⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Jeg hadde super blenda i går. Og nå når testen er tørr så er det ikke tvil. Rosa og fin strek:-) tar nok en litt senere i dag også:-p digital i morgen :)

Gratulerer sååå mye med to streker!!! Hurra :-)

Så leit at så mange har fått TR :(
Sender bøtter med klemmer og satser på at spiren sitter neste pp! <3

Jubler ikke helt i dag heller altså.. i dag er streken så svak at jeg virkelig må legge godviljen til for å se den... :-/ blir kanskje ikke noen spire likevel da. Hmm..

10 DPO, 3 dager til IKM. Tok en test, ikke antydning til verken skyggestrek eller vanlig strek.

Ser forresten nå at testene jeg har ikke er sensitive. De kan registrere graviditet så tidlig som 1 dag ETTER forventet mens.. X-D haha!!
Får se om jeg tar en digital i morgen da.. men graviditeten er foreløpig avblåst

Ser forresten nå at testene jeg har ikke er sensitive. De kan registrere graviditet så tidlig som 1 dag ETTER forventet mens.. X-D haha!!
Får se om jeg tar en digital i morgen da.. men graviditeten er foreløpig avblåst
Har du også babyplan? Jeg leste også det i dag.

Jeg prøver å finne ut hvor sensitive mine strips er men finner det ikke ut noen steder :p

Jasså. Da jeg bestilte testene mine fra billigtester.no fikk jeg med en gratis g-test. Flott det. Den jeg fikk med var av typen som skal trekke til seg urin i 15 sekunder. So far, so good. Denne testen tok jeg før jeg begynte med femar for å utelukke graviditet (da femar skader evt. foster). Når jeg da skulle begynne å teste med g-tester, tenkte jeg ikke over at disse var annerledes enn den første. Tilfeldigvis skummet jeg gjennom vedlegget i dag, og der står det at testen kun skal trekke i 3 sek, IKKE 15 sekunder, og lord. I tillegg viser det seg at disse testene ikke er spesielt sensitive og skal i teorien først slå ut 1 dag etter Ikm. Da jeg testet i morges tenkte jeg derfor at alt håp var ute for denne pp. Ikke rart de andre fikk strek når jeg lot dem bade i konsentrert urin hele 12 sekund lengre enn de skulle. Men, jeg gikk jaggu strek i dag også :) sterkere enn de to andre til og med.
20170117_092234.jpg

Lengst til venstre er fra i dag. Bildet er tatt etter ca. 2 min og streken er råsa. 10dpo i dag (mulig 11). I morgen ryker det en digital. Trenger svar i tekst.

Jasså. Da jeg bestilte testene mine fra billigtester.no fikk jeg med en gratis g-test. Flott det. Den jeg fikk med var av typen som skal trekke til seg urin i 15 sekunder. So far, so good. Denne testen tok jeg før jeg begynte med femar for å utelukke graviditet (da femar skader evt. foster). Når jeg da skulle begynne å teste med g-tester, tenkte jeg ikke over at disse var annerledes enn den første. Tilfeldigvis skummet jeg gjennom vedlegget i dag, og der står det at testen kun skal trekke i 3 sek, IKKE 15 sekunder, og lord. I tillegg viser det seg at disse testene ikke er spesielt sensitive og skal i teorien først slå ut 1 dag etter Ikm. Da jeg testet i morges tenkte jeg derfor at alt håp var ute for denne pp. Ikke rart de andre fikk strek når jeg lot dem bade i konsentrert urin hele 12 sekund lengre enn de skulle. Men, jeg gikk jaggu strek i dag også :) sterkere enn de to andre til og med. Vis vedlegget 215787
Lengst til venstre er fra i dag. Bildet er tatt etter ca. 2 min og streken er råsa. 10dpo i dag (mulig 11). I morgen ryker det en digital. Trenger svar i tekst.
Hurra!! :-D

Øh. Jeg har mistet bruksanvisningen til billige-tester sine vanlige gtest-strimler.
Hvor lenge skal den dyppes i urin? :p

Back
Topp