Gomp85
Glad i forumet
Gratulerer!! Så gøy!!Herregud!! Jeg har fått 2 streker!!!! Klarer ikke å få bilde av den, men det er 2 streker der!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!! Så gøy!!Herregud!! Jeg har fått 2 streker!!!! Klarer ikke å få bilde av den, men det er 2 streker der!!!
Herregud!! Jeg har fått 2 streker!!!! Klarer ikke å få bilde av den, men det er 2 streker der!!!
Herregud!! Jeg har fått 2 streker!!!! Klarer ikke å få bilde av den, men det er 2 streker der!!!
Håper håperNå skal bare lille spiren klore seg godt fast! Håper sterkene bare vokser seg tydeligere og finere nå! Jeg har trua!!
Takk <3 våger ikke Juble helt enda, men lovet godt foreløpigGratulerer så mye! Det fortjente du nå glad på dine vegne!!
Haugesund
Jeg skal spise superlim så spiren henger fast x-D haha! Godt jeg koste meg i helga for nå er det hjem og tømme kjøleskapet og starte strengt kosthold. :-/Eg hadde UL hver 3/4 uke. Mot slutten var det vel hver 2 uke, men blei satt igang en mnd før termin, så gikk glipp av siste innspurten [emoji14]
Den ordinære oppfølgingen er eg ikkje 100% fornøyd med, da eg synes det er for lenge mellom hver kontroll. Men gravidoppfølgingen er bra, og det er det viktigste for øyeblikket.
Gratulerer med positiv test forresten!! Håper det går vår vei og at vi fullfører i september -17. Hadde vært fint med en dia type 1 og dele erfaringer med underveis
Fantastisk, Glad Sau!! Har fulgt litt med og håpet for deg!! [emoji1][emoji173]Herregud!! Jeg har fått 2 streker!!!! Klarer ikke å få bilde av den, men det er 2 streker der!!!
Takk håper på sterkere tester i dagene som kommerFantastisk, Glad Sau!! Har fulgt litt med og håpet for deg!! [emoji1][emoji173]
Jeg har ikm på fredag ;-)Åååh. IKM på fredag (senest). Skulle ikke teste før, fant jeg ut.
Nå har jeg plutselig veldig lyst til å ta en!
Huff *klemme på*Det kom tanta :/
Jeg har ikm på fredag ;-)
Er 10 dpo.Hvor mange DPO var du når du fikk positiv test?
Gratulerer så mye forresten Usikker på om jeg har sagt det.
Er 10 dpo.
Takker ikke så høyt enda. Må få en til positiv før jeg jubler
Jeg hadde super blenda i går. Og nå når testen er tørr så er det ikke tvil. Rosa og fin strek tar nok en litt senere i dag også digital i morgenOk. Jeg er som sagt 9 DPO, så synes det er litt tidlig.. Og jeg kan jo like godt vente til fredag? Hehe..
Det skjønner jeg! Håper spiren sitter der den skal, og holder seg der!