Trist å høre at du har hatt en SA.Erfaring med EL testing etter SA? Hvor lenge før dere begynte å teste/fikk positiv test?![]()
Nå vet jeg ikke hvor langt du var på vei, men jeg hadde en tidlig SA 4+5 og gikk rett inn i syklus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trist å høre at du har hatt en SA.Erfaring med EL testing etter SA? Hvor lenge før dere begynte å teste/fikk positiv test?![]()
Hatt en MA (uke 6/7) som endte i SA 8+6..Trist å høre at du har hatt en SA.
Nå vet jeg ikke hvor langt du var på vei, men jeg hadde en tidlig SA 4+5 og gikk rett inn i syklus.
Håper det for degHatt en MA (uke 6/7) som endte i SA 8+6..
Er veldig innstilt på å prøve igjen med en gang, så håper å finne EL før første TR
Okey, takkLitt igjen til det. Når du får en positiv test er det mellom 24-36 timer til EL. Når du får negativ igjen så har du EL. Hvilken CD er du på?
OkHåper det for deg
Jeg begynte å teste med monitor på cd8 og med strimmeltest på cd9. Og fikk EL på cd15.
Det kan EL testene gjøre ja. Lykke til og håper du raskt er tilbake til prøvingaOkregner egentlig med at det vil ta litt tid da jeg sikkert har ganske mye HCG som må ut av kroppen først. Får ta en del graviditetstester slik at den er så og si negativ før jeg tester for EL. Mener at EL tester kan slå ut på HCG?
Ja![]()
Disse er alle negative sant?
Vis vedlegget 231694
Jeg blir ikke klok... monitoren ga meg bare høy, valgte å fortsette å teste etter EL med strimler for å se om EL dukker opp. Kommer til å teste videre til jeg er tom eller tr dukker opp. Meget plagsomt![]()
Test nr 8 ovenifra synes jeg ser sterkere ut enn de andre, kanskje toppen var der ?![]()
spottet lyserødt slim nå(beklager detaljer) så mulig tanta er i anmarsj. Ikke det at jeg pleier å spotte noe før tr kommer, men denna kroppen kan finne på mye rart Det kan godt væreom jeg i det hele tatt er i dpo land og hvor mange dager jeg er aner jeg heller ikke
spottet lyserødt slim nå(beklager detaljer) så mulig tanta er i anmarsj. Ikke det at jeg pleier å spotte noe før tr kommer, men denna kroppen kan finne på mye rart
Så det er vel bare å belage seg på en ny syklus og håpe at det blir max da
![]()
og nå som man helst vil at alt skal gå som det skal til rett tid så man bare kan få vite om det er en liten en der inne eller ikkeKroppen kan finne på så mye rart, man blir ikke særlig klokog nå som man helst vil at alt skal gå som det skal til rett tid så man bare kan få vite om det er en liten en der inne eller ikke
![]()
Når er ikm ?
Hehe, ja det er akkurat det
Aner heller ikke når ikm er, så får bare la dagene gå og se hva som skjer![]()
Vet du ikke? Ja men da har du virkelig noen spennende dager fremover![]()
men men, bedre lykke neste gang får man håpe