⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Ikke som jeg tok da. Men når det er svaret til en med ditt testesyn så er den negativ, tenker jeg [emoji23][emoji23]

Jeg prøvde å ta nytt bilde nå, nærmere, men får det ikke helt klart. For avstand til fokuspunktet. Jeg får vel bare være tålmodig.
Nei, men altså. Synes jeg ser noe der. Det er bare vanskelig å se om det er en tydelig strek eller bare en mørk klatt når det er langt i fra ;-p

Da kaster jeg de ubrukelige babyplan-testene fra billigtester.no. Fikk denne på utvannet ettermiddagsurin :)
Snapchat-1574799551941950241.jpg

Jeg har også brukt de, og hadde én babyplan-test som jeg brukte ca fire dager etter at jeg først testet positivt. Hadde også testet positivt med digital, også viste babyplan sin såvidt en strek jeg måtte myse for å se! Visste ikke at disse testene suger, så jeg trodde jeg hadde mistet. (Mistet to dager senere, og testet superpositivt på en wondfo fire dager ETTER at jeg mistet)

Dette visste ikke jeg! Har brukt en slik i dag og fikk blenda, er kanskje håp likevel da [emoji6] Er bare 9 dpo da..

Da kaster jeg de ubrukelige babyplan-testene fra billigtester.no. Fikk denne på utvannet ettermiddagsurin :) Vis vedlegget 215856

Gratulerer så mye!!! Jeg har også brukt babyplan i dag 9dpo og fikk blenda. Er kanskje et lite håp likevel da ;-) Hvor mange dpo er du i dag? :-)

Jeg er ikke vant til å ha symptomer på mensen, men nå har jeg faktisk ømme/vonde pupper :p IKM på fredag.

Er 10 eller 11 dpo. Mest sannsynlig 11. Veldig svak strek på bp-test. Fra 9dpo er den så og si ikke eksisterende. Fortsatt håp for deg!

Har ikke troa, men lov å håpe! ;-)

Takk:) fikk veldig svake streker. Så svake at de like gjerne kunne vært skygge. Orker ikke holde på med den slags usikkerhet, hehe.
Her er dagens strek så svak at det ikke er en strek en gang. Det er så og si blenda.

Her er dagens strek så svak at det ikke er en strek en gang. Det er så og si blenda.
Har du også babyplan? Legger ved bilde av mine, så kan du se. De er tatt 9, 10 og 11 dpo.
Snapchat-3382854274075120032.jpg

Jeg ser strekene bedre i virkeligheten, men likevel ikke så godt at jeg ble overbevist. Var derfor jeg svidde av en digital.

Har du også babyplan? Legger ved bilde av mine, så kan du se. De er tatt 9, 10 og 11 dpo.Vis vedlegget 215885
Jeg ser strekene bedre i virkeligheten, men likevel ikke så godt at jeg ble overbevist. Var derfor jeg svidde av en digital.
Er babyplan ja. Slik din svakeste viser på bildet er dagens test hos meg i virkeligheten.
Gårsdagens er lik den sterkeste hos deg

Er babyplan ja. Slik din svakeste viser på bildet er dagens test hos meg i virkeligheten.
Gårsdagens er lik den sterkeste hos deg
Håper det testene som tuller med deg. Du vet at de kun skal trekke i 3 sek? Spør fordi jeg ikke var klar over det før i dag, hehe. Den siste er dermed egentlig den eneste gyldige.

Håper det testene som tuller med deg. Du vet at de kun skal trekke i 3 sek? Spør fordi jeg ikke var klar over det før i dag, hehe. Den siste er dermed egentlig den eneste gyldige.
Leste det. Men på siden til babyplan og på lappen som fulgte med så står det 15 sek. Så nå prøvde jeg det i kveld uten hell. Får prøve 3 sek i morgen. Men da blir det nok digital i tillegg

Leste det. Men på siden til babyplan og på lappen som fulgte med så står det 15 sek. Så nå prøvde jeg det i kveld uten hell. Får prøve 3 sek i morgen. Men da blir det nok digital i tillegg
Så rart, på mitt vedlegg sto det 3 sekund. Håper du får en positiv overraskelse i morgen!

Back
Topp