Så merkelig da. Forbereder meg på negativ jeg.Så rart, på mitt vedlegg sto det 3 sekund. Håper du får en positiv overraskelse i morgen!
Guri så deilig det var i går når jeg fikk positiv. En hel dag med lykke <3 så gikk det over...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så merkelig da. Forbereder meg på negativ jeg.Så rart, på mitt vedlegg sto det 3 sekund. Håper du får en positiv overraskelse i morgen!
Gratulerer!!Da kaster jeg de ubrukelige babyplan-testene fra billigtester.no. Fikk denne på utvannet ettermiddagsurin Vis vedlegget 215856
Æsj! Men når er ikm? Det kan jo være for tidlig, da. Trenger ikke den litt?Er vell bare å vente på tanta.. digital test sier "ikke gravid".
Møkk...
Neeeei Jeg håpet så veldig på deg Ser ut til at vi er to om det denne mnd! Testet negativt i dag. Spottet også litt (som jeg har gjort 10 dpo alle pp!). Nå er det en mnd til så har det gått ett år, da kan jeg endelig få hjelp.Er vell bare å vente på tanta.. digital test sier "ikke gravid".
Møkk...
Jeg ser dessverre ingenting, men jeg vet det er vanskelig å få frem på bilder selv om man ser i virkeligheten [emoji4]Altså !! Testetøsa er tilbake etter SA i jula. Føler meg sååååå gravid igjen allerede så tok noen tester. Lurer på om jeg egentlig ikke er mer enn 7 dpo. Testene er tatt igår å idag. Er det noen som ser noe eller har jeg klikka ?
Oi ! Det ble skikkelig dårlig oppløsning ser jeg...
Ja ser det blei ett veldig dårlig bilde å vanskelig å se. Får smøre meg med tolmodighet å vente noen dager til ser de bedre i virkeligheten jaJeg ser dessverre ingenting, men jeg vet det er vanskelig å få frem på bilder selv om man ser i virkeligheten [emoji4]
Nei! Den testen her om dagen var jo tydelig rosa! Men da har du garantert hatt en streifer. [emoji173] Klem til deg!Er vell bare å vente på tanta.. digital test sier "ikke gravid".
Møkk...
Jeg ser noe der Svakt, men noe! Håper!Altså !! Testetøsa er tilbake etter SA i jula. Føler meg sååååå gravid igjen allerede så tok noen tester. Lurer på om jeg egentlig ikke er mer enn 7 dpo. Testene er tatt igår å idag. Er det noen som ser noe eller har jeg klikka ?
Oi ! Det ble skikkelig dårlig oppløsning ser jeg...
Tok en ny nå igjen [emoji23] herregud de selvkontrollen sliter jeg med [emoji16] fikk ett også svaaaak strek nå... mulig med svaaaak strek på 4 stk som er skygger ??[emoji23]Jeg ser noe der Svakt, men noe! Håper!
Ser noe der
Dagens test neeeh... Forventer heksa om 3-5dager
Ja ser det jeg også... Men er nok skyggestrekSer noe der
Blenda test i dag, 11dpo. Pleier ikke teste før ikm, men denne gangen ga jeg etter. Det var det ikke noe vits i