⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Gir litt opp selv om tr fortsatt ikke har kommer her! Hjelp ikke å hilse på en 3 dager gammel baby i går :/ <3
ImageUploadedByBV Forum1484563127.423773.jpg
ImageUploadedByBV Forum1484563139.960315.jpg

Eg hadde UL hver 3/4 uke. Mot slutten var det vel hver 2 uke, men blei satt igang en mnd før termin, så gikk glipp av siste innspurten :P
Den ordinære oppfølgingen er eg ikkje 100% fornøyd med, da eg synes det er for lenge mellom hver kontroll. Men gravidoppfølgingen er bra, og det er det viktigste for øyeblikket.

Gratulerer med positiv test forresten!! :) Håper det går vår vei og at vi fullfører i september -17. Hadde vært fint med en dia type 1 og dele erfaringer med underveis :)

Eg hadde UL hver 3/4 uke. Mot slutten var det vel hver 2 uke, men blei satt igang en mnd før termin, så gikk glipp av siste innspurten [emoji14]
Den ordinære oppfølgingen er eg ikkje 100% fornøyd med, da eg synes det er for lenge mellom hver kontroll. Men gravidoppfølgingen er bra, og det er det viktigste for øyeblikket.

Gratulerer med positiv test forresten!! :) Håper det går vår vei og at vi fullfører i september -17. Hadde vært fint med en dia type 1 og dele erfaringer med underveis :)
Jeg skal spise superlim så spiren henger fast x-D haha! Godt jeg koste meg i helga for nå er det hjem og tømme kjøleskapet og starte strengt kosthold. :-/

Åååh. IKM på fredag (senest). Skulle ikke teste før, fant jeg ut.
Nå har jeg plutselig veldig lyst til å ta en!

Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke teste før fredag. Ikm først på søndag tror jeg. Men altså, det klør i fingerne...

Er 10 dpo.
Takker ikke så høyt enda. Må få en til positiv før jeg jubler :)

Ok. Jeg er som sagt 9 DPO, så synes det er litt tidlig.. Og jeg kan jo like godt vente til fredag? Hehe..

Det skjønner jeg! Håper spiren sitter der den skal, og holder seg der! :)

Ok. Jeg er som sagt 9 DPO, så synes det er litt tidlig.. Og jeg kan jo like godt vente til fredag? Hehe..

Det skjønner jeg! Håper spiren sitter der den skal, og holder seg der! :)
Jeg hadde super blenda i går. Og nå når testen er tørr så er det ikke tvil. Rosa og fin strek:-) tar nok en litt senere i dag også:-p digital i morgen :)

Back
Topp