⭐️ IKM uke 24 2018 ⭐️

Melder meg inn her. Hadde trolig EL i går. Pp 3 (etter 2 MA på rad) - B1 - EL 03.06 - IKM 17/18.06.

Er ikke sikker jeg hadde EL pga. lave hcg verdier, men kom slim og hatt andre symptomer så satser på at det var det! Skal til gyn i morgen så får nok svar da!

Krysser alt jeg har for en sen februarbaby!
 
Fråga: Kan kvalme være tegn på el? Akutt kvalm/uggen og dette når vi burde legge inn aksjer. Har ikke tester i hus så alt går på magefølelsen her.

Livet assa...
 
Hei! Dersom det bare er 3 dager siden befruktning er det nok litt tidlig med symptomer, dessverre. Hvis det har gått lenger tid så kan det være mulig. Vonde pupper er ofte et resultat av hormonet progesteron. Progesteron nivået i kroppen stiger rett etter eggløsning og frem til mens, evt fortsetter å stige dersom du er gravid. Vonde pupper kan derfor være et symptom på begge deler. Forskjellen for meg når jeg har vært gravid har alltid vært veldig følsomme brystvorter - sånn at det kribler og nesten gjør vondt bare de er eksponert. Når de bare er ømme og tunge så er det vært mensen som kommer.

Forbrenning/stoffskifte øker ikke før rundt uke 7. At du er mer sulten kan det derfor være hundrevis av årsaker til!

Føler meg litt kjip som melder om dette. Håper på dine vegne at de likevel er graviditetssymptomer. Alle er forskjellige! Masse, masse lykke til [emoji173]️
Hei! Du er ikke kjip, jeg er bare glad for at noen gidder å svare [emoji16]
Ja, det er nok litt tidlig. Klarer nok å tenke på meg en del symptomer også, og jeg er nok mer obs på kroppen min enn vanlig. Får vente noen dager til, og så teste :)
Har du tips til gode tester? ser at noen at RFSU-strimlene er dårlige... og det er jo selvfølgelig de jeg har kjøpt [emoji23]
 
Hei! Du er ikke kjip, jeg er bare glad for at noen gidder å svare [emoji16]
Ja, det er nok litt tidlig. Klarer nok å tenke på meg en del symptomer også, og jeg er nok mer obs på kroppen min enn vanlig. Får vente noen dager til, og så teste :)
Har du tips til gode tester? ser at noen at RFSU-strimlene er dårlige... og det er jo selvfølgelig de jeg har kjøpt [emoji23]

Enig i at RFSU sine er dårlige. Jeg liker best CB early. Den er selvsagt dyrest også

Lykke til! ❤️
 
Hei! Du er ikke kjip, jeg er bare glad for at noen gidder å svare [emoji16]
Ja, det er nok litt tidlig. Klarer nok å tenke på meg en del symptomer også, og jeg er nok mer obs på kroppen min enn vanlig. Får vente noen dager til, og så teste :)
Har du tips til gode tester? ser at noen at RFSU-strimlene er dårlige... og det er jo selvfølgelig de jeg har kjøpt [emoji23]
Liker Babyplan sine tidlig tester, gjerne de som er i strimmel. Rimelige og kjøpes på nett. Pga. verdens tregeste postgang må man regne litt tid på levering, ca. 1 uke. Så bestill nå :) Både bestilt på https://billige-tester.no og på babyplan sine egne sider.
 
Hei! Dersom det bare er 3 dager siden befruktning er det nok litt tidlig med symptomer, dessverre. Hvis det har gått lenger tid så kan det være mulig. Vonde pupper er ofte et resultat av hormonet progesteron. Progesteron nivået i kroppen stiger rett etter eggløsning og frem til mens, evt fortsetter å stige dersom du er gravid. Vonde pupper kan derfor være et symptom på begge deler. Forskjellen for meg når jeg har vært gravid har alltid vært veldig følsomme brystvorter - sånn at det kribler og nesten gjør vondt bare de er eksponert. Når de bare er ømme og tunge så er det vært mensen som kommer.

Forbrenning/stoffskifte øker ikke før rundt uke 7. At du er mer sulten kan det derfor være hundrevis av årsaker til!

Føler meg litt kjip som melder om dette. Håper på dine vegne at de likevel er graviditetssymptomer. Alle er forskjellige! Masse, masse lykke til [emoji173]️
Jeg liker også å tenke at jeg har symptomer men,har vært gravid 5 ganger og kan se at ikke før dag før ikm jeg kunne sa at noe var annerledes,bare at jeg hadde ikke spotting før ikm. Håper at jeg er gravid nå men prøver å teste ikke [emoji4]
 
Enig i at RFSU sine er dårlige. Jeg liker best CB early. Den er selvsagt dyrest også

Lykke til! [emoji173]️
Jeg har rfsu også [emoji4] men det er ok,aldri har fått skygge men jeg hater dem pga masse ganger fikk negativ(lang prøver). Har også make sure for første gang.
 
Endelig tilbake på forumet! Har vært dagevis uten nett, nå som det var midt i prøvingen!!, makan!
Siden sist: Jeg testet etter EL, uten å få positiv... etter onsdag gidda jeg ikke teste mer, men la inn aksjer fredag og lørdag. Forhåpentligvis har EL vært i helga, og jeg teller nå dager mot ikm!
 
Dårlig med aksjer etter forventet El så ikke de store forhåpningene.... [emoji57]
 
Takk! Jeg klarer jo ikke slutte å tenke på det.. sjekker appen min flere ganger om dagen.. «ja, fortsatt 9 dager til forventet mens ja..» samtidig får jeg jo veldig mange symptomer med en gang jeg kikker inn her.. «ja, jo, var det er lite stikk i livmora? Fester egget seg nå? Heiaheia, kryp godt inn!» og da er det godt å ikke være alene i å bli gal. Dette er nok den minst effektive dagen på jobb noen gang.
Vi har alle vært der, og er vel der fremdeles med å tyde tegn og kjenner litt etter. Man kommer inn i en boble når man er prøver syns jeg, mye som skjer og tanker som spinner rundt :)
 
Fråga: Kan kvalme være tegn på el? Akutt kvalm/uggen og dette når vi burde legge inn aksjer. Har ikke tester i hus så alt går på magefølelsen her.

Livet assa...
Det kan være det. Jeg var kvalm i dagene rundt EL denne pp, og har vært det av og til før under EL.
 
8 dpo og blenda test. Men fortsatt tidlig [emoji5]
 
6 dpo og overbevist om at dette ikke ble min pp. Ømme bryst som under pms, små stikk nederst i magen, akkurat som under pms. Hissig- heeeelt typisk pms. Æsj! 8 dager til tanta dukker opp, så får vel bare vente på henne. :(
 
Vi har alle vært der, og er vel der fremdeles med å tyde tegn og kjenner litt etter. Man kommer inn i en boble når man er prøver syns jeg, mye som skjer og tanker som spinner rundt :)
Får tro det. Fortsatt uggen, så får vel prøve å legge inn aksjer i kveld også. Da har vi annenhver dag siden CD10, noe som bør være innenfor....Sitter den ikke da så sitter den ikke i det hele tatt :p
 
Back
Topp