noe vits i :dead:

Blenda test i dag, 11dpo. Pleier ikke teste før ikm, men denne gangen ga jeg etter. Det var det ikke noe vits i :dead:

Unnskyld at jeg ler, men det er jo litt artig :p Verken jeg eller du skulle teste før IKM, nå har begge testet :wacky:
Håper tr holder seg langt borte fra deg :D

Back
Topp