⭐️ ~ Eggløsningstestene våre September 2017 ~ ⭐️

Fikk jo positiv test lørdag og negativ igjen søndagen, kan jeg tenke at el har vært i løpet av søndagen eller i går? :)

Vi har lagt inn aksjer annenhver dag siden tr og fikk jo positiv el test lørdagen og negativ igjen søndag ( er det ikke da mellom 12 - 36 timer til faktisk el fra man får positiv test? ), men den søndagen og heller ikke mandagen i går fikk vi lagt inn noe :( det ble mye reise søndagen hjem fra kypros og fult opp med første jobbdag etter ferie i går så da var jeg så sliten...

Nå føler jeg ikke har noe sjangse denne pp om el kom mandagen i går... Har lest at under gide forhold kan sædceller leve i fem dager men de lever som regel i bare 24 timer, så da er det vel ingen sjangse for at de klarte å overleve fra lørdag til mandag ? 

Vi som hadde vært så flinke men så gikk de to dagene forbi uten noe.. det var trist :(

Fikk jo positiv test lørdag og negativ igjen søndagen, kan jeg tenke at el har vært i løpet av søndagen eller i går? :)
EL var nok søndag kan jeg tenke meg :)

Takk :angelic:

Hvordan ligger du ann i syklusen din da? Har du troen på at det har klaffet? :) (beklager hvis du har skrevet det tidligere til andre, men jeg har ikke lest så nøye igjennom alt her:p)

Tror jeg fikk el søndagen eller i går da el testen var negativ på søndag, så da er jeg vel 1 eller 2 dpo :)
Vi har lagt inn aksjer annenhver dag siden tr men fikk ikke lagt inn noe søndagen eller i går fordi vi kom hjem fra syden og full arbeidsdag i går som gjorde meg så sliten, så om det klaffet tør jeg ikke fundere på ennå, men håper selvfølgelig at aksjene overlevde fra lørdagen :smiley-angelic001

88db3360043bbde1329f85e581173f06.jpg
blir vel ikke noe mer positiv enn denne?? [emoji4][emoji4] er vel bare og legge inn aksjer de neste 24-36 timene? [emoji85]
Happy humping ;)

Tror jeg fikk el søndagen eller i går da el testen var negativ på søndag, så da er jeg vel 1 eller 2 dpo :)
Vi har lagt inn aksjer annenhver dag siden tr men fikk ikke lagt inn noe søndagen eller i går fordi vi kom hjem fra syden og full arbeidsdag i går som gjorde meg så sliten, så om det klaffet tør jeg ikke fundere på ennå, men håper selvfølgelig at aksjene overlevde fra lørdagen :smiley-angelic001

Oi oi, så spennende da :D krysser fingrene med deg og håper at aksjene fra lørdagen har overlevd ;)

Noen som er om man kan ta en cb digital el test alene? Altså kun en kveld feks, kan den slå ut? Eller må den basere seg på flere tester og måle stigning?

Fikk plutselig masse el slim i dag, men etter normal syklus bør el ha vært i forrige uke[emoji85]

c4f7633866a7c4f02fc7d7e9d5ce1f26.jpg

Hvordan tolker dere denne? EL på vei like rundt svingen, eller vanlig langt-ifra-EL-test? Er på CD20. Appen forventer EL på søndag. Lange sykluser.

c4f7633866a7c4f02fc7d7e9d5ce1f26.jpg

Hvordan tolker dere denne? EL på vei like rundt svingen, eller vanlig langt-ifra-EL-test? Er på CD20. Appen forventer EL på søndag. Lange sykluser.
Ville trodd det var noen dager til EL i forhold til at streken ikke er så sterk. Men kan jo hende du plutselig får en mye sterkere strek også, at du får et hopp i LH økningen. Noen går fra svake til plutselig sterk, og noen ser en svak økning.

Er denne positiv? :)
CD11 i dag.

Vedlegg

• IMG_0230.JPG
    IMG_0230.JPG
    960 KB · Visninger: 85
Back
Topp