Hvis du lurer ligger det bruksanvisning til alle typene de selger på hjemmesiden dems. Superkjekt! [emoji4]Øh. Jeg har mistet bruksanvisningen til billige-tester sine vanlige gtest-strimler.
Hvor lenge skal den dyppes i urin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du lurer ligger det bruksanvisning til alle typene de selger på hjemmesiden dems. Superkjekt! [emoji4]Øh. Jeg har mistet bruksanvisningen til billige-tester sine vanlige gtest-strimler.
Hvor lenge skal den dyppes i urin?
Hvis du lurer ligger det bruksanvisning til alle typene de selger på hjemmesiden dems. Superkjekt! [emoji4]
Jeg innbiller meg at jeg har lest at de kan gi falsk negativ. Fordi det blir for mye. (Eller korrekt negativ hvis det er tilfelle). Men tipper de har lagt inn litt slingringsmonn.. jeg har verte utfordringer med noen av ebaytestene [emoji28][emoji23]Åh! Da skal jeg lete Takk!
Hva kan 'konsekvensen' være av å dyppe for lenge?
Jeg innbiller meg at jeg har lest at de kan gi falsk negativ. Fordi det blir for mye. (Eller korrekt negativ hvis det er tilfelle). Men tipper de har lagt inn litt slingringsmonn.. jeg har verte utfordringer med noen av ebaytestene [emoji28][emoji23]
Jeg har dyppet for lenge kort.? Har dyppet 10 sek, men ser på nett det står 15?Jeg innbiller meg at jeg har lest at de kan gi falsk negativ. Fordi det blir for mye. (Eller korrekt negativ hvis det er tilfelle). Men tipper de har lagt inn litt slingringsmonn.. jeg har verte utfordringer med noen av ebaytestene [emoji28][emoji23]
Oi, visste ikke at det fantes noen som skulle dyppes så kort:-o har bare brukt minst 10sek-tester men aldri prøvd annet enn et par fra ebay og bt sine wondfo staverBillige-tester.no selger vel både de som skal dyppes i 15 sekunder og de som skal dyppes i 3 sekunder?
Babyplan sine skal dyppes i 3 sekunder (og de er lite sensitive).
Oi, visste ikke at det fantes noen som skulle dyppes så kort:-o har bare brukt minst 10sek-tester men aldri prøvd annet enn et par fra ebay og bt sine wondfo staver
Usj, tror jeg holder meg til bt sine staver de jeg brukte at jeg fikk vite at datteren min var på vei,så de er jeg fornøyd medJa, babyplan-testene skal bare dyppes i 3 sek, og er veldig lite sensitive. De gir også skyggestreker Skygg unna, sier bare jeg!
Usj, tror jeg holder meg til bt sine staver de jeg brukte at jeg fikk vite at datteren min var på vei,så de er jeg fornøyd med
Er nok skyggestrek jeg har fått.. en veldig sterk en... men har dyppet i 10 sek da. Og på arket som fulgte med står det 15 sek..? :-/Ja, babyplan-testene skal bare dyppes i 3 sek, og er veldig lite sensitive. De gir også skyggestreker Skygg unna, sier bare jeg!
Kanskje jeg skal ta digital i morgen da? Føler liksom testene ikke er helt blenda, men ikke en strek heller lengerJeg har også brukt de, og hadde én babyplan-test som jeg brukte ca fire dager etter at jeg først testet positivt. Hadde også testet positivt med digital, også viste babyplan sin såvidt en strek jeg måtte myse for å se! Visste ikke at disse testene suger, så jeg trodde jeg hadde mistet. (Mistet to dager senere, og testet superpositivt på en wondfo fire dager ETTER at jeg mistet)
Kanskje jeg skal ta digital i morgen da? Føler liksom testene ikke er helt blenda, men ikke en strek heller lenger
Prøver digital i morgen da. Skal ligge i badekaret og deppe i kveld. Forberede meg på det verste.Om det er babyplan-test ville jeg ikke stolt på styrken på streken.. Altså, prøv en digital! Har masse sånne babyplan-tester liggende, vurderer å kaste de. Håper virkelig det er din tur nå!
Prøver digital i morgen da. Skal ligge i badekaret og deppe i kveld. Forberede meg på det verste.
Har du et bilde som viser testen nærmere?
Så dere teste-tolkere, hva tror dere? Jeg skeptisk til ebay-testen, men tok først en og på den kom ikke kontrollstreken opp. Jeg testa nå i ettermiddag etter mange tørre timer og tror jeg er 9 dpo, så det er grisetidlig, men har jeg tester liggende må de jo testes ut [emoji23]
For noe møkk!Uff det var AKKURAT sånn det var da jeg tok den dumme babyplan-testen. Hadde jeg tatt en wondfo-test hadde jeg ikke vært bekymra i det hele tatt. Var også hos legen og målte hcg, som viste normal stigning. Det var kun babyplan-testen som ga svakt utslag <3
At jeg mistet senere hadde ikke noe med den svake babyplan-testen. Økte jo i hcg til jeg var ferdig med å blø.
Ikke som jeg tok da. Men når det er svaret til en med ditt testesyn så er den negativ, tenker jeg [emoji23][emoji23]Har du et bilde som viser testen nærmere?