⭐️ IKM uke 24 2018 ⭐️

Jeg tror verken mine egne øyner eller noe som helst jeg nå...Positiv på alle tre testene, jeg måtte bare svi av alle jeg hadde fordi det var så himla gøy å endelig se en positiv g-test her i hus også:):):D:D Men den rfsu-testen ser jo negativ ut på bildet her og, men den er tydelig positiv i virkeligheten....Rare de der rfsu-testene....Jeg følte jeg aldri skulle komme i mål med dette men så var det vår tur også:rolleyes:;) IKM er nå på mandag. Godt å ikke måtte ha gjensyn med den på leeeeeenge:happy093:greet025

Men, jeg håper virkelig at dere andre her også kommer like etter:Heartred:Heartpink Det unner jeg dere sååå alle sammen... Stå på og hold ut, jeg heier dere i mål damer:Heartbigred:love7
Gratulerer så mye :smiley-bounce016

Sitter hjemme aleine og spiser masse sjokolade i kveld [emoji23] sliten etter mye å gjøre på jobb siste tida og tror heller ikke prøvinga gir resultat....

Er et helvete denne runden. Hadde helt glemt at jeg ikke hadde EL-tester i hus, syklusen forrige gang var helt føkka (kom 4 dager for tidlig) og bare stress. Så nå sitter jeg her og lurer på om EL har vært, kommer eller uteblir. Er på CD17 så den BØR jo ha vært, men siden mensen kom for tidlig, så er jeg på EL dagen i følge min gamle, normale syklus. Sexlysten er på bånn etter altfor mange aksjeinnlegg siste uken, men vet ikke om jeg tør sjanse på at den har vært? Har normalt veldig få symptomer på EL.
*frustrert frue*

Whaaaaat? Er under en uke (tror jeg) siden EL, men etter middag da jeg var på do kom det blod på papiret... tok på meg et bind, neste gang jeg var på do var det kommet noen få dråper i bindet, men ingenting på papiret...
hatt litt murring I dag, men mens skal da vel ikke komme når det bare er 3 uker siden sist.. det får da være måte på..

Kanskje en festblødning? [emoji1]

Jeg tror verken mine egne øyner eller noe som helst jeg nå...Positiv på alle tre testene, jeg måtte bare svi av alle jeg hadde fordi det var så himla gøy å endelig se en positiv g-test her i hus også:):):D:D Men den rfsu-testen ser jo negativ ut på bildet her og, men den er tydelig positiv i virkeligheten....Rare de der rfsu-testene....Jeg følte jeg aldri skulle komme i mål med dette men så var det vår tur også:rolleyes:;) IKM er nå på mandag. Godt å ikke måtte ha gjensyn med den på leeeeeenge:happy093:greet025

Men, jeg håper virkelig at dere andre her også kommer like etter:Heartred:Heartpink Det unner jeg dere sååå alle sammen... Stå på og hold ut, jeg heier dere i mål damer:Heartbigred:love7

Gratulerer!! [emoji322][emoji173]️

Gratulerer så mye [emoji1][emoji173]️

Gratulerer håpefull! Jeg sitter med murringer, ømme brystvorter og litt ryggverk 6ish dpo. Håper dette er bra tegn!

4 dpo. Tviler på at dette går. Har ikke hatt mensen igjen etter MA’en og det er noe som ser ut som en polypp på livmorslimhinnen min (mulig det også er rester etter MA). Tviler på at egget fester seg om det er blitt befruktet [emoji22]

Tester fortsatt positiv på gtester. Hcg var 19 på tirsdag. Tester på nytt i morgen. Tipper den er negativ nå. Det hadde vært fint. Så fester nytt egg seg i morgen også stiger den igjen. Lov å håpe likevel? Tross overveiende sannsynlighet for at det ikke går...

Litt av en tålmodighetsprøve dette her...

Er i samme situasjon som deg. MA i mai oppdaget 11+3 og fosteret hadde sluttet å utvikle seg siste uken. Ikke hatt mensen ennå, 4 uker siden utskrapning på tirsdag som kommer. Testet svaaakt positiv ennå på tirsdag, så nå håper jeg den bare blir sterkere igjen, selv om sannsynligheten kanskje ikke er så stor. Hadde vel egentlig tenkt å vente med å prøve til etter jeg fikk første mens, men fikk lagt inn noen aksjer rundt da det kan virke som jeg hadde EL, så lov å håpe at man er en av de som blir raskt gravide igjen etter MA.

Lykke til :D

Gratulerer!!! Skal jeg bare sette deg opp på gravid da :)

Tok to tester tidligere i formiddag og One step testen er blenda hvit, men Babyplan ser ut til å vise en ultra svak strek...Hvordan kan jeg tolke dette? :nailbiting: Hørte noen sa at one step er mindre sensitiv, og håper det er tilfellet og at det er noe fint på gang :smiley-angelic001

1d112323-c4a5-4666-9000-2cdea93cf338-jpeg.261690

a20a1870-3580-4c5c-b03c-e28e1d52fb70-jpeg.261691

Tok to tester tidligere i formiddag og One step testen er blenda hvit, men Babyplan ser ut til å vise en ultra svak strek...Hvordan kan jeg tolke dette? :nailbiting: Hørte noen sa at one step er mindre sensitiv, og håper det er tilfellet og at det er noe fint på gang :smiley-angelic001

1d112323-c4a5-4666-9000-2cdea93cf338-jpeg.261690

a20a1870-3580-4c5c-b03c-e28e1d52fb70-jpeg.261691
Bare se bildet jeg la ut, dette er alle 10mlu. Tatt på samme urin, de to svake er onestep og den mørke er make sure.
Vis vedlegget 261587

Er i samme situasjon som deg. MA i mai oppdaget 11+3 og fosteret hadde sluttet å utvikle seg siste uken. Ikke hatt mensen ennå, 4 uker siden utskrapning på tirsdag som kommer. Testet svaaakt positiv ennå på tirsdag, så nå håper jeg den bare blir sterkere igjen, selv om sannsynligheten kanskje ikke er så stor. Hadde vel egentlig tenkt å vente med å prøve til etter jeg fikk første mens, men fikk lagt inn noen aksjer rundt da det kan virke som jeg hadde EL, så lov å håpe at man er en av de som blir raskt gravide igjen etter MA.

Lykke til :D

Hei! Det var veldig likt og! For meg er det 4 uker siden neste søndag. Hadde medisinsk abort. Var også i uke 12. Er også født i 89 og fra Oslo [emoji4]

Vet du når du hadde eggløsning? Jeg er ikke helt sikker på om jeg har hatt. Jeg fikk første ordentlige negative g-test i dag.

Etter forrige MA så var syklusen min forsinket med en uke. Så mulig den kommer denne helgen... ‍♀️

Fortsatt blødning, dag NR 2 nå. Men er små mengder, så vet sannelig ikke om det er mens eller festeblødning. Må nesten bare vente og se!

Fortsatt blødning, dag NR 2 nå. Men er små mengder, så vet sannelig ikke om det er mens eller festeblødning. Må nesten bare vente og se!
Har aldri hatt festeblødning men håper at du har det nå [emoji120]

Hei! Det var veldig likt og! For meg er det 4 uker siden neste søndag. Hadde medisinsk abort. Var også i uke 12. Er også født i 89 og fra Oslo [emoji4]

Vet du når du hadde eggløsning? Jeg er ikke helt sikker på om jeg har hatt. Jeg fikk første ordentlige negative g-test i dag.

Etter forrige MA så var syklusen min forsinket med en uke. Så mulig den kommer denne helgen... ‍♀️

Ja, det var veldig mye likt:wideyed: har du hatt to MA? Uff :(
Ikke testet etter EL da jeg tenkte at HCG som fortsatt har vært i kroppen kanskje ville tulle med EL-testene uansett, så aner ikke når den var egentlig. Men hadde litt symtomper på det i tillegg til at jeg har fulgt med på hvilepulsen min i syklusene før og pleid å få en veldig dropp i pulsen ved eggløsning, noe jeg hadde forrige tirsdag, så trooor kanskje det var da:rolleyes: da er jeg 10 dpo i tilfelle i dag, men tenkte egentlig å holde meg med testing (hvis jeg klarer) til neste uke hvertfall! Tørr ikke håpe helt!

Har du testet etter EL?

Ja, det var veldig mye likt:wideyed: har du hatt to MA? Uff :(
Ikke testet etter EL da jeg tenkte at HCG som fortsatt har vært i kroppen kanskje ville tulle med EL-testene uansett, så aner ikke når den var egentlig. Men hadde litt symtomper på det i tillegg til at jeg har fulgt med på hvilepulsen min i syklusene før og pleid å få en veldig dropp i pulsen ved eggløsning, noe jeg hadde forrige tirsdag, så trooor kanskje det var da:rolleyes: da er jeg 10 dpo i tilfelle i dag, men tenkte egentlig å holde meg med testing (hvis jeg klarer) til neste uke hvertfall! Tørr ikke håpe helt!

Har du testet etter EL?

Jeg har hatt 3 [emoji174]

Ja, jeg har testet, men det var ikke noe vits. Hcg fucka med de så de slo ut i en uke i strekk.
Så ble de negative og nå ser det ut som de blir positive igjen. Tipper jeg får positiv eggløsningstest i morgen, men trodde jeg hadde symptomer forrige helg. Så har egentlig ikke peiling! ‍♀️

Hadde egentlig vært digg å bare få mensen så jeg kan starte fra scratch. Svir av så sykt mange tester og aner ikke hvordan noe ligger an [emoji85]

Hold meg oppdatert da! Håper testen blir sterkere!

Back
Topp