Den går ut i fra antall dager etter el? Hvor mange dpo?
I morgen er 12 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den går ut i fra antall dager etter el? Hvor mange dpo?
I morgen er 12 dpo
Jeg hadde super blenda i går. Og nå når testen er tørr så er det ikke tvil. Rosa og fin strek tar nok en litt senere i dag også digital i morgen
Har du også babyplan? Jeg leste også det i dag.Ser forresten nå at testene jeg har ikke er sensitive. De kan registrere graviditet så tidlig som 1 dag ETTER forventet mens.. X-D haha!!
Får se om jeg tar en digital i morgen da.. men graviditeten er foreløpig avblåst
Har du også babyplan? Jeg leste også det i dag.
Ser forresten nå at testene jeg har ikke er sensitive. De kan registrere graviditet så tidlig som 1 dag ETTER forventet mens.. X-D haha!!
Får se om jeg tar en digital i morgen da.. men graviditeten er foreløpig avblåst
Ja, men ikke de vanlige grønne pakkene.Hvilke er babyplsn? Er det de fra billigtester.no?
Jepp kanskje jeg tar digital i morgen da? Hmm..Har du også babyplan? Jeg leste også det i dag.
Det står ikke nivå. Står kun at du kan teste dagen etter forventet mens x-D da er de jo ubrukelig x-DJeg prøver å finne ut hvor sensitive mine strips er men finner det ikke ut noen steder
Hurra!! :-DJasså. Da jeg bestilte testene mine fra billigtester.no fikk jeg med en gratis g-test. Flott det. Den jeg fikk med var av typen som skal trekke til seg urin i 15 sekunder. So far, so good. Denne testen tok jeg før jeg begynte med femar for å utelukke graviditet (da femar skader evt. foster). Når jeg da skulle begynne å teste med g-tester, tenkte jeg ikke over at disse var annerledes enn den første. Tilfeldigvis skummet jeg gjennom vedlegget i dag, og der står det at testen kun skal trekke i 3 sek, IKKE 15 sekunder, og lord. I tillegg viser det seg at disse testene ikke er spesielt sensitive og skal i teorien først slå ut 1 dag etter Ikm. Da jeg testet i morges tenkte jeg derfor at alt håp var ute for denne pp. Ikke rart de andre fikk strek når jeg lot dem bade i konsentrert urin hele 12 sekund lengre enn de skulle. Men, jeg gikk jaggu strek i dag også sterkere enn de to andre til og med. Vis vedlegget 215787
Lengst til venstre er fra i dag. Bildet er tatt etter ca. 2 min og streken er råsa. 10dpo i dag (mulig 11). I morgen ryker det en digital. Trenger svar i tekst.
På stavene fra bt står det hvertfall minst 10sek, er vel kanskje samme på strimlene?Øh. Jeg har mistet bruksanvisningen til billige-tester sine vanlige gtest-strimler.
Hvor lenge skal den dyppes i urin?
På stavene fra bt står det hvertfall minst 10sek, er vel kanskje samme på strimlene?