Positiv eller??? [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende daHei!
Prøver å gjøre meg kjent her inne
Jeg er 11 dager dpo i dag (torsdag), iflg Fertility friend og EL strips tester. Jeg har lang syklus, 36 dager, men denne gangen har appen justert seg til at jeg(kanskje) er på 34 dager.
Første prøveforsøk!
Går med stikking på venstre side og mensmurring, men er forberedt på at jeg kan ha PMS plager. De to siste syklusene har jeg ikke hatt denne følelsen, men for tre sykluser siden, da jeg sluttet på p-piller hadde jeg lignende lutealfase . Prøver derfor ikke å bli for spent!
Ikke helt endaPositiv eller??? [emoji2]![]()
EL kan ha vært, at du har en kort LH topp som ikke vises på testene. Eller så er den ikke kommet enda. Og det at du har nå begynt få el-slim ville jeg ha trodd at du kanskje ikke har hatt EL enda. Fortsett å teste og legge inn aksjerFørst; jeg vet at ingen av de er positive..Det jeg lurer på er om det har noe å si at CD 12 er den sterkeste og så blir de mindre sterke igjen? Kan det da være at EL har vært? Eller kan det være at den fortsatt kommer? På CD 12 kjente jeg ingenting, men på CD 13 fikk jeg eggløsningsslim og litt verk i rygg og eggstokker (kjennes det ut som). Fortsatt slik i dag på CD 14.
Om EL har vært har vi vel truffet likevel? La inn aksjer på CD 8, 10, 12 og 13. Men om den ikke har vært bør vi jo fortsette med aksjer... Vanskelig dette, hehe. Tok også CB digital på cd 13 og cd 14, men ingen utslag.Vis vedlegget 232426
Det kan jo hende at du har en kort lh topp som ikke kommer med på testene. Men blir testene sterkere så kan det jo hende at du ikke fikk EL på lørdag som gyn mente. Fortsett å test.Blir ikke klok på denne testinga. Har testet hver dag denne gangen, men Mine blir aldri sterke, kun svak strekt. selv om gyni mente jeg fikk el på lørdag. Babycompen viste el man/tirs. Idag fikk jeg noe sterkere strek på strimmel.. hvem skal jeg stole på??
også lurte jeg på om det er noen som responderer dårlig på el tester?
Tok en ny el-test nå, denne er vel positiv?![]()
![]()
Ikke helt enda, men ikke langt unnaVis vedlegget 232453Vis vedlegget 232455
Hva tenker dere nå, da? Er denne positiv? Cb digital gir ikke utslag..
negativ el test i kveld men den var sterk i dag tidlig Cb sier fortsatt ikke økning.Ikke helt enda, men ikke langt unna![]()
Vanskelig å si...Cb sier fortsatt ikke økning.
Tok ny strimmeltest på kvelden ( øverste er den siste)
Vis vedlegget 232508
Er de lik eller er den øverste svakere? Har ikke flere strimler og cb gir jo ikke utslag...
Vis vedlegget 232561
Der fikk jeg endelig smiley, på cd 15. Så da er det slik at EL er innen 36 timer eller hva det er? Vi har lagt inn aksjer tre dager på rad nå, men da burde vi vel legge inn aksjer i kveld og i morgen også da?