⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Ja. Oppfølging her på vestlandet er ikke akkurat kjent for å være på topp... jeg hadde annenhver uke siste mnd av svangerskapet. Sånn ellers var det hver 4-5 .. neste gang skal jeg forlange mer...

Det bør du absolutt gjøre.. kanskje det har noe med å gjøre at her er et lite sykehus.. alle med insulinkrevende diabetes må til et annet sykehus. Derfor kanskje ekstra streng kontroll? Jeg var livredd for å få over 6 på hba1c.. for da måtte jeg bytte sykehus. Og veldig mange mil reisevei (timesvis)

Det bør du absolutt gjøre.. kanskje det har noe med å gjøre at her er et lite sykehus.. alle med insulinkrevende diabetes må til et annet sykehus. Derfor kanskje ekstra streng kontroll? Jeg var livredd for å få over 6 på hba1c.. for da måtte jeg bytte sykehus. Og veldig mange mil reisevei (timesvis)
Haugesund er et lite sykehus, men alt for mange pasienter. De har både dia og svangerskaps dia på 2 leger. En dag i uken. Så mye venting og veldig korte samtaler når man først er hos legen.

Hvor ofte fikk du ul? Her fikk vi hver 8 uke ca

Fikk en sikkelig svak strek i dag! Aldri fått tidligere når jeg har testet med de samme testene! Må vel bare prøve med ny test i morgen da! Spent
ImageUploadedByBV Forum1484545483.703569.jpg

9 DPO, 4 dager til IKM.
Rimelig sikker på at jeg ikke er gravid. Tempen har sunket veldig (jeg har ikke målt lenge, men uansett), og jeg kjenner ikke på noe.

Men jeg får ikke laste opp bilder her inne... hvorfor?! Har prøvd med snap bilde også pga oppløsning, men funker ikke..

Fikk en sikkelig svak strek i dag! Aldri fått tidligere når jeg har testet med de samme testene! Må vel bare prøve med ny test i morgen da! Spent Vis vedlegget 215644
Åh, så spennende! [emoji1] Må innrømme at jeg sliter med å se noe på bildet, men det gjør jeg alltid [emoji23] Håper på fin stigning i strekstyrke fremover! [emoji4]

Ja! [emoji173] gratulerer [emoji173]Blir det oktober baby?
Ta skjermbilde av snapen din eller klipp bilde mindre. Det måtte jeg
Blir september baby hvis testene fortsetter slik :-) våger ikke å takke for gratulasjon helt enda :-p
Har prøvd med skjermbilde. Skal prøve å klippe også:-) takk for tips

Blir september baby hvis testene fortsetter slik :) våger ikke å takke for gratulasjon helt enda :p
Har prøvd med skjermbilde. Skal prøve å klippe også:) takk for tips
Prøv det
Jeg har forløpig termin 1. Oktober.. Er helt alene

Back
Topp