Ble ikke så mange spennende dager, tr har dukket oppmen men, bedre lykke neste gang får man håpe
![]()
Uff da
Neste runde blir din vet du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke så mange spennende dager, tr har dukket oppmen men, bedre lykke neste gang får man håpe
![]()
Neste runde blir din vet du
EL var nok søndag kan jeg tenke megFikk jo positiv test lørdag og negativ igjen søndagen, kan jeg tenke at el har vært i løpet av søndagen eller i går?![]()
EL var nok søndag kan jeg tenke meg![]()

Uff daNeste runde blir din vet du
![]()

Takk
Hvordan ligger du ann i syklusen din da? Har du troen på at det har klaffet?(beklager hvis du har skrevet det tidligere til andre, men jeg har ikke lest så nøye igjennom alt her
)

Happy humpingblir vel ikke noe mer positiv enn denne?? [emoji4][emoji4] er vel bare og legge inn aksjer de neste 24-36 timene? [emoji85]![]()
Tror jeg fikk el søndagen eller i går da el testen var negativ på søndag, så da er jeg vel 1 eller 2 dpo
Vi har lagt inn aksjer annenhver dag siden tr men fikk ikke lagt inn noe søndagen eller i går fordi vi kom hjem fra syden og full arbeidsdag i går som gjorde meg så sliten, så om det klaffet tør jeg ikke fundere på ennå, men håper selvfølgelig at aksjene overlevde fra lørdagen![]()
Oi oi, så spennende dakrysser fingrene med deg og håper at aksjene fra lørdagen har overlevd
![]()

Takk for det
Jeg prøver å ikke tenke for mye på om jeg kjenner noe annerledes og bare leve som vanlig, men det er ikke så lett ![]()

Ville trodd det var noen dager til EL i forhold til at streken ikke er så sterk. Men kan jo hende du plutselig får en mye sterkere strek også, at du får et hopp i LH økningen. Noen går fra svake til plutselig sterk, og noen ser en svak økning.![]()
Hvordan tolker dere denne? EL på vei like rundt svingen, eller vanlig langt-ifra-EL-test? Er på CD20. Appen forventer EL på søndag. Lange sykluser.
Denne er positiv jaEr denne positiv?
CD11 i dag.
Woho!Denne er positiv ja![]()