Den er jo sterkere enn kontrollstreken så vil si detHei. Her er min endelige positive el-test. Den er positiv ikke sant?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jo sterkere enn kontrollstreken så vil si detHei. Her er min endelige positive el-test. Den er positiv ikke sant?
![]()
Er dårlige eBay tester men tenkte jeg må vel bruke dem opp. Har alltid vært svak farge på dem. Men hvordan er det når testen er blitt positiv så har jeg eggløsning i løpet av de neste timene eller dagene?Den er jo sterkere enn kontrollstreken så vil si detSelv om strekene er svake i farge.
Etter positiv test så er EL mellom 24-36 timer tror jeg det var. Eller når testen er negativ igjen.Er dårlige eBay tester men tenkte jeg må vel bruke dem opp. Har alltid vært svak farge på dem. Men hvordan er det når testen er blitt positiv så har jeg eggløsning i løpet av de neste timene eller dagene?
Så bare fortsette å teste og do the babydance Mannen blir happy[emoji175]Etter positiv test så er EL mellom 24-36 timer tror jeg det var. Eller når testen er negativ igjen.
Det er det man skal gjøre daSå bare fortsette å teste og do the babydance Mannen blir happy[emoji175]
De skal øke i styrke ja. Bare fortsett å test, det nærmer seg nok sikkertNå har jeg tatt eggløsningstester siden cd 6, er idag på cd 12 og alle strekene er like svake. Er dette vanlig/uvanlig? Skal de øke i styrke nærmere eggløsning?
Ikke positiv enda.Hva tenker dere om denne? Har vært lik i 2 dager nå. 10 dager siden SA. Litt økt utflod, men ikke helt EL slim. Pleier å få en del av det ved EL, men kan ko hende kroppen er litt merkelig etter SA.. Vis vedlegget 232316
Skjønner ingenting jeg.. tre dager på rad hadde jeg tester identisk til denne, så i dag, er den svakere. Sluttet å blø etter SA først for fem dager siden, så kan ikke ha gått glipp av EL heller?? Graviditetstestene har vært negative siden mandag...Hva tenker dere om denne? Har vært lik i 2 dager nå. 10 dager siden SA. Litt økt utflod, men ikke helt EL slim. Pleier å få en del av det ved EL, men kan ko hende kroppen er litt merkelig etter SA.. Vis vedlegget 232316
Vil si at den ikke er langt unna positivHva tenker dere damer om denne testen? Har ikke holdt meg i 2 timer og drikket litthar i tillegg mye smerter i høyre eggstokk og el slim
![]()
Kan jo hende den ikke er helt i gang igjen etter SA. Ville ha fortsett å teste å se.Skjønner ingenting jeg.. tre dager på rad hadde jeg tester identisk til denne, så i dag, er den svakere. Sluttet å blø etter SA først for fem dager siden, så kan ikke ha gått glipp av EL heller?? Graviditetstestene har vært negative siden mandag...
Og i dag kom det masse slim, som en slags "propp" og så ikke noe særlig mer. Jeg har pleid å ha jevnt med en del EL slim i 3 dager før EL.. tror kroppen er helt på bærtur etter SA![]()
WohoVil si at den ikke er langt unna positiv![]()

Lykke til og spennende å se hvordan testene blir. Håper du snart er i dpo-landWohoblir nok lagt noen aksjer de neste dagene
blir spennende å se i morgen tidlig og kveldens tester da
![]()
Håper jeg åLykke til og spennende å se hvordan testene blir. Håper du snart er i dpo-land![]()
første pp jeg tester ordentlig
men når testen er negativ igjen regnes det som første dpo dag?Spennende å prøve noe nyttHåper jeg åførste pp jeg tester ordentlig
men når testen er negativ igjen regnes det som første dpo dag?